Huomenta täältäkin :wave:
tillukas Inhottavalta kuulostaa tuo kutina
Mie olen ihan ronskisti käyttänyt lääkkeitä mitä olen tarvinnu raskausaikana, eikä tuossa pojassa näytä mitään vikaa olevan. En jaksa uskoa, että ennenaikasuuskaan johtuis satunnaisesti otetuista allergia- ja kipulääkkeistä.
Ataraxia käytin, kun iho alko pakkasilla ärtymään ja kutisi just öisin aivan kamalasti |O
äitsy :hug: teiän pojalle
Kurkunpään tulehdus on kamala tauti. Miun isäpuolella se ärty niin pahaksi, että joutuivat sairaalassa tekemään trakeostomian (venttiili henkitorveen). Onneks pikkulapset on jotenkin niin sitkeitä, että ne piupaut antaa kaikenmaailman tautiloille
Miulla on sellanen "höttötäytteinen"
imetystyyny, eikä oikein toimi miulla. Liukuu kokoajan pojan alta pois ja joudun kannattelemaan pojan päätä, että saa pidettyä imuotteen. Lisäksi miun pitää kannatella tissiä, ettei se luiskahda pois pojan suusta, kun on niin löysä ja painava :ashamed: Kiukulla olen tyynyä käyttäny, kun kerran tuli hankittua :kieh: Valtterin kirppikseltä 3,50?
Tyttiliini Aamulla pesin tuttit ja pullot pesuaineen ja harjan kanssa, kun huomasin, että rintakumeihin oli palanu kiinni vanhaa maitoa :x Oli ihan sellaset sameet. Näköjään kannattaa pestä kunnolla ennen keittämistä.
Jepsu Siullahan on noheva tyttö, kun "järjestelee" paikkoja ihan omin neuvoin
:heart:
Nalle-Puh Onnea matkaan :wave: Toivottavasti piakkoin käynnistelevät. Eikös siulla viikkojakin ollu jo ihan riittävästi? Tai mitä mie täällä kyselen, jos tuutkin takasin vauva kainalossa :snotty:
Viime yö meni jo kivuttomasti meiän perheessä. Sovittiin illalla miehen kanssa, että vuorotellaan syöttöjä niin kummatkin saa nukkua vähän aikaa. Edelliset yöt ollaan kekkuloitu koko perhe ylhäällä joka syötöllä. Arthurkin päätti päästää isin ja äipän helpolla ja heräsi ekan kerran vasta neljältä
Kiin ja Arthur 2vkoa 1pv