**Helmikuun Helmet** marraskuu

Veljen vauva on vielä yksiössään, toivotaan että vielä monta monta viikkoa pysyisikin.

Kyllä antaa perspektiiviä näihin omiin pikku murheisiin; selkäkipu, käsien puutuminen jne. Omalla vauvalla kuitenkin kaikki hyvin :heart:

 
pakkauksen tänään.Oli ihan kivoja vaatteita,ei valittamista! =)
Ollaan vietetty tänään perheen kesken pikkujoulua,pojille piilotin lahjat ja sai etsiä ne ja sit ollaan vähän herkuteltu ja leikitty jne. :D
Vointi edelleen hyvä..ei pahemmin vaivan vaivaa..outoa kylläkin..ei ennen oo näin vaivatonta ollu näillä viikoilla,paitsi ekassa raskaudessa.

Sokerirasituksen ja kotiseurannan arvot oli muuttunu meiän suunnalla ja tokasinkin viime viikolla terkalle et varmaan saat laittaa sit lähetettä taysiin kun viimeks arvot pysy ennen aterioita just alle ja nyt kun se raja laski niin varmaan menee yli.Nyt seuraan taas 6 pvää ja muutama on menny yli. Ei mitenkään vakavasti mut yli mikä yli.
Toisaalta,pääsisin ainakin kunnon seurantaan.

Painosta,mä oon ite laskenu sen siitä mitä painoin ennen raskautta..on itelle konkreettisempaa sit taas kun on synnyttäny niin katsoa paljonko jäi ylimäärästä. Jos sen mukaan katon mitä oli ekalla nla käynnillä niin on tullu vasta n.vajaa 3kg.

Mamitre rv 26+3
 
pessi: hyvä että pieni pysyny vielä masussa ja toivottavasti pysyykin. toivottavasti vauvan äiti nyt rauhottaa vähän touhua.

pusuapina: mulla kanssa tota janottamista, on ollu jo jonkun aikaa. vettä menee varmaan litroittain ja välillä pakko juoda mehuaki ku vesi tökkää.

oma (.) tänään ollu aika rankka päivä, mahaa on vihlonu jonku verran ja vauva painaa tosi alhaalla, epämiellyttävä tunne :/ tuntuu että syntyy millon vaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
pessi: toivottavasti vauvan äiti nyt rauhottaa vähän touhua.
Joo, sitä toivotaan. Mun äiti on ihan vauhkona, ei ymmärrä alkuunkaan miksi veljen vaimo ei ole jo sairaalalevossa. No, en kyllä ymmärrä minäkään... Itse tuossa tilanteessa jäisi kyllä työt ja muut jutut, kunhan vauvalla vaan olisi hyvä olla.

Kävin tänään siellä lymfahieronnassa. Oli tosi kiva kokemus. Todella rentouttavaa, vauvakin oli ihan hipihiljaa koko hieronnan ajan.
Ensi viikolla menen uudestaan.

Luultavasti mun käsiongelmat johtuu ihan työn aiheuttamasta rasituksesta+turvotuksesta. Toivon tosiaankin että jotain apuja saan tuosta hoidosta =)

Ostettiin tänään vaipparoskis :ashamed: *turhuuksien turhuus*

28+5
 
Iltaa

Sori mun sekoilut, Pessin sukulaisvauvastahan tässä oli kyse, eikä Jepsun :ashamed: .

Kyllä täysiaikaisuuden raja on 37 viikkoa. Mutta rv34 täytyttyä ei synnytystä estellä, jos se käynnistyy. Tätä ne mulle tuolla KYSillä hokee, mutta itse uskon, että pääsen työntelee niitä lumia kuiteski urakalla tammikuussa, että saan pojun pihalle! Se on siis minun suunnitelma tällä kertaa, ei tuo seksi, sauna, siivous ole koskaan toiminut edistävänä tekijänä.. joten jos rv36-37 päästään, luodaanpa koko taloyhtiön lumet parkkipaikkoja myöten.

Soittivat KYSiltä, säikähdin tietty, että niissä kokeissa on jotain, ku eivät puhtaista tuloksista soita. No urea plasma ja streptokokki negat, mutta hiivaa runsaasti. Jaa..sanoin vaa, ku ei oireile mitenkään. Kävimpä sit kätilön kehotuksesta canestan yhen tabun kuurin. Hiivakin voi aiheuttaa supisteluja tai lisätä niitä.

Eipä tässä oikeesti ole enää kauaa aikaa, kun nyytit meillä sylissä :heart: :eek: :heart: ! Ajattelin joulun jälkeen viritellä pinniksen ja pestä vauvan vaatteet. Ja tosi kiva, kun tää vauveli kasvaa ns. normaalina, tai normaalikäyrällä. Jos jatkaa menoaan näin, ni ei mitää hätää :) . Jouluna ku se 34 täynnä, ois jo 2.2kg. Ja ne keuhkot pelittäs täällä maailmassa.
Mun kamulla la on 23.12, ni sillä oli nyt tiistaina painoarvio 2.2kg :eek: , rv 36 siis nyt.. On kyl pieni mahakin, että ei kai se vauvakaan iso voi olla. Sf-käyrät menee meillä samana, vaik eroa on 6vkoa.

No suotta noita nyt kelailla, kunhan kasvaa, jokainen vauva omaa tahtiaan ja terveenä :)

Illanjatkoja!
 
huomenia :wave:

ompas meillä hiljasta täällä pinossa :whistle: pitää vähän nostella ylemmäs ettei tiputa toiselle sivulle B) ja on muuten meillä kotonaki rauhallista, ai että nautin :p ukkoki on lähössä illalla jolleen kaverilleen et jäädään pojun kanssa kahestaan. pitäs ruveta pikkuhiljaa noita kaappeja siivoilemaan. en kyllä aio ku ton pojan vaatekaapin järjestää ja vähä katella tota omaa vaatehuonetta jos kerkeen/jaksan. keittiön kaappeja pitää jotain vähän pyyhkiä ja järjestellä. mitään stressiä en kyllä ota, jos en jaksa ni sit en jaksa. tammikuussa meinasin sitte noi vauvan vaatteet pestä ja laittaa muutenki kaiken valmiiks. alkupuolella varmuuden vuoksi ku tuntuu et tää ei välttämättä sinne helmikuulle mahassa pysy.
käytiin eilen kaupassa ni parkkihallissa ukko peruutti toisen auton keulaan :/ onneks ei ollu ku pikku töyssy ku ei poikakaa takapenkillä heränny mut mein autossa on silti takana kunnon lommo :kieh: onneks toiseen ei tullu mitään ku oli sellanen helvetin kallis maasturi. ois ukkoki voinu vähä aatella ku täydessä parkkihallissa lähtee peruuttamaan vaikkei peileistä nää mitään kun huurussa ja takaikkunatki on muovitettu tummaks :headwall: :headwall: en ihan kerinny sille sanoo et jos vaikka oven avaisit ja kattoisit onko siellä ketään... no miehet on miehiä.

oma ( . ) eilen tuli syötyä laatikoita vähän liikaa eikä maha tykänny yhtään :x yöllä tuli sitte vessa tutuksi :kieh: vieläki on vähä ökkelö olo :x valvottu on yöllä ainaki 2 tuntia mut silti en saanu aamulla nukuttua ku johonki seiskaan :headwall: pitää tänään syödä hillitysti et sais ens yönä kenties nukuttua paremmin. makeetaki on tullu nyt mässättyä et seki voi vaikuttaa. pitäis noi makeet kyllä jättää mut aina sitä vaan sortuu :ashamed:
 
mie oon kans oikea makeahiiri :ashamed: aivan kauheena menis suklaata sun muuta hyvää....ihan ärsyttää kun ei saa kuria ittelle,,,,juu toi on jännä että jokapaikassa sanotaan ettei estellä synnytystä vk34 jälkeen,,,ja mulle kuiten se tehtiin sillon -03....no,,jokapaikassa toimitaan erillätavalla,ja kai ne aatteli että kokeilevat viel estää,,,mulla on kauhian paha olo ollu eilisestä asti :x örk,,,mistä lie johtunee,,,mukavaa päivän jatkoa kaikille!tänään on jouluavajaiset =)
 
Huomenta.

Täällä ollaan nukuttu kunnolla 02.00-10.15 asti ei kertaakaan heräilyjä silti hiukan pistää väsyttämään.

Äsken kai supisteli tuolta alhaalta kun tuntui tosi tosi ilkeeltä pistelyltä noin 20-30 sekunttii painontunne on ollut ihan hirveä jo muutaman viikon ja eilen meinas taju lähteä kun pikkunen vaan puskee ja puskee.. :/

Vai että rv 34 jälkeen ei enää estellä vaavia syntymästä.

Niisku-neiti & rinsessa 29+4
 
Huoh...tylsää :whistle:
Tänään pitäs mennä hallin kahvioon iltavuoroon...mitenhän mää jaksan :/
vauvan hikka tuntuu edelleen tuolla alhaalla, vaikka eilen tää todistetusti oli poikittain...mie tuun kohta hulluks tän kanssa :LOL: :LOL:

Jahvetti 30+2
 
Täällä hormoonit hyrrää oikein kunnolla. Aamulla itkin kun luin sitä vaukirjan isälle osiota ja siinä oli jotenkin niin ihanasti että sinä olet minun ja minä sinun ja täällä yks vollotti silmät punasena. Ja nyt oon ku perseelleen ammuttu karhu. Paiskon ovia ja jumitan miehelle. Ärsyttää kun sovitaan ettei osteta herkkuja niin toinen kantaa kaupassa limsaa ja suklaata kärryyn enkä siellä viiti meteliä nostaa asiasta vaan mainitsin ja kotona tyrannivaltaa... :/ sitte toinen vaan etten mä muistanu ettet sä saa syyä...niin vissiii ja mä muistutin kaupassa ja ennen kauppaan menoa. Gaash...ku potuttaa pikkuasiat! :'( :/

Typykkä onneks on kuin aurinko. Saa hyvälle tuulelle kun toinen paijaa niin kamalasti. Nyt lähetään kattomaan joulupukkia pimun kanssa tuonne kaupungille ja lucia kulkuetta sun muuta jouluavajaisjuttua!

Kirpsakkaa pakkaspäivää kaikille! Toivottavasti tuo pakkanen vie mun pahantuulen mennessään!

Jepsu ja Martti 28+4
 
Cruella Meillä ukko viime talvena mälläs auton 2 kertaa :/ Eka omansa ja sit vielä miun uuden (joka ostettiin, kun mie ajoin vanhan rusinaksi ojaan ekoilla lumisateilla) :ashamed: Sen toisen kolarin toinen osapuoli oli vielä joku persrikas, jolla oli hieno uus auto ja tottakai siihen tuli sitten lommo. Mie soitin sille miehelle ja rukoilin, että se ei pistäis meitä maksamaan sitä korjaamista, kun oli tosi tiukkaa rahasta. Visalla ostettiin ruokaa jne. Oli ymmärtäväinen ja kiltti tyyppi onneksi, eikä siitä sitten enää kuulunu mitään =) Kyllä ketutti, kun mies sano, että ei se huomannu, että se edessäoleva jarrutti, kun hän vaihto radiosta kanavaa! :eek: |O

hilari Et ole ainut :hug: Mies miulle eilen paisto ekat piparit, kun miun rupes niitä tekemään mieli :D Oli muuten niin hyviä, että söin niitä aamupalaksikin vielä :p :ashamed:

Niisku-neiti Mie en ikinä jaksais tuollasilla yöunilla :eek: 12h on ihan pakko tuhista, että mie saan päivän aikana jotain aikaseksi. Töissä kun vielä olin niin olin kokoajan niin väsyny, etten tienny miten päin olla, kun yöunet jäi 8h:iin.

Ukko nukkuu vielä, pitäsköhän käydä herättämässä ...

Kiin ja My 29+5
 
Jepsu :hug: Mukava huomata, että muillakin samanlaisia päiviä kuin mulla. Tänään ois pitäny jäädä sänkyyn :/
Mies ei ymmärrä mun kiukunpuuskia ollenkaan, on itekin jotenki kamalan kärttynen, eikä kuitenkaan halua sanoa, mistä johtuu :headwall: Sitten minä hormonipuuskissani kiukkuan ja raivoan kuin pahainen kakara :ashamed: Ei se mitään muuten, mutta lapsethan tästä kärsii kun toisille vaan tiuskitaan ja ovia paiskotaan... Pitäs varmaan opetella tappelemaan aikuisten tavalla :whistle: Missäköhän sitä opetettas ;)
 
kiva kuulla että muillakin kiukuttaa :| kyllä mieki oon kuin mikäki ,,,,ärrrrh eikä ne miehet ymmärrä :eek: mä meen jokailta ysiltä nukkuun 2v kanssa,en jaksa ees kymmeneen valvoa!sitten muutaman tunnin valvon yöllä ku veskis käyn ja aamulla ois niiiiin ihana nukkua,mutta 8viimestään kaikki heräilee,,,,sit oon aivan sippi...
 
Hitto, että kävi korpeemaan äsken kaupassa yks mummo!! |O |O Eikä se edes ollu vanha mummo vaan niitä nuoria terroristimummukoita, just ja just 60 täyttäneitä! Kävi kytikselle siihen jonon vierelle ja kun yhellä pariskunnalla silmä vältti, kattelivat Iltalehden lööppejä, niin se saatanan apina suihkauttaa törkeesti siihen niiden eteen! :eek: Sillä ei siis ollut aikomustakaan jonottaa omalla vuorollaan! Mie olen niin täynnä noita terroristi-muka-vanhuksia, että mie varmaan räjähdän joku päivä. Ja ne on vielä niitä, jotka suurimpaan ääneen valittaa, miten NUORET ei osaa käyttäytyä! Ne oikeesti-vanhukset (reilusti yli 70v.) käyttäytyy ihmisiksi ja niille on kiva pitää ovea auki, antaa istumapaikka bussissa/apteekissa/pankissa tai antaa tilaa kassajonossa, kun niillä on vaan muutama ostos. Mut hitto, mie mieluummin lyön oven nenän edestä kiinni tollasille edellisenkaltasille tyrannimummoille! :kieh: :kieh:

*helpotti*
 
Täällä kans yks jota kiukuttaa :ashamed: Välillä kyllä ihan syystäkin, mutta välillä todella turhista asioista. Tuttemui jos kuulet missä opetetaan riitelee aikuisten tavalla niin kerro mullekin :whistle: ;)

Me käytiin kanssa joulunavajaisissa, siel oli poniraratsastusta ja ennen tuo neiti ei ole uskaltanut. Nyt lähti kotoa sillä meiningillä että kyllä ratsastaa. No, sinne kun päästiin niin meni pupu pöksyyn, mutta aikamme kun siinä palloiltiin niin sitten kuitenkin uskalsi! Ja olikin sitten innoissaan! Ainoa mikä mua tossa joulunavauksessa ärsytti oli se että ekan ilmotuksen siitä näin tänä aamuna kun oltiin lenkillä. Eikä mitään mainintaa monelta mikäkin homma on, esim. just toi ratsastus ja joulupukki. Mentii sitte heti kun se alko (klo 12.00), tai itseasiassa vähän sen jälkeen. Ponit ei ollu vielä tullu niin jouduttiin niitä odottamaan. Sitten löysin yhden lapun sieltä jossa kerrottiin että pukki tulee klo 15.00, ei siellä tekemistä ollu kolmeksi tunniksi niin jäi pukki sitten näkemättä :/ No, eiköhän noita pukkeja tässä ennen joulua ehdi vielä näkemään, tai aattona sitten viimestään.

Tänään pitäis koittaa tehdä noita joulukortteja taas valmiimmaksi, vaikka kuitenkin ne sitten jää ihan viimetippaan...

Jaahas, neiti tossa odottaa että asennan sille yhden tietsikkapelin, joten täytyy varmaan ruveta hommiin!
 
Terve!
Onpas täällä kiukkusia akkoja :whistle: :hug: :hug: :hug: Kerrankin olen itse hyvällä päällä :D Ulkona on ihanan talvista :saint: Muuten olokin on hyvä ainoastaan tuohon kylkikaareen/ylävatsaan pistää taas kun söin.. taitaa olla vatsalaukku sen verran ahtaalla että heti kun pistää jotain suuhunsa niin alkaa koskea.. mutta muuten kaikki ok! Joku puhui joulupukista me nähtiin eka pukki jo pariviikkoa sitten tuossa läheisessä huonekaluliikkeessä, oli musta aika aikasiin liikkeellä :whistle:

Tarppa ja toukka 29+4
 
Mitähän tarkoittaa raivoasento? :ashamed:

Käytiin Elma-messuilla ja mä siellä elukoita kattelin kuin pikkutyttö :D
Eipä tarvinnu kauaa kävellä ku alkoi väsyttää. Kotiintuomisina oli sitten 3 purnukkaa tyrnimarjahilloa ja tyrnimarjamehua! Mies vähän innostui..

Mä oon alkanu törkesti käyttää hyväkseni "isoa" mahaa, siis musta se ei ole kauhean iso mutta taatusti se on iso ja kaikkea muutakin jos mua väsyttää, bussissa on paljon ihmisiä, mummelit etuilee jne.

 
Joo, raivotarjonta se oli.. Joo, ei ihan innostuttu tyrnimehusta, hillokin oli sellaista jota voi otta tosi vähän kerrallaan. Että on sitten useemmanvuoden satsi :kieh: :LOL:
Tai jos antais niitä joululahjaksi..

Maanantaina alkais perhevalmennukset. Ei jaksa innostua.. Aiheena parista perheeksi tai jotain vastaavaa. Me kun nähdään tää meidän talous perheenä muutenkin.

 
Uh, päivä alkoi vähän heikonlaisesti, mutta nyt on asiat hyvästi... ja masu täynnä :D

Aamulla viiden aikaan kun olin lähdössä töistä laitoin auton käymään ja raappasin ikkunoita. Auto sitten päätti sammua eikä sitten enää käynnistynytkään. Piti soittaa mies hakemaan, oli onnee että vastas puhelimeen, se nukkuu niin sikeesti...
Luulin että siinä on joku vika, mutta siitä olikin vaan loppunut bensa :LOL:

Päivällä sitten yritin lähtee käymään kylillä miehen ja mun yhteisellä autolla ja ainoa ovi mistä pääsi sisään ja ulos oli takapenkin puolella kuskin takana! Hieno sitten hyppiä tän mahan kanssa siitä penkkien yli, vähän ihmiset bensa-asemalla katseli ... =) Ja kun oli vielä kiire yhteen työpaikan koulutustilaisuuteen niin siinä tuli suorastaan hiki kun yritti olla nopee...

Sitten koulutuksen yhteydessä oli yhdellä liikuntahallilla vapaata ohjelmaa, miehen kanssa kokeiltiin sitten jousiammuntaa, pelattiin biljardia ja mies keilas, ei antanut mun keilata ettei käy mitenkään kun oon vähän köntys, sekä tässä tilassa että muullonkin :p

Ja illanpäätteeks saatiin vielä jouluillallinen... Oisin syönyt enemmänkin, mutta maha ei ottanut enää vastaan :whistle: Mutta nyt oon tunnelma ihan kiva, huomattavasti parempi kun aamulla... Eilen sisko leikkas mulle ihanan lyhyen tukankin, oon pitänyt pitempää tukkaa varmaan viimeset 8 vuotta, kivaa vaihtelua.

Nyt myös luultavammin kaikki työkaverit tietää että oon raskaana, oli sen verran maha esillä tuolla koulutuksessa :D

Miäs tuolla huutelee mua pois koneelta... täytyy varmaan mennä pitään sitäkin välillä hyvänä ... ;)
 
Pusuapina johan on sulla ollut vilkas päivä! Mä niin himoitsen jouluruokia, mutta kotiin en niitä ennen joulua hommaa/ei tehdä niin täytyy odottaa että missä saa ensimmäiset :p

Senverran vielä valitan tosta joulupukkihommasta että siinä mainoksessa oli siis kesto 12-17. Sitten maininta että aamupäivällä lasten ohjelmaa, ja mentiin sitte sillon 12 jälkee olettaen että kaikki lasten hommat on sillon. Mutta ilmeisesti siis kello 15.00 on vielä aamupäivää... :whistle: Loppupelissä mua varmaan harmitti enemmän tytön puolesta kun sitä itseään :whistle:

Kommentoiko muut ihmiset teijän mahoja? Mulle kyllä kommentoidaan että onpas pieni :/ Sama oli esikoisesta, ja itestäkin tuntuu että se oli/on pieni mutta kuitenkin siellä yläkäyrän tuntumassa on menty että miten ihmeessä se on mahdollista? Ei se sinänsä haittaa että sanotaan, mut mielummin ois kiva kun sanottais isoksi eikä pieneksi :whistle: Kerrankin näin päin...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttemui:
Antoipa joku vinkin pimeässä tsiikata taskulampulla vauvan päätä kohti ja valon avulla kiertää ja houkutella lapsen pää alaspäin :LOL:
Tosin ei oo ainakaan viel ollut mulla näistä mitään apua, vaikka kaikkia on kokeiltu ;)
:LOL: :LOL: :LOL:

tänne ei oikeestaan kuulu mitään erikoista: vointi on ollu hyvä, eikä sokereitakaan tarvii mittailla, kun noudatan ruokavaliota. paastosokerit mitataan jatkossa neuvolakäynneillä. paino on mulla samassa kuin ennen raskautta, hyvä näin! =)

vauvan potkut on jo niin kovia, että tänään oikein sattui, kun tyty potkutteli. |O raivotarjonnassa taidetaan täällä tänään olla, kun potkut tuntuu ylhäällä. tyssi tosin myllää ja muljahtelee päivittäin ja vaihtelee asentoa ja paikkaa. :)

vaatteiden pesusta ollut puhetta: mä oon tässä kans miettiny, et millonkohan sitä alkasi vaatteita, vaippoja ym. pestä, mutten oo vielä alottanu. kyl mäkin varmaan tossa joulun jälestä sitten, kun jään äippälomalle... 22 työpäivää ois jäljellä! mul on töissä aamukampa mun työhuoneen seinällä! :saint:

eva & helmi 29+3 :heart:
 
Tuosta mahan koon kommentoinnista... Meidän äitihän on sanonut että mulla on pieni ja huomaamaton maha... mistä minä ja mies ollaan vahvasti eri mieltä =)
Tänään äiti kysy taas että joko tiedät kumpi se on... Sanoin niinkun se on, että en enkä ennen syntymää haluakaan. Johon äiti heti sanomaan oman mielipiteensä että no tyttöhän se on, pojat kasvaa eteen! Voi olla en tiedä, tulee mikä tulee, se on meidän rakas nassuli :heart:
 
Tuosta mahan muodosta..
kaikki kommentoineet ovat olleet sitä mieltä, että selvä poika-masu!! Ja kuten jo 2 ultrassa on varmistettu, niin kulkusia ei ole, eikä tule :kieh: (Eli toisinsanoen tiedämme itse että tyttö on tulossa, mutta vain siskot ja lähimmät kaverit tietävät myös. Esimerkiksi molempien vanhemmat eivät halunneet tietää ennen syntymää.)

Mulla on uusi tarmokas kausi nyt alkanut :eek: :) Mahaa ei enää kiristä ja lenkeillä käyminen, töissä tohotus, siivoaminen jne onnistuu taas!! Se kipuilu liittyi siis selvästi siihen masun yhtäkkiseen nopeaan kasvuun, nyt tahti selvästi rauhoittunut. Varmaan ne vatsalihakset ja kaikenmaailman jänteet otti siellä pulttia, kun yhtäkkiä olisi pitänyt venyä ja vanua ties mihin mittoihin.

Eri tavalla sitä tosin väsyy nyt ja se pitää ottaa huomioon. Mutta positiivisella mielellä mennään :) .

Mutta nukkuminen, ghaash :$ !!! Mikään asento ei ole enää hyvä, tuntuu että maha ottaa vastaan jokaisessa asennossa. Kylkiasento on mennyt tähän saakka (normaalisti aiemmin ole nukkunut aina mahallaan), mutta nyt tosiaan kyljelläänkin olo saa paikat puutumaan jossain vaiheessa. Vinkkejä?

Se mistä olen huomannut ottavani nykyään stressiä on että odotan että vauva liikkuisi enempi ja sitten kun on hiljaiseloa, niin heti alkaa miettimään että onko kaikki kunnossa... Liikkeitä tuntuu kyllä päivittäin, mutta taitaa olla etten ehdi niitä kiireisen päivän aikana kunnolla rekisteröimään. Pitäisi vaan muistaa, että välillä kai se on vaavinkin köllittävä. Ja liekö se istukan edessä oleminen vaikuttaa sekin edelleen? Kavereiden kertoman mukaan heillä oli tässä vaiheessa jo kipeitäkin potkuja sinne tänne, ei minulla mitään sellaisia :| Kyllähän sieltä potkuja välistä satelee, mutta ei ne mihinkään vielä tähän päivään mennessä ole sattuneet. Onko teillä muilla samoilla viikoilla olevilla millaista möykkää ja miten usein masussa?? Aina löytyy joku asia mitä pyöritellä päässään... :saint:

Aamuvuodatusta :D : Piiju 28+4
 

Yhteistyössä