Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Auttakaa
Kun meet sinne kerhon sivulle, nii siin etusivulla pitäs olla joku hakemusjuttuAlkuperäinen kirjoittaja nelHM:Miten hitossa mä jätän sen hakemuksen sinne kerhoon?? Oon ihan urpo :ashamed:
jep, oon huomannu saman ja vähempi tarttuu kamaa mukaan B)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:cruella käytiin Pasaatissa enkä ostanu MITÄÄN!! Ei ollu enää hyviä aleja :/
Hei, raskausmyrkytys voi kehittyä lyhyessä ajassa, käytännössä muutamassa tunnissa vakavaksi, eli soita jonnekin oikeelle asiantuntijalle mieluummin... Enpä minäkään mikään lääkäri ole mutta olen juuri ollut saman asian kanssa kahdesti tekemisissä, siksi hoputtaisin soittamaan lääkärille. Onko sinulla verenpainemittaria kotona?Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Hei apua tämmöinen juttu että mulla kun on ne verenpaineet ollut pikkasen kohollaan (eilen 130/93), niin nyt on ollut iltapäivästä asti päänsärkyä, joka välillä tulee, ja sitten taas hetkeksi katoaa.
Käytiin kaupassa, niin ulkona ollessani näkyi sellaista sahalaita-kuviota. Ei näy enää. Ihan höntti olo, kuin olisi humalassa tai kuumetta tulossa tjtn.
Pitäisikö mun soitella vielä yötä vasten johonkin, ja käydä mittauttamassa paineet vai katsella aamuun ja soittaa neuvolaan? Voiko raskausmyrkytys kehittyä kuinka nopeasti?
ei oo turhaa, nyt kyseessä myös vauvan henki :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Ei ole mittaria kotona. Otan vielä panodolin.
Oon just tälläinen, että en muka turhaan viitsisi mihinkään soitella...
Alkuperäinen kirjoittaja Jepsu:jokos kaikki on pakannu sairaalakassin?