Moikkis, :wave:
ONNEA tuttemui kovasti sinulle ja perheellesi! :flower: :hug: ja tsemppiä kovasti Rudille! =)
Kaupungilla on käyty ja nyt taas väsyttää hulluna! Ja liitokset ja selkä paukkuu... |O
Kusongelma on samanmoinen täälläkin; paitsi,että yleensä sitä kyl tulee ekalla käynnillä sumeesti, mutta sit joutuu heti menee uudestaan, ku tuntuu et rakko halkee, ja eihän sieltä sit enää tuu ilman tikistelyä... |O Ja
tuskanhiki vierailee myös täällä toisinaan... |O Viime yönä tosin nukuin ihan suht hyvin, ja on ihanaa, kun ei oo pakko mitään erikoista tehdä, et voi levätä, jos siltä tuntuu... =)
Kävin ostamassa Eurokankaasta sitä
muovitettua froteeta. Toi on varmaan samanlaista kuin sulla
kevytmelankolia, kun toi on paljon jämäkämpää kuin äippäpakkauksen frotee. Mies oli ostanu mulle yllärilahjaks Body Shopista semmosen puisen yhteisökaupan hierontajutskan. :heart: Hieroskelin sillä äsken alaselkää ja tosi hyvältä vaikuttaa.
Jepsu: Mä oon se, joka reklamoi mielellään... B) Mä oon kans saanu monesta paikasta, eri arvoisia lahjakortteja ja ihan kivaa tavaraakin...
Nalle-Puhille :hug: ja tsemppiä matkaan!
Nelli: kipuasiat on yleensäkin lääkäreille aika vaikeita, kun toisen kipua on vaikea arvioida. Kipu on kuitenkin niin subjektiivinen kokemus, samoin kuin se, miten siihen suhtautuu. Pääasia on mielestäni kuitenkin, ettei kukaan muu voi vähätellä toisen kipuja, eikä eri ihmisten kipuja oikein voi verratakaan juurikin tuon kokemuksellisuuden vuoksi... Jaksuja sulle! Enää max. pari viikkoa!
Piipi79: Näyttäis olevan sama
imetystyyny tuolla Pikkupingviinissä myynnissä kuin minkä mä tilasin sieltä Kultapienestä. Ja hintakin oli molemmissa sama.
Mä tosin tilasin sen isomman version.
Tervetulemast
marzu-70! =)
Pusuapina: Mulla ei oo ees sitä seittemää pukluharsoa (eikös äippäpakkauksessa ollu 7kpl? :/ ), kun käytetään ne äippäpakkauksen jutut vaippoina ja oon ostanu vissiin jonkun viis kpl ehkä noita kuviollisia pukluja varten. Ajattelin samoin kuin Jahve, et saahan niitä sit nopeesti lissää, jos tarvii...
äippäHki: Meillä on kyllä mies ollu ultrien lisäks ihan perusneuvolassakin mukana, ehkä noin puolilla kerroista. On halunnu tulla aina kun vaan pääsee ja mä oon tykänny kans käydä yhessä. Äidin ja vauvan vointiinhan siellä tietty aika lailla keskitytään, mut onhan tää kuitenkin niin yhteinen juttu, että ihan hyvä, että mies kuulee siinä munkin voinnista... Erityisesti mies on tykänny, kun kuulee sydänääniä. :heart: Ja kyllä se terkkari aina jotain mieheltäkin on sit kysyny, samaten mies on joskus jotain kysellyt itsekin.
Mä oon livenny parissa jutussa tosta
turhamaisuudesta, kun oon ilmasiks saanu jotain sellasta, millä ei hirveen paljon välttämättä käyttöä ole, eivätkä ihan näkösällä koko ajan ole... Ja onneks oon saanu tosi paljon lainaan kivannäköisiäkin juttuja.
Vaunut, sitterit, sängyt jne. oli tarkkaa meininkiä, mutta kaikista vaikeinta on tosiaan kyllä ollu kivan hoitoalustan löytäminen. Sit löydettiin tsägällä lastentarvikkeesta Emma-merkkinen alusta, ruskea, jossa valkoisia "piirroksia". Oli vielä kaikista halvinkin!
Toi alusta tais muuten olla uusimmassa Odotus ja Vauvat -lehdessä... :/ Mä oon kans
ekohenkinen, mutta en niin, että ostaisin semmosta, mikä musta ei näytä tai tunnu kivalta ja omalta. Hölmöintä on kuitenkin mun mielestä ostaa ensin halvemmalla joku mistä ei niin tykkää/huonolaatuinen, ja sit myöhemmin uus ja parempi... Mutta myönnän kyllä, että olen törsännyt ns. "turhakkeisiinkin" tässä raskausaikana... :ashamed:
Cruella: Tilasin kantoliinan (tai oikeestaan mutsi tilas sen mulle joululahjaks)
http://www.babyidea.fi/ Tuolla on monenlaisia liinoja... Mulla on toi Hug-a-Bub -trikooliina.
Jeps, tulipas tekstiä, mutta...
tulkoon... En jaksanu pätkissä kirjotella...
Nyt lähden
juomaan, kun tosiaan helvetillinen jano on täälläkin all the time... *janoinenhymiö*
eva & hynttyrä 36+6 :heart: