Huomenta
Mun pitit onnitella evaelleä tälle päivälle ja itseasiassa kirjotinki pitkät jutut monelle eilen, mut meidän netti tilttas ja aukes joskus kympin jälkeen, ni olin jo nukkuu.
No, keksihän tää kroppa taas uutta kiusaa tälle päivälle |O . Alko yöllä, oon nukkunu todella levottomasti koko yön! Ja ku mä oon jo 1.5vkoa nukkunu ku tukki, ei mitää ongelmia..nyt pyörin ja tuskailin mahaan kaa asentoja ym. Äsken kun heräsin, kesrkesin olla 10min pystyssä, ni housuun lorahti, sellasta keltasta liejua valu, ja tuli pyyhkiessä kauheesti. Sit ajo kakkoselle saman tein kaks kerta
ja sitä liejua valu taas :x :x . On ku pahemmatkin menkat taas alkamassa ja supistelikin heti herättyään. Mut eiköhän nuo tuosta TAAS lopu/rauhotu ilman mitään tuloksia. Mutta ompahan taas uutta ihmeteltävää..taas tuntuu, että housut kastuu :/
Jahvetti mä pidän sulle seuraa tänään, jos kelpaa? Meinaan ku mies vie mut tänä iltana Kuopioon mun äitille, ei ole enää nettiä ja huomen on klo 10 se poliaika ja alkaa hommat KYSillä.. Joten mä pääsen tän päivän jälkeen koneelle vasta joskus..öö millo lie
. Tosin mies lupas virittää mulle osastolle nettiyhteydet ym, jos haluun läppärin ottaa mukaan..ku voihan siinä kestää, ku käynnisteleevät, mut en taida kehdata ottaa konetta mukaan..ois vähä outoo siel chattailla ja supistella
Mutta palataan :wave:
:heart: nelli&pulla 38+6