Heippis,
tänään on ollutkin ihan mukava päivä, kun on ollut ohjelmaa. Joogassa olin ja sit käytiin miehen kanssa haudoilla ja ulkona syömässä. Kotiintultua olinkin sit niin väsynyt, että nukuin parin tunnin päikkärit. Illalla vielä saunottiin ja katottiin tuo Bridget Jones telkusta. Mies hieroi mun jalkoja varmaan tunnin verran; ne on NIIN turvoksissa. |O
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
piipero ei kuulosta ihan normaalille touhulle
Kannattas oikeesti pitää oikeuksista kiinni, ettei pomo ala ihan hyppyyttää :ashamed: :hug:
Kannattas muute kysyy siltä työnantajalta, et korvaako se maholliset vahingot mitä aiheutuu, jos kipeenä töissä ja jotain sattuu
Mut tosi ikävä juttu teidän kannalta
Ite vaan kehottasin pitään oikeuksista kiinni :hug:
Peesaan tätä! Rupes oikein vituttamaan tuo miehes työnantaja! Ei helvetti sentään... Ei missään nimessä pidä suostua kaikkeen mitä työnantaja ahneuksissaan ehdottaa!
Työnantaja velvollisuus on hommata tuuraaja, ei työntekijän! Yksikään työntekijä ei ole firmalleen niin korvaamaton, ettei voisi olla töistä pois tarvittaessa. :kieh: Ja sitä paitsi luulis, että noissa firmoissa on joku ns. takapäivystäjä olemassa, jos jotain sattuu. Ja jos ei ole, esimiehen tehtävähän se on sitten mennä tuuraamaan, jos ei ketään muuta saa... Mä suosittelisin kans kyllä pitämään kiinni oikeuksista, kun on kuitenkin näin tärkeä asia kyseessä. :hug:
Mä oon hommannu sekä puolipotkareita että sukkiksia ja aion pukea sukkikset bodyn päälle. Mustakin ois outoa pukea sukkikset alusvaatteen alle... :/ Alushousut on mun mielestä vauvalla turhat, kun on vaipat kuitenkin.
Kiin: Mä en ajatellu käyttää pikkareita, vaikka harsot tuleekin käyttöön: kavereitten kokemusten mukaan pysyy paikoillaan ilman pikkareitakin kun tarpeeks napakan paketin pyöräyttää. Ostin kyllä yhden tommosen
näpsyn, vaaleanpunaisen, kun oli niin söpön näköinen. =)