Jahvetti: posti toi juuri äsken kutsun sinne yliaikaiskontrolliin, joka ois sitten maanantaina (rv 42+0). Ja kutsussa sanottiin, että pitää varata aikaa 2 tuntia. Ja mähän en sieltä kyllä aio lähteä pois. Saavat kyllä luvan tehdä asialle jotain, en suostu millekään seurantalinjalle :kieh: ! Onneks pääsen huomenna kuuntelemaan :heart: -ääniä neuvolaa, kun maanantaina itse sitä pyysin. Ei kyllä terkka usko silmiään kun sinne taas taaperran! Itku varmasti tulee senkin vastaanotalla taas :snotty:
Meitä tammikuisia varmasti tännä siirtyy jonkin verran. Ainakin Merbau ja mirkkuli jo näyttää täällä olevan. Varmaankin jotain alle 10 on vielä vauvautumatta. Mä taidan tällä hetkellä pitää kakkospaikkaa, äiti-yöllä on muutama päivä vielä enemmän, mutta huomanna taitaa olla käynnistys viimeistään.
Niin ne maaliskuiset menee edelle. Ei mitään kunnioitusta järjestyksestä :kieh:
Afu ja epätoivo 41+3
Meitä tammikuisia varmasti tännä siirtyy jonkin verran. Ainakin Merbau ja mirkkuli jo näyttää täällä olevan. Varmaankin jotain alle 10 on vielä vauvautumatta. Mä taidan tällä hetkellä pitää kakkospaikkaa, äiti-yöllä on muutama päivä vielä enemmän, mutta huomanna taitaa olla käynnistys viimeistään.
Niin ne maaliskuiset menee edelle. Ei mitään kunnioitusta järjestyksestä :kieh:
Afu ja epätoivo 41+3