Niin ja tosiaan; luin ja kommentoin näitä juttuja sit kevyet puoltoista tuntia!!! :xmas: Ja olin "poissa" ainoastaan yhden päivän aamupäivästä iltaan! Että jonniin verran aktiivista sakkia meillä! B)
Viittais siihen et sokerit on korkeella sulla ollu tossa ja sit työterveyden huolto meillä ainakin on täydessä toiminnassa mun osalta sen aikaa kun palkka tulee työnantajalta äitiysloman alku kuukaudet. Sinne vaan!!Mua oksettaa, ehkä vähän päätä särkee, mut samalla tekis vaan mieli ahmia kaapit tyhjäksi.
Kuvailit ihan mun fiilareita noitten liitosten kanssa; aiemmin näitä ollu paljon vähemmän, mutta tää ilta on ollu aika pirullista... Miks sulla muuten on käynnistetty ne synnytykset? Oot varmaan kertonutkin jo, mutten muista... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja nelHM:Käynnistyksen rajasta vissiin vaihtelee, jos kyseessä ei siis ole hengenvaarallinen tila äidille tai vauvalle. TAYSissa käynnistivät mulla heti rv38+0, mutta KYSissä eivät tuolla viikolla edes harkitse, tarvitsee olla rv39+0 täynnä. Lienee siis vaihtelee tuokin.
Mun häpyluu tuntuu kans pamahtavan joka askeleella, ylösnousulla sängyltä, sohvalta jne.Kyljen kääntäminen kauheeta. Tämä on yksi syy taas, miksi ottaavat mua sinne kypsyttelyyn sit rv39.
Jeps, tilasin. B) Mustakin se tuntui vähän turhan pitkältä... En oo ittekkään ees 170cm pitkä... Mutta nuo muut oli taas tosi lyhyitä, ja ajattelin, et jos se on sen pidemmän sivun pituus, niin ei varmaan haittais. Ja jos ei oo hyvä, niin palautan sen. Mitään muutakaan kivaa en oo löytäny... :/ Ja nimenomaan haluan pidemmän, en semmosta normityynyn kokoista. =)Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:evaellen Tilasitko ton 170cm pitkän tyynyn? Onks se aika pitkä? Sehän on melkein yhtä pitkä kun mä... :saint: Minkä pituisia ne yleisesti on noi tyynyt, kun esikoisen kans käytin silloin sairaalassa imetystyynyä ja se oli jotain veikkaisin 140cm jos koko pitkäksi laittais. En kyl muista mut oisko jollain tarkempaa tietoa?