c81
Joko ootte masuihinne kyllästyneet? Mie varasin maanantaille (silloin on viikot täys) vyöhyketerapia ajan.. onko kukaan muu kokeillut? Luin netistä hyviä kokemuksia, ja ajattelin kokeilla miekin. Ei kai siitä haittaakaan ole
Mä kävin viime perjantaina. Sain koko kehon hoidon kestoltaan 1.5h. Varotan nyt sua, se sitten sattuu nii maa prkleesti |O ! Jotkut tekee vaan jalkapohjista, mutta ei vissiin teholtaan niin hyvä. No, eipä mulle siitä kyllä vissiin hyötyä ollu
. Sai se mut siellä supistamaan ja kauheen erikoisen paineen tonne alakertaan pariksi päiväksi..tai oikeestaan edelleenkin on, mutta ei jatkuvana. Sit terapeutti laitto mulle akunastoja korviin ja alaselkään, jotka jätettiin 4vuorokaudeksi. Käytti myös sitä akupiikkiä tmv, ku teki hoitojaan. Hoidot tehtiin nilkoista, pikkuvarpaasta, sääristä, alaselältä, korvista, päästä, käsistä ja rintalastasta. Tuo nilkkojen hoito sattu eniten, vieläkin arat mulla :/ .
Toivottavasti saat hyödyn siitä. Minäkin lukenut hyviä kokemuksia tuosta, mutta terapeuttikin snao, että paikkojen pitäisi olla j hiukan kypsyneet ja vauva oikeassa asennossa..No mulla oli. Tsemppiä sulle siihen.
SuppariG
Mulla tuntuu sellasena pantamaisena kiristyksenä alavatsalla, nousee ylös ja laskee taas takas. Samalla jomottaa alaselkään. Ja noi sattuu. Sit niitä mahan koveetumisia, mitä ollu jo rv23 asti.
Kaukalo on
.
Mä sain siivoiltua. Tuuletin myös pullan petivaatteet ja laitoin paapan pinnikseen, mutta vaunujen koppaan, koska on tiiviimpi ja varmasti viihtyy siinä aluksi paremmin, kun kolkossa pinniksessä. Löysin myös tyttöjen vanhan mobilen, mistä se pimputin hajonnu..No viritin sen hoitopöydän päälle, nätti tuli
. Sit pyyhin pölyt hoitopöydältä ja laitoin kaikki tarvikkeet siihen esille. Nyt pitäs kaiken siis olla valmiina. Toivotaan vaan, että pääsen huomenna tai viimestään perjantain puolella hommiin!
Mietin, kun
kevytmelankolia laitoksella kans ja hänellä mun puh.numero. Mä voisin antaa sen yv:nä jollekin, jos laittas vaik kuulumisia ja joku vois tänne päivittää sit.Oisko tyhmä idea? Mä en kuiteskaan pääse aikoihin koneelle ja sit ei ees tiedä, jos käynnistys venyy jne. Joku vois samalla infota muakin, jos/kun täällä aletaan jakautumaan..Mulla on riippuvuus ja vierotusoireita
:ashamed: