***Helmikuun Helmet! //tammikuu vol.2***

On näemmä sitten kohtalontovereita, joilla ei myöskään peitot heilu ;) Aion kyllä vielä sitkeesti kerran yrittää vikitellä herraa ennen LA, joka olis nyt tän viikon sunnuntaina. Tiedä, jos vaikka sais alulle sen ensimmäisen supistuksen :D
 
Moi,

täälläkin yks väsynyt ja kärttyinen mamma :kieh: Yöllä heräsi puol kahen aikaan koviin supistuksiin, kesti johonkin aamuviiteen, mutta eivät siitä sit kummemmin säännöllistyneet. Väli oli jotain 3-15 min. ja sit ei mitään ja olin ilmeisesti nukahtanut.

VanamoBr:

On tää kyllä, kellään muulla vielä LA kuin Jahvetilla ja kaikki olis jo menossa, vaikka yliajalle menee tod. näk. joka kolmas. Sorry realismi mut mulla hajoaa muuten pää jos mietin joka päivä että tänäänkö..
Täällä palstalla tulee kyllä itekin ihan kärsimättömäksi, kun ei tuo pääkoppa tunnu "muistavan", että meillä on kaikilla täällä omat lasketut aikamme about kuukauden erolla... Eli vaikka Jahvetilla on la. tänään, niin ei se tarkota, että itekin pitäis olla jo kohta menossa :whistle:

Miten te, joilla on loppukuusta laskettu aika, onko tää ennenaikainen kärsimättömyys jo teihinkin tarttunut?? :LOL:

Mulle pukkaa taas flunssaa... Siks kans siis pöhnäinen olo ton yöllisen kipuilun/valvomisen lisäks. Tänään vietän kyl laiskottelupäivän!

t. Piipi + typykkä 37+6
 
Jahvetti: Juu, "kävin" sitä lukiota ekaa vuotta oikein tunnollisesti. Mitä nyt bussilla karhulaan tulin ja sitte kahvittelemaan Galetteen ja silleen. Ties vaikka vieläkin olisin siellä kirjoilla kun en viitsiny sinne ilmoitella et nyt riittä paikallaan istuminen :LOL: Kuinkas vanhoja silloin ollaan? 16-v tai jotain. Niiden lukiossa tutustuneiden kanssa pörräsin siellä ja Hovarilla ja Kotkassa.
Niin ja Ristinkalliolla olen mummolla asunu ihan pienestä, oli mulle toinen koti. Tosin silloin vaan siskoni kanssa käytiin kaupungilla joskus kun ei ketään tunnettu sieltä. Taisin olla jotai 14 vuotias.

VanamoBr: Toivottavasti ei sentään linjoja pitkin. Tai sitte se on mulla aivan 10000%:sti kun toi tyttö on vieressä. Ja mä en ala jos se mullekin tulee.
:kieh:
 
mirkkuli on tää niin pieni paikka, et ihme jos ei oltas jossaa törmätty :kieh:
Mie oon Ristarilla asunu sillon kun oon syntyny, 6veenä muutin pois. Mies asu 20-vuotiaaksi siellä =)
Mie oon kauppista käyny, kokonaiset 2v...Karhulassa kävin yläasteen...
Hmm...varmaan meillä on ainaki yhteisiä tuttuja sitte kenen kanssa oot lukiossa ollu :p
 
piipii79 olen kyllä kärsimätön,koska olen suppareista kärsiny koko tammikuun,aiemmin en niistä iloinnu ,vähäisillä viikoilla,nyt saa tulla kunnolla.jospa se tuo avautuminen etenis vaikka siihen 5cm n ;)
 
Joo, on tarttunut kärsimättömyys... kiitti vaan
Oikeesti, tässähän voi mennnä vielä vaikka 6 viikkoa

Katti ja pieni 36+4
Mullekin terkkatäti maanantaina sanoi, että parhaassa tapauksessa voi mennä vielä viitisen viikkoa ja meinasin huitaista sitä, niin kamalalta kuulosti :LOL:
 
mulla on kans nyt ollu että jalka kramppaa kun kävelee muutaman metrin,monesti ulvon tuskasta ja jämähän keskelle tietä oottaan että menee ohi,,,no,täl viikol en oo kävellykkää kun sairastettu.,mut ei siitä nautikkaa koko kävelystä enää
 
Etsinpäs lisää tietoa ja joillakin on menny se 2 viikkoakin limatulpan irtoamisesta ennenkuin synnytys on oikeasti käynnistynyt. Se siitä sitten siis :kieh:. Pentele, mun tuurilla kuulun just noihin tapauksiin.

Kylläpä täällä alkaa muuten porukka olla kuumilla hiilillä :LOL: pinnat tuntuu olevan kireellä vähän isse kullakin. Ei ole tämä odottelu kovin nannaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piiju:
Kylläpä täällä alkaa muuten porukka olla kuumilla hiilillä :LOL: pinnat tuntuu olevan kireellä vähän isse kullakin. Ei ole tämä odottelu kovin nannaa...
Niin...mie oon oottanu jo kuukauden-puoltoista :whistle: Että pikkasen on tollanen olo--> :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

 
jotekii ollu ihme olo välil v....tuttaa ja sit taas ok!
ruvennu pännii noi ostos tv:n siivous mainokset.vitsi mite niil on hankalaa ja vaivasta siivota perinteisillä menetelmillä.suksikoo kuusee..
tää on just tätä ku koton ollu jo 2kk. ni hullux tulee!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi79:
Täällä palstalla tulee kyllä itekin ihan kärsimättömäksi, kun ei tuo pääkoppa tunnu "muistavan", että meillä on kaikilla täällä omat lasketut aikamme about kuukauden erolla... Eli vaikka Jahvetilla on la. tänään, niin ei se tarkota, että itekin pitäis olla jo kohta menossa :whistle:

Miten te, joilla on loppukuusta laskettu aika, onko tää ennenaikainen kärsimättömyys jo teihinkin tarttunut?? :LOL:
Jepo :D Siis mullahan LA on vasta 18.päivä, mutta TODELLAKIN luulen että vauvan pitäis syntyä TÄNÄÄN ja kärvistelen täällä kun mitään EI tapahdu!!! :LOL:

Ja niin joo, mulle kun maanantaina tuli se maagiset 37 viikkoa täyteen, niin supistukset loppuivat kun seinään!! Sitä ennen on ollu niin kovia suppareita jo monta viikkoa, että lääkärikin määräsi "vaan makoilemaan rauhallisena sohvalla, ettei vaan synny etukäteen"... ja nyt kun periaatteessa sais tulla niin ei mitään!!!! :headwall:
 
Huhhuh, lääkärineuvola on sitten takana. Laittoi lähetteen Jorviin, kun sf-mitta on 37 ja tää mamma on vaan 157cm pitkä itse. Ukkohan on sitten 30cm mua pidempi. No, kivahan se on saada tietää, mikä odottaa. Parissa viikossa pitäis päästä, toivottavasti tämä ei ala punkemaan maailmaan ennen sitä. Eli kärsimättömyyttä ei sinällään ole, mutta tämä maha on vähän tuskastuttava kyllä.
Pissa oli ok, syke noin 150, painoa oli tullut 1100g/vk! Menee kuulemma turvotuksen piikkiin, mutten tiedä.. Edellisellä kerralla ei ollut paino lisääntynyt ja sitä ennen oli sama 1000g/vk. Pompsahtelee näköjään.
Mihinkään s-valmennuksiin me ei sit päästy, kiitos oman tomppelin neuvolatädin - viimeksi oli kuulemma liian aikaista, mukaan pääsivät vain ne, joilla LA on ennen 16.2, ja tänään toinen neuvolatäti kertoi että meidät oli siihen ryhmään ilmoitettu, ja uusia valmennuksia ei nyt ole, ellei jotenkin ehditä sujahtamaan maaliskuisten ryhmään. LA tosin onkin vasta 25.2, että..
Silti!
Kävin myös Anttilassa, löytyi lampaantalja puoleen hintaan, alle 40e B)

Tulipas omanapaista tekstiä, mutta menkööt.

Muoks: rv on nyt siis 36+3
 
Pöh...lupasin raahautua pihalle...jos vaikka piristyis, älkää menkö sillä aikaa mun ohi...PLIIIIIIIS.
No merbaun ja mirkkulin vaikka päästäsinki, mut muut, top tykkänään :LOL: :LOL:

Jahvetti, jolla LA TÄNÄÄN ja olo on NIIN :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
Huomenta!

TÄÄLLÄ VIELÄ YHTENÄ KAPPALEENA! :LOL:

Noh antaa olla ihan sama ei se uloskaan halua niin vittu pysyköön sit sisäl!

Liirah kyseli siitä vatsanahan löysyydestä. Voi mä olen panikoinu sen asian kans jo toista viikkoo kun aina pissalla kun katsoo napaa niin mulla on napa. ja toisina päivinä vaikka on ihan sama asento niin napaa ei ole ollenkaan ja joka paikkaa kiristää. Mutta luulen et se johtuu vauvelin kiepsumisesta.

Mitäs niin se nalle- puh toivottavasti heillä kaikki hyvin kun ei ole kuulunut mitään. :hug:

Jahvetti vieläkin täällä. :/

Tervetuloa muutkin tammimammat. Toivottavasti ny pääsisitte kaikki joukko synnyttää!!! :hug:

Totta tää palsta jämppäs eilen niin et mua alko ärsyttää niin paljon etten edes halunnut aamulla viel kokeilla toimivuutta.

Tosin olen kylläkin nukkunut koko yön puol 7 ja 8 - 12 nukuin lisää...

Tyyntä myrskyn edellä :D

Tääl sato eilen ihan kivasti lunta noh sitä tuli sillaset 6 tuntii ja sitten taas vettä sitten alkoi taas tulee lunta ja sitten veti pakkaselle. JA NYT TULEE TAAS LUNTA! Vitsi siel on varmaan liukas... :kieh: Mä en jaksa tollasta lumi vesi lumi vesi pelleilyä ollenkaan. :LOL:

Niisku-neiti & rinsessa 39+2 :eek: Joo ja äitini oli sata varma et tulee 3 viikkoo etuajas... :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä