**Helmikuun Helmet** lokakuu

olipas kiva lueskella galluppi vastauksia :LOL:
auttaiskohan tuo "ihme öljy" minuaki, niin ei tarttis miehen kärsiä :D

mut taas tähän omaan napaan..miten tuo vaunujen valinta voi olla niin vaikeaa |O on montaa eri merkkiä, monen hintasta, läheltä ja kaukaa, "uutta" ja vähä vanhempaa...oli se viimeksi helppoa ku ne sai vaan tutuilta että kyllä ne vielä yhden vauvan kestää...välillä tuntuu että tekeekö sitä taas kärpäsestä härkäsen, mut kyllä sitä haluaa pienelleen turvalliset vaunut ja semmoset joiden kans ei tarvii koko ajan ärräpäitä päästellä ja sitte jos vielä joskus parin vuoden päästä 1 muksu siunaantuis niin ei sitte tarttis enää tätä rumbaa käydä läpi.. :headwall:

piipero86 & piipertäjä 19+0
 
huomenia! :wave:

hyvin nukuttu yö takana ja poika aamupäiväks hoitoon ni jos saisin vaikka tänään jotain tehtyäki :whistle:
kiitos rehellisistä vastauksista galluppiin, lisää vaan kehiin :D meillä on kanssa seksi vähentyny alkuajoista millon mun teki mieli koko ajan :whistle: :ashamed: nykyään ei niin haluta ja sit oon illalla niin väsyny ettei ees jaksa. onneksi on aamut :whistle: mä en oo mitään kuivumista vielä huomannu mut paikat kyllä turvoksissa ja viime kerralla tuntu alussa vähän epämiellyttävältä. poikaa oottaessa en seksiä harrastanu mut sisätutkimukset teki kamalan kipeetä et tulisko tässäkin raskaudessa sitte se kipu. luultavasti se kyllä oli sillon osittain kuivumisesta johtuvaa, tiedä häntä.
kelan paperit täälläki täytetty ja kelaan toimitettu joten pakkausta odotellessa =) sellanen parisen vkoa mänöö. en malta oottaa :D

evaellen: mulla pitäs olla vielä tallessa sellanen vanha untsikka, aikas isoa kokoa joten siihen luulisin mahtuvani. jos ei oo ni sitte ostan jostain tyyliin robin hoodista jonku halpisuntsikan, niissä on yleensä aika hyvin tilaa mahan kohdalla.

jahvetti: me voidaan kyllä tulla karhulaan ku päästään tosta leikarilta ilmaseks bussilla eikä meiltä kauan kävele siihen. suunnitellaan =)
 
vertailin muutes noita sf-mittoja mitä on nyt ja mitä ollu edellisessä raskaudessa. nyt oli sf-mitta 22 ja vkoja 22+2, edellisessä raskaudessa vkolla 22 sf-mitta on ollu 25 :eek: ja mä luulin et mulla on nyt iso maha :whistle: tosin oon kyllä painanu edellisessä raskaudessa tässä vaiheessa melkee 10 kiloo enempi :x kunnon sotanorsu jo puolessa välissä...
 
Tyttö kerhossa ja kuopus nukkuu vielä :eek: Varmaan flunssa unettaa :/
Vaunuista ...tässä miettiny hommaisko tuplat vai sisaristuimen. Kertokaas kokemuksia.
Seksistä.. mä ilmeisesti sit ihan kipee ku tekee koko aika mieli.. :whistle:
Himot ku hiirellä :ashamed: Voisin osan lahjottaa pois kun tuo ukko parkakin ihan ihmeissään :LOL:
Mistä saa edullisia äippähousuja ?? Ei hirveesti nyt varaa ostaa mitään kauheen kalliita mut pakko kohta alkaa jotain ostella ku housut ei mahdu enää kiinni :headwall:



 
Moikkulis poikkulis!

Sormet älyturvoksissa. siis kamalat patukat. Kirjoittaminenkin on tönkköä...
Maha kovettuu välillä ihan kivikovaksi mut kipuja ei onneks oo. Oon varmaan stressaillu liikaa ton muuton takia mut nyt se vasta alkaa...eilen löydettiin sopiva asunto ja puolen kuun paikkeilla muutetaan sisään. Nettipimento siis muutaman hetken mut siel onneks taloyhtiös netti niin pääsee takas langoille. :D Kamala pakkaus operaatio käynnissä ja suppailee jo näin alkuvaiheessa et ei oikein hyvä yhtälö mut hiljaa hyvää tullee.

Seksigalluppiin vastausta täältäkin. haluja ei todellakaan löydy tipan tippaa. Millonkahan viimeks :ashamed: voi ukko parkaa, mut eipä oo valittanu eikä kyl oo vonkaamassakaan. :whistle:
Eilen se puhui et sit illalla plaaplaa ja mä ootin et milloin alkaa tapahtua jotain niin ei mitään... enpä viiti asiasta mainitakkaan kun ei itteäkään inspaa yhtään. :|

Nakkisormi Jepsu ja Poju 21+3
 
Heippuli!

Seksigalluppiin otan osaa minäkin - tosin voisin vastata tismalleen samoin kuin Kiin. Alkuraskaudesta himotti koko ajan ja jopa öisin heräilin kaikenlaisiin tuntemuksiin... ;) Mutta nyt - ei mitään. Ei siis yhtään mitään. Ja jos miehen mieliksi yritän jotain, niin kuivaa on kuin Saharan autiomaassa ja ajatukset myös milloin missäkin. Juteltiin kyllä viimeksi (epäonnistuneen yrityksen jälkeen) miehen kanssa, että pitäisi ehkä yrittää houkutella niitä haluja, ennenkuin hyppää sänkyyn tyyliin "hoidetaan homma ja pian" :ashamed: Eipä mies ole valitellut - varmaan oma käsi toimii paremman puutteessa... No juup, se siitä :)

Mulish kyseli edullisista äitiyshousuista. Itse olen löytänyt parit hyvät ja edulliset H&M:ltä, vaikka normaalista en niiden "riukumallistosta" ole yksiäkään istuvia housuja löytänyt. Äitiysosasto on ilmeisesti lähempänä "normaalimitoitusta".

Meillä on tänään iltapäivällä rakenneultra, toivotaan että pienellä on kaikki kunnossa ja voisi se jalkovälikin vilahtaa... :D

Aurinkoista perjantaita!

Kuukuna ja pikkukamu 20+0
 
Mulla oli kans ihan alkuraskaudessa sellainen kyltymätön olo. Nyt mennään kerta viikossa-vauhtia.. Me taidetaan molemmat olla arkisin niin väsyneitä että seksikin painottuu viikonloppuihin. Mistä tota Lipolan Intime öljyä saa?
Musta tuntuu että ainakin satunnaisesti mä oon aika kuiva :|

 
Nyt on 4D:ssä käyty ja samaa sanottiin kun rakenneultrassa, että 100% varma omapäinen neiti. Ei meinaan hötkytyksistä huolimatta suostunut ottamaan käsiä pois poskilta =) samaa teki rakenneultrassa "muahan ei kuvata". No mutta kaikki näytti olevan kunossa, painoa 490g. Veikkas että syntyy alle 3,5 kiloinen tyttönen kun niin sirolta vaikuttaa jo nyt. Tiedä sitten, olisihan se kai ihanne ensisynnyttäjälle synnyttää pienehkö vauva eikä mitään jättiläistä :LOL:

Nyt kun sain tämän tyttövarmistuksen niin menin sitä suoraan kaupaan ja vaaleanpunaiset Snoopy potkarit ja paidan.

Mitä noihin seksijuttuihin tulee niin ihan kamalaa myöntää mut mua ei ole napannut ei sitten ollenkaan ei raskauden alussa, ei nyt ja mitäs jos ei nappaa enää ollenkaan! Siis mua ei yksinkertaisesti kiinnosta. Mä jotenkin vetäydyn omaan kuoreeni, ei mua kiinnosta läheisyyskään. Vaikka kaikki on hyvin ja sitä rataa niin ei sänkypuuhat kyllä ole mielessä. Mutta pitäisihän sitä asialle jotain tehdä, eihän tää kai ihan normaalia ole =(


 
Galluppiin: Meillä on ajoittain seksi touhuja 2-3 pvää putkeen ja sit ne usein ajoittuu pe-su kun miehen ei tarvi aamulla herätä töihin. Mulla on himoja,jaksaminen on sit joskus esteenä. Liukuvoidetta käytetään,mulla muuten tuntuu raskausaikana paikat ihan kuivilta. Asennoissa parhaimmat on takaa,sivulta ja minä päällä. Muitakin viriilejä juttuja on sitten keksitty. ;)

(.) Mies tunsi vauvan liikkeet ekan kerran käteensä toissa iltana,rv 19+1. Viime raskaudessa rv 20. Tää on muutenkin ollut paljon rauhallisempi kaveri liikkumisen suhteen,tai ainakaan minä en niitä paljoa oo tuntenu. Nyt vasta muutaman päivän on tuntunu kunnolla käteen.
Mulla on jotenkin ihan tyttö olo,kun 3 aiemmassa poika raskaudessa sykkeet oli 130-140 ja nyt tällä ollu aina 150-155 ja muutenkin erilainen kun aiemmat odotukset. Rakenneultra ja nla on 16 pvä,silloin rv 21. Sitä siis odotellessa. :)
Mun molemmat pikkusiskot odottaa myös,keskimmäinen tokaansa ja nuorin ekaa.Molemmilla lasketut huhtikuussa. Tulee mummulla ja papalla vipinää ens vuonna kun on sit yht äkkiä 6 lastenlasta joista 3 ihan vauvoja. :p


 
minä oon kyllä läheisyyden kipeä oikeastaan koko ajan, mutta ku miehelle se läheisyys tarkoittaa seksiä vaikka asiasta on tapeltu miljoona kertaa ja ku se seksi ei kiinnosta |O

olis ihana ku mies vaan tulis viereen ja ottais kainaloon, tai vaikka hierois hartioita tai halais vaan ja silittelis.. :ashamed:

tähän loppuun vielä vaunu asiaa (TAAS), mut onko kellään kokemuksia teutonia tai haberkorn vaunuista? :headwall:
 
Minä yritin noista teidän seksigalluppi vastauksista bongata tuohon Cruellan asento kysymykseen vastauksia, mtta minäkö ainoa joka siihen vastasi :ashamed:
Ja noista seksi haluista, niin minä haluaisin jatkuvasti ja kyllähän se miehelle passaa :D
Täällä on flunssa jo paranemaan päin tai ainaski tuntuu jo paremmalta olo. Jospa tänään jaksaisi lasten kanssa lähteä haistelemaan syysilmaakin ulos.
Nyt 22+4 :wave:
 
seksigallup Mulla ei tosiaan maha oo vielä tiellä, mies vaan tykkää :whistle: Mutta kun vauva on niin alhaalla, niin huomasin, että "ratsastaminen" ei olekaan enää niin kivaa kuin ennen :ashamed: ;) Loppuraskaudessa ehdoton ykkönen on kyllä lusikka :p

lakin koosta Meillä pikkuisilla on ollut syntyessään pään ympärys 36-37,5cm ja monilla valmistajilla myös pienimmät lakit on 37cm. Mitta on usein otettu venytettynä, joten voi ostaa tuon koon ja se menee sitten ainakin kk-pari. Aloin eilen neuloa villamyssyä, ja tuntuu kyllä ihan uskomattoman pieneltä, vaikka koon pitäis olla 60cm :D

Vaunuasiaakin oli taas pohdittu, ja piipero kyseli teutonian ja haberkorn- vaunuista. Teutonioista olen kuullut hyvää, mutta bongasin itsekin nuo haberkornit. Uskaltaiskohan kokeilla? Toisena mielessä pyörii Childwheelsin kolmiratasmalli vaununa, mutta kun en ole nähnyt kuin kuvia netissä. Siinä hinta on suht. kohdallaan, alle viidensadan yhdistelmät...
Täytyy sinne Ouluun kai jonakin viikonloppuna rynnätä malleja katsomaan ja kokeilemaan.

Aion varata miehelle ja itselle teatteriviikonlopun. Ilta teatterissa, jonnekin syömään ja kahdestaan hotelliin nukkumaan ;) Jos sitten aamulla pirteänä jaksais nuo pakolliset ostosreissut...
 
kevytmelankolia: joku muukin mainitsi asennoista, käytössä siis nainen päällä, sivuttain ja takaapäin. takaapäin mä en tykkää kun tulee koiramainen olo B) ja nainen päällä on paras mut eipä toikaan enää kauan taida toimia ellei haluu miehestä pannukakkua :whistle: ehkä tota sivuttain pitää kokeilla...

miten ton lilypien saa kopioituu tänne? mä en saanu ku sen osotteen vaan tohon ku yritin laittaa. rage against the machine |O
 
c81
Mie en voi oikein ottaa osaa teien gallupiin, kun multa on lääkäri kieltänyt tuon kivan niin kauan kun vaan vuotoja on.. ja niitä on lähes joka päivä.. :( Mieli kyllä tekis.. mutta ei saa :'(
 
mulish mulla olis yhet äippä farkut jotka ei mulle enään mee tosta persuuksien kohalta
:ashamed: ne on kokoa 36 H&M;n mallistoa.
Tai jos joku muu on kiinnostunut ostamaan?

Ja tänään on sitten käyty ultrassa ja kaverilla kaikki hyvin :heart: Kaikki oli niinkun pitää ja poikaa täti veikkas.Anto vielä kuvan todistusaineistoksi kotiväelle =) On se vaan niin sulonen.
Käyn vielä viikolla 28 tai 29 ultrassa istukan takia.On liian alhaalla.Ja tyhmänä nyt kysyn teiltä että jos se ei siitä nouse niin mitäs sitten?Kokemusta tämmösestä ei ole.

Vaunukaupoille ei olla vieläkään päästy.Ja tässä kuussa kun niin suunnittelin että meen ne valitsemaan niin eikös meille tullut sitten yllättävä raha reikä niin taas saan odottaa :headwall:

Mutta mammoille päivänjatkot.Taidan mennä päikkäreille kun on kerran mahdollisuus ja nauttia sitten vapaapäivästä.
 
c81 :hug: Nauttikaa muuten toisistanne, rakkautta ja läheisyyttä voi osoittaa niin monin tavoin. Ja kiellon jälkeen maistuukin. Mulla oli seksikieltoa eka raskaudessa, ja viikon 36 annettiin lupa :heart: Kyllä me loppuraskaus kummasti molemmat haluttiin. Vedetkin meni sitten kesken petipuuhien puolen päivän maissa sängyssä :D

melon Mua kiinnostais nuo farkut :wave: Onko niissä pieni koko niin kuin yleensä H&M:llä, silloin vois ehkä käydäkin 36?
 
Jahvetti meikäkin tässä joskus sitä tessiä lueskeli ja törmäsin just tuohon 72 päivään, mutta en ollut varma että tarkottaako se nyt todella sitä. Ja kun oon tuntipalkkainen ja mun palkka vaihtelee hyvinkin suuresti, niin mitäköhän täysipalkka mun kohdalla tarkottaa... En ole muistanut vaan kysyä tätä asiaa pomolta... :ashamed: Onko se sitten niin että jos työnantaja maksaa sen 72 päivää, niin sitten KELA maksaa siitä lähtien sen koko, miten pitkä se nyt sitten onkaan, äitiys+vanhempainvapaan..?
Oon niin uuno näissä, ja ens viikolla saan ne pelottavat paperit täytettäväks... :eek:

Sex: Mulla oli lähinnä joskus alussa sellasia harvinaisia hetkiä kun ei kuvotuksen takia tehnyt yhtään mieli. Sen jälkeen halut olleet aika normeja. Tosin meillä kans rajottuu aika paljon viikonloppuun, kun oon viikolla niin väsynyt iltasin.. plus että pitää yöllä töihin lähtee niin ei pysty keskittymään kun ajattelee että pitäs mennä jo nukkuun.... ja ilta ois just sitä aikaa kun miehelle maistuis =)

Mutta jos mies sattuu joskus iltapäivisinkin innostumaan niin avaan porttini hänelle mielellään :D

Sitte niistä asennoista: Takaapäin on aina ollut yks kivoimmista, ja nyt varsinkin kun masu saa siinä olla ihan vapaasti :)
Toinen kiva on sellanen missä mies on kyljellään ja minä selällään ja heivaan molemmat jalkani miehen jalkojen päälle, eli periaatteessa mies tulee takaa, mutta voidaan silti katsoa toista... jos sellasesta pitää. Olihan tarpeeksi ihmeellisesti selitetty:)

Päällä tykkään enemmän yleensä heilua ja hinkata :LOL: kun mies taas jostain kumman syystä tykkään että pompin siinä kun eläin... Se on pirun raskasta tällä painolla, ihmettelen miten mies kestää... Mutta nykyään se sattuu mahaan jo sen verran että ei pysty... :|

Sain tänään kuulla huhun, että joku muukin on paksuna meidän työpaikalla... En tosin tiedä että kuka... En siis itsekään edelleenkään ole töissä kertonut muille kun pomoille. En kylläkään jaksa asiasta enempiä innostua, kun ei olla töissä muutenkaan kauhean läheisissä väleissä kenenkään kanssa. Paitsi mun äitin ja miehen :D
 
melon se koko 36 kyllä mulle pieni :ashamed: Enkä muista millo olisin edes käyttäny farkkuja..jotenki kangashousut mukavammat päällä.
Tyttö tuli kerhosta ja on kiukkunen ku pyllylleen saanu karhu :headwall: Taitaa tää porukka mennä kohta unille.
Illaks sit taas töihin muutamaksi tunniksi... LOMALLE :D
 
tuttemui On ne mun mielestä pientä kokoa kun yleensä mulle menee toi 36 ja nyt ei oo tietookaan että ne menis vaikka muut 36 meneekin.Ne ei oo varmaan yli kuukauteen menny mulle niin että ei ois heti pitäny ottaa jalasta pois kun niin paljon ahistaa :ashamed:
 

Yhteistyössä