Siis ei sais nauraa mut sä kirjoitit niin ihanasti ton sun jutun. Mulla oli ihan samanlainen tunne maanantaina ennenkun vauva syntyi. Kotona kärvistelin muutaman tunnin kovien supistelujen kanssa ja aina kun supistus iski, oli pakko mennä veskiin koska mä luulin paskovani housuun. Eihän sieltä mitään tullut mutta paine oli kova. Ootko soittanut äitipolille jos sun kantis mennä sinne tarkastukseen ettei tule kotisynnytystä niinkun mulla meinas. Mä olin jo 8 cm auki kun päästiin sairaalaan ja se oli menoa sit. =)Alkuperäinen kirjoittaja nelHM:Mä en haluu enää kertaakaan veskiin |O |O |O Viddu mulla räjähtää perse |O . Oikeen kovan supistuksen yhteydessä PAKKO mennä kakkoselle, tulee kauhee paine, ja tuntuu, että oikeesti räjähtää :snotty: . Ja viis kertaa käyny tuskailee jo tänään.. En mene enää |O :x :snotty: . Seisoessa tuo alapään paine molemmissa suunnissa vaan pahenee, tällai sohvalla suht ok.. Hitto jos nää olot ei tuota MITÄÄN tulosta!
niin ihan siis lähinnä sitä tarkoitin että mun elämään se ei vaikuta että sattuuko sua...!jos sua sattuu niin mä en voi sille mitään.eli siis se ei tarkoita ettenkö olisi kiinnostunut muiden raskauksista ja vaivoista vaan sitä että se ei vaikuta mun elämään ja mielipiteisiin!!vaivansa kullakin ja niistä kärsimme =)Alkuperäinen kirjoittaja evaellen:hulipumpsis: Niinhän mä sanoinkin, ja olen edelleen sitä mieltä, että mielipiteensä saa esittää, mutta mielestäni on myös lupa esittää eriävä mielipiteensä ja vetää pultit toisten kommenteista. Mitä ristiriitaista siinä muka on? Enhän vittuuntunut siitä, että esitit mielipiteesi, vaan sanoin, että se oli mielestäni ajattelematon vertaus. Mielipide siis sekin. :headwall: Enkä tosiaan enää viittis, mutta pakko sanoa vielä, että sen käsityksen sun kommenteistas saa, ettei kiinnosta miten muilla menee... (ihan sama sattuuko sua vai ei) Jeps, mutta en halua enää puida tätä asiaa. Mun puolesta olkoon nyt piste. Jag har talat.