Päivää!
Ihan ensteks onnittelut
kevytmelankolialle potrasta pojasta! :flower: Ja
evaellenille myös paljon onnea, eikös se tyttö pitänyt olla, varmaankin nyytti jo sylkyssä hälläkin! :flower:
Ja sit oli synttäritkin
mamitrella ja potsulla! Onnittelut kummallekin! :wave:
Ja
Pessistäkin on tullut täti, onnitteluja satelee sinnekin! :flower:
Noniin, olisko nyt kaikki merkkipäivät muistettu..
Cruella Onko pojan olo helpottanut jo? Hänellä ilmeisesti astma kun ventolinea annoit, mulla ei siitä tullu kuin sydämen tykytystä, avaavana toimi tosi huonosti pienenä jos oli todella kipeenä. Höyryt sun muut tosiaan tehokkaampia. :hug:
Sairaalakassista oli puhetta taas jälleen. Mä en ole vielä pakannut, mutta eilisten olojen vallitessa otin kyllä kasvorasvat, puhdistusaineen ja shampoo+hoitoaineen esille ja beautyboxiin. Sen verran aloittelin. Vauvalle on jo vaatteet olleet hyvän aikaa pussukassa. Tosin niitä nyt tarvitaan vasta sitten kun mies tulee meitä hakemaan sairaalasta.
Supistuksista gallupoitiin myös; mulla ne tuntuu kiristyksenä ensin kyljissä ja sitten aaltoilee ylävatsalle ja sieltä selkeästi työntää vauvaa alemmas ja kipuilee sitten kunnolla alavatsalla. Ja samalla kohdun suu vihloo. Tällaisia mulla nyt on tullut tässä parina päivänä peräkkäin ja veikkaus onkin että Viltsu syntyy viikon sisällä. Esikoinen kun laittoi supistelemaan kolme päivää aiemmin ja just samalla tavalla että kiikuteltiin jo synnytyshuoneeseenkin kun lakkas supparit yhtäkkiä. Nyt jos sairaalassa olisin ollut eilen niin varmasti olisivat kiikuttaneet johonkin. Katsotaan osuuko veikkaus oikeaan.
Sit oli
anopeista, äideistä ja muista avuista puhuttu. Meillä asuu mun vanhemmat tossa 10 min matkan päässä ja ovat tosiaan valmiita tulemaan esikoista vahtimaan jos yöllä tulee lähtö. Työelämässä ovat kumpikin joten päivät vauvan kanssa olen itsekseni mutta illalla ihan varmasti on apuja saatavilla jos tarvitsen. Ja meillä pitää muistaa pyytää sillä he eivät muuten uskalla tulla "tunkeilemaan". Miehen isä vaimonsa kanssa asuu 20min päässä, mutta heiltä en apuja odota. Ovat paljon töissä, yrittäjä ja joku lääkefirman hallituksen jäsen ja ovat muutenkin sen verran "vieraita" mulle että tuskin tulevat yllättäen tänne. Miehen äiti asuu Imatralla, joten hän ei sieltä ole tulossa kuin käymään ens kuun lopulla muiden sukulaisten kanssa. Eli periaatteessa apuja on jos tarvitaan.
Turvakaukalo ostettiin jo syksyllä kun saatiin haluamamme halvemmalla. Ihan liikkeestä ostettiin mutta oli alennuksessa se väri. BeSafe Izisleep on merkiltään enkä malta odottaa että voi ottaa käyttöön. Rattaat on myös hankittu Emmaljungan CityCrossit Teutonian kantokassilla. Nekin uutuuden karheet ja hipelöin niitä jatkuvasti tossa eteisessä. Ehdin just myydä esikoisen rattaat viime keväänä. Olivat tosin kuomurattaat Emmaljungan ECSportit, eli niissä ei olis voinut vauva edes matkustaa.
Nyt meen antaa esikolle välipalaa ettei pyörry tuohon. Reppanalla taas oli sokerit 3,2 , vaikka insuliinia on vähennetty roimasti nyt. :|
Vanamo+Viltsu 38+0 :heart: