..Ja kasassa, onneksi!
Kyllä voin siskot kertoa, että on sitten vihon viimestä oksentaa ja paskoo ja olla lähes 39C kuumeessa tämän mahan kanssa |O :snotty: . Olin varma toissa yönä, että en selviä hengissä, itkua tihersin ja oksentaminen oli jotain niiiiiiiiiiin kauheeta, etten osaa edes kuvailla. En valita enää mistää, kun tosta selvisin, vaikka päällä seisoen, kunhan vauva syntyy!
Olin tosiaan vuorokauden tiputuksessa, aamulla ysin jälkeen pääsin kotia. Vaivaset 5litraa meni nesteitä ja pari pulloo kipulääkkeitä
. Oksentaminen provosoi niitä lauantai päivänä alkaneita suppareita ja alotti siis supistaa säännölliseen ja kipeesti uudestaan. Tosiaan kanava hävinnyt/korkeintaan 1cm jäljellä, pehmeä, kohdun suu 2cm auki, että pientä edistystä teki. Ne sit loppu eilen illasta, ja onni niin,mä en todellakaan ois jaksanu synnyttää ja varmaan johonkin sektioon oisivat päätyneet. Että nyt sit vaa ootellaan, millo alkaa tapahtua..Pari päivää vois kyllä voimia kerätä, eikä tuo ukkokaan ole vielä norossa ollu, että se vois kans sen sairasta altapois, iha kauheeta, jos ei pääsis mukaan.
Neuvolassakin kävin tänään, saman katon alla oli
rr 110/60
pissat puhtaat
rt pää kiinnittynyt siis ylaukeamaan, väkisellä hiukan liikkuu
sf 37
painoarvio terkalta ja kätilöltä 3.1kg-3.2kg nyt, eli hyvän kokonen =)
Hävittivät sit siellä sairaalalla mun neuvolakortin..Tänä aamuna nostin metelin siitä ja soittelivat eiliselle lekurillekin, ni siellähän se oli herran taskussa :kieh: . Postittaa kuulemma kotia sen heti, NO PAREMPI OLISI.
Jaksuja kaikille yökukkujille, kipuilijoille jne. Luin kyllä kaikki, mutta kauheesti juttua oli. Jännät paikat taitaa monella olla meneillään.
:heart: nelli&pulla 37+4