Pupi Arthurilla on harso+pikkuhousut+pul-kuori ja oon tykänny
Yks harso on riittäny toistaseksi ilman lisäimuja, mutta sekin aika taitaa koittaa, kun poika kasvaa ja pissiä tulee enemmän. Yhen ainoon kerran on falskannu, mutta niin falskas kertiskin, joten laitan huonon "asennuksen" piikkiin. Kertiksiä käytetään siis öisin ja päivällä kestoja.
Paljonkohan meillä on nuita
harsoja? *mietiskelee* Se kymmenkunta äippäpakkauksesta ja olisko vajaa kymmenen mitä oon ostanu huutiksesta... Puklurätteinä on kans ehkä kymmenkunta. Hyvin riittää
marzulle tervetuloa :wave:
Ja loput kommentoitavat sitten unohtukin jo
:headwall: Että tätä mammadementiaa.
Kaveripariskunta oli tänään käymässä 4kk ikäsen poikansa kanssa :heart: Istuskeltiin siinä sohvalla ja imetettiin molemmat pariskunnan paremman puoliskon kanssa. Tuskastelin sille, että mihin ne miehet nyt jäi, ne on ollu tupakalla jo 20min |O Kaveri katto minnuu vähän aikaa ja kysy, että eikö ne just lähteny apteekkiin?
Olin aikasemmin patistanu miehen hakemaan desinfioimisainetta, kun se päivällä unohtu ja apteekki vielä olis puolisen tuntia auki :ashamed:
Olivat siellä apteekissa sitten kieltäytyneet myymästä ukolle sitä ainetta mitä pyysin tuomaan :kieh: Ja suositelleet Betadinea!!
Navan puhdistukseen olisin halunnu sitä tiettyä, mitä sairaalassakin käyttävät, mutta apteekkari oli sanonu, ettei sitä saa käyttää, kun imeytyy vauvan verenkiertoon. Joopajoo... Vähän arvelluttaa tuo Betadine, kun siinähän on jodia, jolle jotkut on allergisia :/
Pojan napa on ihan varmasti tulehtunu :'( Mitään hajua siinä ei ole, mutta verta tihuttaa ja poika huutaa kun syötävä, kun napaa puhdistaa
Mie olen aina luullu, kun niin miulle on opetettu, että napa on tunnoton, mutta ei siltä vaikuta :'( Uskallanko mie nyt tuota Betadinea siihen lykätä? Apteekissa sitä tosiaan möivät, mutta sanoivat kuulemma, että pitää vielä varmistaa terkalta voiko sitä käyttää! Onneks terkka tulee huomenna meille kotiin.
Miten sitä voikaan oman lapsen kanssa olla näin avuton, vaikka hoitoalaa on opiskellu 6,5v.
Ja vielä suuntautunu lähihoitajana lasten ja nuorten hoitoon ja kasvatukseen.... :ashamed: Töitä tehny lapsivuodeosastolla...
Meni vähän omanapaseksi ( . )