Muistin just että mähän ostin siihen miehen isyyspakkaukseenkin kolme harsoa, sellasia söpösiä pupukuvioisia =) Eiköhän niillä nyt ä-pakkauksen harsojen kanssa yhteensä alkuun pärjätä.
Tuntuu, että koko ajan vaan puuttuu jotain, kun lueskelee muitten juttuja, aijaa pitäiskö sellanenkin olla... mutta kun nyt vetää viimeseen päivään asti niin tiukoille rahan kanssa että sopii toivoa että näillä pärjätään mitä on, elän periaatteelle "saahan niitä sitten jälkikäteen ostettua"
Mies kysy illalla että oonko jo pakannut retkeä varten. Olin ihan pihalla enkä tajunnut ennen pienoista harkintataukoa että se tarkottikin sairaalakassia
Listan oon kyllä kirjottanut muistiin, että mitä otan, mutta en edes tiedä mistä sellasen kassin repäsen mhin mun tavarat mahtuu, aikalailla käsilaukku pohjasta toi mun kassi varasto, seuraava koko sitten jotain matkalaukkuja...
Synnytystapa-arvio on miulla torstaina. Ainakin oletan että se lääkärikäynti sisältää senkin pohtimista. Ainakin vauvan kokoa tutkailevat...
Mies on kyllä tulossa mukaan, vaikka tekeekin vähän tiukkaa keritä.
Se on vika kerta kun nähdään vauveli mahan sisäisesti, niin onhan se kiva että mies on mukana... Ja se on ollut ihan rohkeasti muillakin lääkärikäynneillä mukana, niin ei siinä mitään.
Sen pyllyn ronkkimisen haluisin kyllä tapahtuvan muullon kun sen läsnäollessa, mutta jos se ei muutamaa sekkaa kauempaa kestä, niin eiköhän sekin mene =)
Mua kyllä kans jännittää eniten tuo lapsukaisen koko... Viikolla 29 arvioi syntymäpainoks n. 3800g ja tuntu aika hurjalta, varsinkin kun olen niin vankkumaton epparin vastustaja, tuntu että noni tästä ei ilman viiltoja selvitä... Katotaan nyt sitten torstaina että onko sittenkin yli neljä kiloo
Vaikka ei kai ne aina nekään pidä paikkaansa... Lohduttelen itseäni tässä tosi vakuuttavasti =)