Kun en vielä mennytkään, niin oli ihan pakko tulla vielä kommentoimaan, että tässä ketjussa on jo yli 2000 viestiä! :xmas:
Me ollaan miehen kanssa kiinnostuttu myös vessahätäviestinnästä. Eli ainakin aiomme yrittää opetella tunnistamaan vauvan tarpeet noilta(kin) osin. Muuten on tarkoitus mennä kestoilla. Tässä on mielenkiinoinen VVV:ää koskeva linkki. http://www.voima.fi/content/view/full/611Alkuperäinen kirjoittaja evaellen:Pissa-asioista tuli mieleen, että onko kukaan muu kiinnostunut VVV:stä eli vaipattomuudesta? Mä aion kokeilla sitäkin... Tuskinpa kuitenkaan kokonaan siihen ryhdyn; kuulostaa liian luomulta jopa mulle.
Alkuperäinen kirjoittaja evaellen:Mä en todellakaan vertais rinnanlämmittimiä vaipparoskikseen! Suoraan sanottuna aika typerä ja ajattelematon vertaus... Mulla KOSKEE ihan sikana tisuihin ulkona ollessa, jos ei oo mitään suojaa! |O Sama kuin mä vertaisin vaikka särkylääkettä vaipparoskikseen, ihan turha mulle, en tarvii! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:rinnanlämmittimistä ei mulla oo ollu ikinä sellaisia enkä kyl aio nytkään hommata.laitan ne vähän samaan kastiin vaipparoskiksen ym kanssa...eli turhuuksia,ainakin mulle
Ja turhat mulle :kieh: *iskee lusikkasa soppaan*Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja evaellen:Mä en todellakaan vertais rinnanlämmittimiä vaipparoskikseen! Suoraan sanottuna aika typerä ja ajattelematon vertaus... Mulla KOSKEE ihan sikana tisuihin ulkona ollessa, jos ei oo mitään suojaa! |O Sama kuin mä vertaisin vaikka särkylääkettä vaipparoskikseen, ihan turha mulle, en tarvii! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:rinnanlämmittimistä ei mulla oo ollu ikinä sellaisia enkä kyl aio nytkään hommata.laitan ne vähän samaan kastiin vaipparoskiksen ym kanssa...eli turhuuksia,ainakin mulle
mähän sanoinkin että turhat MULLE!!!
:kieh:
Onko se samaa, kun Pätkis-kakku...joka on sairaan hyvää?Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mitä on Mars-herkku??
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:mua alkaa vaan ihmetyttää kun joku ottaa nokkiinsa tollaisesta...ja vielä kun selkeesti sanoo että ite en sellaisista välitä,ihan sama mitä muut tekee...
ehkäpä...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:mua alkaa vaan ihmetyttää kun joku ottaa nokkiinsa tollaisesta...ja vielä kun selkeesti sanoo että ite en sellaisista välitä,ihan sama mitä muut tekee...
Lienee raskauden tässä vaiheessa aivan normaali ilmiö :kieh:
Jaaha SEE, nyt olen saanut hyvän vastauksen ja pidän sitä sitten faktatietona! Tällä tiedolla mennään sitten loppuaikaAlkuperäinen kirjoittaja SEE:KIPSU yritän selventää tota kohdun napukkaa. Eli mieti vaikka jotain putkea se että on vaikka pituutta jäljellä 2cm niin sen mittainen putki ja auki vaikka kahdella sormella eli 2cm kertoo kuinka iso reikä siinä on. Tämä tarkoittaa sitä että kohdun kanavaa on jäljellä vielä mutta on alkanut jo aukeamaan , kun se aukeaa se myös lyhenee ja sitten alkaa myös kohdun sisäsuu aukeamaan. Jotenkin noin. En osaa paremmin selittää, toivottavasti oli jotain apua
Hei, mie syön just |OAlkuperäinen kirjoittaja Kipsu:Mitä tulee vaipparoskikseen, niin jos kyse on siitä hajua syövästä vaipat puristavasta roskiksesta, niin ainakin koiraperheessä sellainen voisi olla asiallinen, koska koirilla on tapana syödä ihmisen paskaa ja kieriä siinä. Ei ole kerta eikä kaksi, kun olen nähnyt vauvanvaipan kanssa herkuttelevan koiran. Mitä ripulimpi tuotos, sen ihanampi koiran mielestä :x
Jaa onko palstariippuvuus jo noin vakavaa, saako kysyä oletko vienyt ruuan koneen viereen vai onko koneelle löytynyt paikka ruokapöydästä? Aamulla huomasin tuovani ekaa kertaa aamiaisen koneen viereen, kun en osannut päättää syönkö ensin vai luenko yön aikana kirjoitetut jutut ensin :headwall: Ei hemmetti, tän netissä roikkumisen on loputtava kun vauva syntyy. Koitan nyt tässä samalla luvata, että kun lähden synnyttämään, niin en tule ilmoittamaan sitä tänne ensinAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hei, mie syön just |OAlkuperäinen kirjoittaja Kipsu:Mitä tulee vaipparoskikseen, niin jos kyse on siitä hajua syövästä vaipat puristavasta roskiksesta, niin ainakin koiraperheessä sellainen voisi olla asiallinen, koska koirilla on tapana syödä ihmisen paskaa ja kieriä siinä. Ei ole kerta eikä kaksi, kun olen nähnyt vauvanvaipan kanssa herkuttelevan koiran. Mitä ripulimpi tuotos, sen ihanampi koiran mielestä :x
Onneksi meillä ei koskaan tullut tällästä vastaan :x
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:kipsu ja jahvetti
mä syön useesti iltapalaa (tai siis yöruokaa) koneen ääressä :ashamed:
Jees, jokainenhan saa ottaa nokkiinsa ihan mistä vaan, ja MUA taas ärsyttää, jos sitä ei sais sanoa täällä suoraan! :kieh: Selvennänpä vielä: Musta on hiukka typerää verrata vaipparoskista tuotteeseen, joka oikeasti auttaa jollekkin siten ETTEI KOSKE! |O Ellei sitten vaipparoskis vie tai ehkäise jollain lailla joltakin kipua... No, ehkä psyykkisiä ainakin, jos perheessä on koiria... Ja mulle on ihan yks hailee kans, mitä muut käyttää tai tekee tissiensä tai vaippojensa kanssa, vaikka sit käyttäis niitä vaippoja rinnanlämmittiminä... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:ehkäpä...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:mua alkaa vaan ihmetyttää kun joku ottaa nokkiinsa tollaisesta...ja vielä kun selkeesti sanoo että ite en sellaisista välitä,ihan sama mitä muut tekee...
Lienee raskauden tässä vaiheessa aivan normaali ilmiö :kieh: