***Helmikuun Helmet! //tammikuu vol.2***

Tavaroista:meilläkään ei ole vielä ammetta mut muuten kaikki tarvittava
taitaa olla.
Mulla jomottaa ristiselkään |O :headwall: .Maha välillä niin pinkeä ja kova.
alapäähän sattuu.liikkuminen todella hidasta.
la huomenna. :saint: apufva !
 
Ensimmäinen mulla meni yli laskettu-aika olis ollut 3.9.92 poika syntyi
vasta 16.9.92.muistan kun kun kävelin hulluna 12 kerroksen portaat
alhaalta ylös.Menin 15.9 jo illasta sairaalaan ja 16.9 n.klo 5.00 kuulin alapäästä napsauksen ja sit tulikin jo lapsi vedet.koko synnytys kesti 25t.30min. syntyi
klo9.30.Toivottavasti nyt tulis paljon nopeammin "silleen kuiskaan vaan" :whistle:
 
JEE!!

Sain tänään käytyä neidin kanssa ulkoilemassa.. Potkurilla mentiin alle kilsan matka ja mentiin syömään tortilloita kaverille.. Neiti ainakin tykkäs kun oon ollut sairas/laiska etten oo ulkoillut.

Viime yö oli tuskaa, suppaili ja menkkakolotusta selässä. Piti vetää kaks panadolia kipuun.

Yön pimeinä tunteina sain ahaa-elämyksen, etten oo laittanut vauvalle mitään juuri valmiiks.

Tänään miehen kaa "kasattiin" hoitopöytä esiin ja laitoin mobilen kattoon. Vielä pitäis sänky vaatehuoneesta kantaa ja äitiyspakkauksen laatikko tyhjentää vaatteista ja laittaa siihen se reunus päälle. Eiköhän noilla voi sitten vauvan kotiin jo tuua. Loput kerkiää sitten tulevaisuudessa.

Onhan tässä vielä aikaa kun viikkojakaan ei ole kuin se 36+jotain..

Tytölle ei ostettu ollenkaan turvakaukaloa vaan lainattiin se miehen veljen perheeltä ja tälle uudelle tulokkaalle ostettiin uusi, vielä pakkauksissa sekin.
Oon miettinyt kun ikäeroa näille tulee vain se 2 v niin millä ihmeellä me käydään kaupungilla?? täällä "maalla" me voidaan olla emmaljungilla ja pulkalla, mutta kaupungilla millä?? Pitäis varmaan netistä etsiä onko jotain matkaversioita sisarusrattaista tai jaksaako 2v olla siinä seisontalaudalla koko kaupungilla hengauksen aja?????

Vielä sitä marmatan, että ens tiistaina olis taas neuvola ja vasta klo 13 ( neidin päikkäriaikaan ) ja mies tietenkin tuolloin töissä. No joudun ottamaan väsyneen likan mukaan ja toivoin, että neuvolantäti ois tutkinut alapään tilanteen.. Mutta ei varmaan tutki kun neiti matkassa. Miten te muut ootte tuolloin toimineet? Yksin se ei suostu jäämään odotushuoneeseen leikkimään kun on sen verran arka

:/ :/ :/

Jep jep

Mumetsu 36+4 ( siirrynköhän mää sitten tuonne maaliskuisiin, jos menee monta viikkoa yliajalle? )

:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja merbau:
pessi mä kaotin tuolta että sulla on kans synnäri PHKS, saa nähä ollaanko yhtäaikaa laitoksella :D
Saas nähdä niin =)
..jos tää joskus päättää ulostautua..

Mä en taida päästä teidän kanssa samaan porukkaan, tää tuskin vielä muutamaan viikkoon ulos tulee! Eikä kyllä tarvikaan tulla
=)
 
Mumetsu Toi alapään tutkiminen on hankalampi juttu joo kun likka mukana. Mulla tiettyi onnistui se et laitoin muksun käytävään kun on jo huomenna 7-vuotias. Selitin että mitä tapahtuu ja sanoin et parempi jos et olis paikal. Mut 2 veelle nyt tollasia ei voi selittää kun ei ymmärrä ja mun likkakaan ei olis käytävään suostunut menemään ton ikäisenä. Siellä ei sit ole mitään sermiä kiikuttaa siihen huoneeseen siks aikaa. Jos tytöllä olis jotain mielenkiintoista leikittävää siinä sermin toisella puolella. Tai sit jos olis pari tätiä siinä... Ehdotuksia vain. :)
 
heips!kipsulla:eek:n näköjää anettu lupa panacodiin,mikä on täysin turvallinen raskauden aikana.meen huomen kyll kysäsee niitä myös,pääsis näistä kivuista ees hetkiseks!
saameri ehottaavat vaa käynnistystä kipuihi.
täällä ei kuulemma myönnä kukaan lääkäri panacodia raskauden aikana sanoi täti neuvola.TAIJAN NOSTAA ÄLÄMÖLÖN!
ihanaa ku lunta tullu tänne salonseudullekkin,täällä maalla kun ei ole katuvaloja ni nyt on niin ihana valosaa kun lumi hohtaa,tekis vaa miel olla ulkona.
joo,täällä on kiirus kaikilla synnyttää ja ite kuulun myös joukkoon.
kaikki ylimääräset supparit tänne vaa,paitsi niist taitaa olla pula ite kullakii.
lähen laittaa heposen nukkumaa ja pujahan takas tänne AINAKII LUKIJAKSI
T:yökukkuja
martzu 38+2
 

Yhteistyössä