Hellurei,
täällä ollaan taas... Hyvällä tuulella hormonit hyrräten! B) Saunottiin ja mies teki pitsaa,
ja sitä ennen treffasin yhen kaverin, jolla la huhtikuussa. =)
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
evaellen siis mulle on ihan sama koskeeko sun tisuleihin vai ei
No, kiitos, tämäpäs oli kivasti sanottu! :hug: vaan sinnekkin! Sitä varten minäkin täällä pyörin, että mulle on ihan ykshailee, miten muilla menee, kunhan ittellä on kaikki hyvin...
Ja mä siis tietysti toivon, että sun issias helpottaa! Joku vinkkas kaurapussista; suosittelen ehdottomasti! =) Btw, tuolla
kaurapussilla haudoin muuten yhtenä päivänä tissejä ulkoa tulon jälkeen, kun olin hölmöyksissäni unohtanut
rinnanlämmittimet. Koski niin maan perusteellisesti vielä noin puol tuntia sisälle tulon jälkeenkin ja helpotti vasta, kun sai kunnolla rinnat lämpimiks. |O Suosittelen siis tosiaan suojaamaan rinnat, jos on yhtään arat.
Turhakkeista on ollut vieläkin puhetta ja tavaran määrästä yleensä... Mä oon kyllä ihan varmasti hankkinu aika paljon semmosta, mitä ilmankin pärjäis. Joku tais sanoakin, että esikoista odottaessa varmaan sekoaa enempi ton tavaran suhteen... Hyvin mahdollista... B) Meiltä löytyy tuo niistäjä, mobile (tiedän, ettei ole tarpeellinen, mutta näyttää kivalta) , tuttinauhoja ja kivannäköisiä tutteja (vaikkei sitä edes tiedä käyttääkö vauva tuttia vai ei), rintapumppu (tuleekohan sitä maitoa?), kantoliina ja rintareppu, babysitter (viihtyykö vauva niissä), leikkimatto, unipussi ja varmaan hitosti liikaa ja tarpeetonta vaatetta... :ashamed: Että nuo sijoitukset ovat voineet kaikki mennä ihan vikaan, kun ei voi oikein tietää vielä... :/ Ja onhan jollain hoitopöytäkin osoittautunut täysin turhaksi tavaraksi. =)
Olette
tubirokotteesta keskustelleet. Siis mitä? :/ Onko teillä jo kysytty neuvolassa asiasta, vai mikä tuo "suositellaan tarra" -juttu on? :/ Ihan pihalla... Ei mulla oo äitiyskortissa mitään merkintää mistään rokotteesta... häh? :/
Piparjuurelle piti kommentoimani, että mä oon lukenu ton Voiman artikkelin, kun tuolla oli aiemmin keskustelua VVV:stä ja linkki tohon artikkeliin. Itse asiassa mulle tulee tuo Voima himaan, mutten oo huomannu varsinaisessa lehdessä sitä artikkelia, mennyt jotenkin ohi...
Janottaa taas niin pirusti; nyt ehkä tuo pitsakin...
Mies muuten laittaa siihen pitsapohjaan aina semmosia karkeita jauhoja ja paljon leseitä, tulee ihanan rapsakkaa ja saa enemmän makua kuin normisti.
Nyt juomaan... *janoinenhymiö*