** Helmikuun Helmet** tammikuu

Tuttemui :hug: En oikein osaa sanoa mitään. Koittakaa jaksaa. Kyllä pienet vauvat ovat ihmeellisiä ne jaksavat vaikka aikuiset antaisivat melkein periksi. Paljon voimia nyt teille vanhemmille. :hug: :heart: Ja suojelusenkeli pikkuiselle. :heart:
 
sittereistä joku kyseli,käyppä kurkkaa http://www.vauvatar.fi sieltä löytyy ihania.
body-sukkis juttuun mä oon ihan yllättyny,kaik tääl on tainnu sanoo laittavansa sukkikset päälle.niin siis teen minäkin.kun tiedän vaan monia jotka laittaa bodyn sukkisten päälle... :/ mun mielest tosi oudon näköistä :| siksi sitä kyselin... =)
ei taas kummempia...
 
Tuttemui :hug: :'( Toivon koko sydämestäni, että Rudi ottaa elämän syrjästä kiinni ja selviää :hug: Maailmassa ei varmasti ole mitään hirveämpää kuin lapsen menettäminen :'( :'( Voimia koko perheelle ja kaikista eniten Rudille :heart: :saint:
 
omat murheet tuntuu kyllä taas niin pieniltä ku pyörii tuo Tuttemui ja Rudi mielessä... mutta kerronpa kuitenki...tohon mun miehen työasiaan/isyyslomaan palaten..ajattelin että soitan huomenna PAMille ku ukko ei ite kuitenkaan suostu sinne soittamaan ja kysyn sieltä että miten se on ku ukko joutunu jo loman aloitus päivän ilmottamaan ja sit selitän muutenki tämän tilanteen juurta jaksaen sinne niin jos sieltä tulee se luulemani vastaus että ei niin voi vaatia niin pitää jatkaa tota ukon hiilostusta että pistää sille pomollensa luun kurkkuun, ku nyt illallaki sanoin miehelle että vaadi pomoltasi sitä että aloitat loman kunhan synnytys alkaa, niin eihän se millensäkkää ruvennu ku jankkasi vaan sitä että miten voit 3 vuoro työssä semmosta vaatia ja tuossa ammatissa. niillä on kuulema minun ukon lisäksi 3 miestä jotka tekee piiriä, niin luulis että yhtä vois aina pitää kuitenki varalla..en tiedä..tympii itteeki tämä tilanne, mutta tuntuu että meillä menee ukon kanssa vaan sukset ristiin tässä hommassa vaikka eihän tämän nyt niin päin pitäs mennä..tekis mieli ite mennä sitä pomoa tapaamaan ja ladella sille päin näköä... :kieh: |O
 
tuttemuille ja miehellesi voimia ja jaksamista!toivomme kaikki täällä ,että pikku-rudille on jo suojelus enkeli saapunut antamaan vomia huomiseen ja tulevaan!kyllä tälläisen jutun jälkeen joutuu hetkeksi hiljentymään kyynel silmissä!onneksi rudi on hyvässä hoidossa,kiitos suomen terveydenhuollon!
marzu perheineen ristii kätensä rudin puolesta!
 
Heippis,

tänään on ollutkin ihan mukava päivä, kun on ollut ohjelmaa. Joogassa olin ja sit käytiin miehen kanssa haudoilla ja ulkona syömässä. Kotiintultua olinkin sit niin väsynyt, että nukuin parin tunnin päikkärit. Illalla vielä saunottiin ja katottiin tuo Bridget Jones telkusta. Mies hieroi mun jalkoja varmaan tunnin verran; ne on NIIN turvoksissa. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
piipero ei kuulosta ihan normaalille touhulle :whistle: Kannattas oikeesti pitää oikeuksista kiinni, ettei pomo ala ihan hyppyyttää :ashamed: :hug:
Kannattas muute kysyy siltä työnantajalta, et korvaako se maholliset vahingot mitä aiheutuu, jos kipeenä töissä ja jotain sattuu ;) ;)

Mut tosi ikävä juttu teidän kannalta :( Ite vaan kehottasin pitään oikeuksista kiinni :hug:
Peesaan tätä! Rupes oikein vituttamaan tuo miehes työnantaja! Ei helvetti sentään... Ei missään nimessä pidä suostua kaikkeen mitä työnantaja ahneuksissaan ehdottaa! :eek: Työnantaja velvollisuus on hommata tuuraaja, ei työntekijän! Yksikään työntekijä ei ole firmalleen niin korvaamaton, ettei voisi olla töistä pois tarvittaessa. :kieh: Ja sitä paitsi luulis, että noissa firmoissa on joku ns. takapäivystäjä olemassa, jos jotain sattuu. Ja jos ei ole, esimiehen tehtävähän se on sitten mennä tuuraamaan, jos ei ketään muuta saa... Mä suosittelisin kans kyllä pitämään kiinni oikeuksista, kun on kuitenkin näin tärkeä asia kyseessä. :hug:

Mä oon hommannu sekä puolipotkareita että sukkiksia ja aion pukea sukkikset bodyn päälle. Mustakin ois outoa pukea sukkikset alusvaatteen alle... :/ Alushousut on mun mielestä vauvalla turhat, kun on vaipat kuitenkin. Kiin: Mä en ajatellu käyttää pikkareita, vaikka harsot tuleekin käyttöön: kavereitten kokemusten mukaan pysyy paikoillaan ilman pikkareitakin kun tarpeeks napakan paketin pyöräyttää. Ostin kyllä yhden tommosen näpsyn, vaaleanpunaisen, kun oli niin söpön näköinen. =)


 
Luin vasta nyt loppukuulumiset... :'( :'( Todella kamalaa, mitä olette joutuneet kokemaan tuttemui. :'( :'(
Kovasti voimia ja suojelusenkeleitä Rudille ja koko perheellesi! :hug: Toivottavasti elämä näyttää valoisan puolensa ja Rudi jaksaa taistella! :hug: :hug: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja evaellen:
Kiin: Mä en ajatellu käyttää pikkareita, vaikka harsot tuleekin käyttöön: kavereitten kokemusten mukaan pysyy paikoillaan ilman pikkareitakin kun tarpeeks napakan paketin pyöräyttää. Ostin kyllä yhden tommosen näpsyn, vaaleanpunaisen, kun oli niin söpön näköinen. =)
Meillä on nuita näpsyjä, mutta en jotenkin tykkää niitä käyttää. Pikkarit laitan harson päälle ihan vaan sen takia, koska poika on kova rimpuilemaan, vihaa vaipanvaihtoa äärettömän paljon :kieh: Pikkarit pitää harson kasassa niin pitkään, että saan kuoren puettua pikku taistelijalle :D
 
Ok, Kiin. Meillä tulee pääasiassa käyttöön villavaippahousut, näillä näkymin siis. Kuoria on hankittuna muutamat. *muoks* Tuli muuten mieleen, että onnistuiskohan taistelijan vaipottaminen siten, että laittaa sen harson valmiiks kuoren päälle, sit kietasee sen harson, jolloin ois se kuori jo puoliks valmiina, kun ois vauvan alla jo... :/ Selitinkö tarpeeks sekavasti... Pittää kokeilla sit omalle vauvelille... Saas nähdä minkälainen rimpukinttu täältä tulee... :whistle:
 
Tuttemui :hug: :hug: vetää hiljaiseksi, voimia ja enkeleitä lähetän teille! :saint: Itsellä valvottu yö takana, supisteli kokoyön mutta epäsäännöllisesti :whistle: jo olin onnesta soikeana että jee nyt alkaa mutta ei niin ei... Ulkona on satanut lunta piha on kinoksen alla! ;) Pitää lähteä kohtapuoleen (kunhan vähän valostuu) lumitöihin jos saisi supparit uuteen alkuun! :wave: Tänään on päivällä hammaslääkäri :| :x PELOTTAA!!! Varmaan miljoona reikää... :ashamed:

Tarppa ja toukka 38+0! (2viikkoa h-hetkeen! :eek: )
 
Huomenta.

Ei oikeen meinannut tulla illalla uni kun ajatukset hyörivät pikku Rudissa. :heart:
Toivottavasti tänään olisi parempi päivä. :hug:

Äsken heräsin kauheisiin painajaisiin + kutinaan + päänsärkyyn. Ei voi muuta sanoa ku et tulis nyt ulos mul alkaa hajota pääkoppa tän odotuksen kans ku joka paikka särkee ja kutisee.

Onkos teil muilla tullut kauheesti ilmavaivoja näin loppuvaiheessa. Kun musta tuntuu et joka askeleella pääsee pieni rupsu. :ashamed: Ja välillä kiertää tosi paljon ja sit on vaan pakko päästää ilmat pihal ku alkaa sattuu ja se on kova äänistä ja noloa. Onneks olen mökkihöperöitynyt niin seinät vain kuulevat pierukonserttini. :headwall:

Niisku-neiti & rinsessa 38+0 Onnee tarppa viikoista! :flower:
 
nelHM, juu onhan nuo vähän etuajassa tulleet. Esikoinen rv 37+4 ja kakkonen 38+3, mutta nyt mua sekottaa ihan tyystin se, että laskettua aikaa siirrettiin nt-ultrassa 9 päivää aikaisemmaks. Vanhemmista lapsista en tuossa ultrassa ole käynyt. Eli kumman mukaan nyt OIKEESTI pitäis elää. Menkkojen la:n vai tuon ultran. Kaikki merkinnät kortissa on tuon ultran mukaan. Eli silloin ku se la on käsillä, niin menkoista mulla onkin vasta 38+5 :|

Olikos täällä muita, joilla la siirtyi ultrassa aikaisemmaksi? Jahvetilla tasi siirtyä muutama päivä?

No tänään käyn lääkärillä tarkistuttamassa tilannetta. Eiliset supparit jäi sit saunaan, loppu tyystin sinne mistä niitä ehkä vois hakea :|

babygirl rv 37+3
 

Yhteistyössä