pikasesti tässä, paljon taas tullut juttua kun eilen ei ehtinyt ollenkaan neidin juhlien takia!
Neuvolassa mulla menee yleensä se puol tuntia, ei liikoja höpötellä mut ihan riittävästi. Hemppa mitattu 3 kertaa ja viimeks rv 27.
piipero onpa paha tilanne :/ Ei olis ketään "naapurinmummoa" jonka vois tarvittaessa pyytää tulemaan? Me on varustauduttu niin että likka autoon(ja koirakin) ja viedään miehen siskolle. Nekin menee aamulla töihin mut vievät sit likan hoitoon. Kurja se on likka sängystä ylös repiä mutta itse kyllä odottaa innolla jos noin sattuis käymään...Kyllä se paljon helpompi olis jo lähtö tulis päivällä tai illalla eikä yöllä!!
On muuten vilkkaasti noita limatulppia tainnut irrota tässä parin päivän sisällä! Ja
Nellillä ollut kyllä tosi kurja tauti :x Muutenkin mahatauti on vihoviimenen tauti niin kyllä on ollut kärsimistä
Mä just tossa pari päivää sitten mietin et täytyyki ruveta kattelemaan noita värssyjä valmiiks ni kiitos tosta pitkästä litanjasta! Täytyy lukea oikeen ajatuksella ne!
Täälläkin on siivottu ja puunattu mutta ihan noita synttäreitä varten. Huomenna on vielä kaverisynttärit ja sitten ne on ohi! Sain jo miehen näkemään punasta kun noista juhlista puhuttiin ja sanoin että aatteles jos meillä olis 7 lasta niin kuinka usein näitä sukujuhlia järkättäis
oli vähän järkyttynyt
Vinja ja Urmi 35+0