**Helmikuun Helmet** lokakuu

Ultraan vielä...Tarkka ja uusi oli laite tosiaan kuten Jahvetti sanoi, ihan toista luokkaa kuin mitä esikoisen kanssa. Ei ollut 4d kuitenkaan, kätilö sanoi että heillä on ollut useampi uusi laite kokeilussa ja tämä oli yksi niistä.
Eipä tuota sukupuolta tietenkään satavarmana voi ottaa, kysehän on aina ultrassa arviosta, mutta mitään siellä haaroissa ei tosiaan näkynyt ja sai kyllä viimeisen päälle näkymän takaapäin kun oli pienellä jalat levällään! :LOL: Kokeili sen lisäksi muistakin kulmista ja käytti aikaa reilusti-meille kätilö totesi että näillä viikoilla näkyy kyllä ihan pippelikin tietyissä asennoissa.
Esikoisen ultra oli viikolla 18+ huonommalla koneella ja vaikka ei silloin edes kysytty sukupuolta, näki mies kysymättäkin ultrassa pojan vehkeet jotka näkyvät kyllä saaduissa kuvissakin, nyt kun tietää kumpi tuli! :D Voihan olla etteivät kivekset ole vielä laskeutuneet taikka on sitten muuten ne piilottanut, arvion mukaan tytöltä kuitenkin vaikuttaisi...Katsotaan sitten helmikuun puolella pitääkö ennustus paikkansa vai ei, meinaan kyllä tehdä Jahvetit ja hommailla ainoastaan unisex-vaatteita!

hilunen & kuukkeli 20+4

Alkuyötä B)

Silmä luppasee, mutta pakko pysytellä hereillä, kun haluun kattoo Kadonneiden jäljillä.

My on ollut pari päivää rauhallisempi. Pientä tökkimistä on tuntunut, että tietää, että typy on menossa mukana. Tais ruveta väsyttämään se alkuviikon riehuminen :D :heart:

Meille tuli tänään uus sohva :heart: Tummansininen, L-mallinen muhkeilla tyynyillä. Siinä on tullut röhnötettyä tää ilta.

Onnea ultrassa käyneille :wave: :flower:

Kiin ja My 22+4

Piti viel tulla käväseen, ku tuli yks huvittava juttu mieleen... Meille tuli eilen postissa kotiin näytepaketti, joka sisäls Pampersin vaippoja ja puhdistuspyyhkeitä, cd:n klassista musaa ja pari kirjasta, joita en oo vielä kattonu. Ja tietty hitosti mainoksia, jotka lens suoraan paperinkeräykseen... Aattelin, että kiva, mutta mitä hittoa... :/ Kuinka aikaisin ne aloittaa tän!!! Ootteko muut saanu lahjuksia jo? Mä oon kyllä täytelly netissä kaikenlaisia kuponkeja, osallistunu arvontoihin nääs, joten sieltäpä ne on varmaan sitten saaneet osoitteet. Taikka sitten lehtitilauksista. :whistle:

unille,

eva & helmieemeli

huomentaaa :wave:

hulipumpsis: onnea uudesta koirasta! :flower: mä oon koiraihminen henkeen ja vereen ja elukoitten kanssa työskennelly aika paljon. näihin mein rivareihin tuli nyt äskettäin pieni kultsunpentu ja voi hyvänen aika miten se on sulonen :heart: :heart: mä pysäyttelen ventovieraatki kadulla jos niillä on koiranpentu mukana :whistle: :ashamed: toi kivien syönti ei kyllä oo kivaa ja pitäs saada karsittua. komennusta vaan heti ja niin kauan että uskoo. hevosilla on ainaki aikanaan käytetty ämpäriä päässä kun ne söi hiekkaa mutta se ei taida oikeen koiralla toimia :whistle: :D ja kuonokoppa on aika vihoviiminen vaihtoehto. mutta toi suolitukos on vaarallinen jos tulee. kannattaa ell kysästä mitä ne suosittelee.

evaellen: voi kun tuliski noita näytteitä. mun tiedot on kyllä jokaisessa mahdollisessa lehtihässäkässä ja sieltä kyllä muistetaan soittaa mut mitään ei kyllä oo jaettu :kieh:

ootteko muuten kuinka moni liittyny libero-kerhoon? mä kuuluin pojan aikana ja kuulun edelleen, tykkäsin niistä vaatteista mitä sieltä tuli. olihan siellä turhaakin mut vähän vastinetta vaipparahoille =)

oma (.) närästää aika paljo mut renniet aina jossain hukassa. ja heti jos syön liikaa ni olo on ihan hirvee ja pitkään :x kun muistas vaan aina et vähän ja usein mut aina se ei oo ees mahdollista jos ollaan jossain liikenteessä.
vauva liikkuu tosi paljon ja potkut ja liikkeet näkyy nyt tosi selvästi ulospäinki :heart: olispas jo helmikuu :D

Ihanaa lauantaita!
Täällä heräiltiin jo puoli kuuden aikoihin kun isäntä kuorsasi koko yön, ja lopulta vauvakin kyllästyi siihen ja alkoi nyrkkeilemään.. nyt ne nukkuu molemmat ja mamma on yksin hereillä =) Noh, kerkesinpäs kerrankin lukemaan kaikki jutut ihan ajatuksella. Monet oli saanu kivoja ultrakuulumisia taas, onnittelut niistä :flower:
Galluppiin: Täällä ei peitot heilu.. toisaalta se johtuu raskaudesta, vauva on mun ajatuksissa koko ajan ja mulla on aivot lahonnu ihan haperoksi. Jos ihan rehellisiä ollaan, oon jo vähän kyllästynyt miettimään kaikkia hankintoja ja muutoksia jnejne. Välillä tarvis jotain muutakin sisältöä elämään! Toisaalta se sitten johtuu miehestä, se ei oo missään vaiheessa ollukaan seksin perään.. jos joku meillä on vongannu, se oon ollu minä.
Kelan paperit saatiin viime neukkureissulla eli tän viikon ke, en oo vielä laittanut postiin kun laitetaan ne isän jutut siinä samassa ja odotellaan vielä palkkakuittia postista.
Tyttösykkeistä joku kyseli, meille siis tyttöä lupailtiin ja sykkeet ollu joka kerta 150-159, paitsi sillon kun jouduin käymään päivystyksessä niin oli 139. Mullahan oli sillon joku mahatauti kai, leukkarit ainakin oli koholla..
Evaellen meille ei oo vielä ainakaan tullut mitään, mutta tuossa yhtenä päivänä muistelin että viime syksynä kun plussasin niin tilasin jonku näytelehden ja just tommosen näytepaketin kun sen ilmaiseksi sai.. niitä ei koskaan tullut..?! Näkeekö ne sitten jostakin rekisteristä että onko syntynyt vai ei..? Meillähän se oli sitten km. Ihmetellen,
-siru- 22+5

siruko: en usko että jostain näkee onko lasta syntynyt vai ei, sen paketinhan pitäs käsittääkseni tulla jo ennen lapsen syntymää. oisko joku inhimillinen erehdys vaan, ei oo posti menny/tullu perille. noissa tilanteissa kannattaa aina olla yhteydessä uudestaan sinnepäin. nyt sitte vaan tilailemaan jos niitä jaossa on =)

evaellen: ne oli siis pampersin jotain juttuja? mistäköhän niitä sais, oisko siinä jotain vinkkiä/linkkiä? :whistle:

Ihanaa kun on lauantai. Isäntä meni muutamaks tunniks töihin ja itse ajattelin siivoilla sen minkä ny pystyy ja sivusilmällä vahtia poikia. :)
Ilma on niin kurja,ettei ulos viitti mennä vaikka haravoitavaa olis kyllä pihassa. Paistelin illalla ittelleni pekonia ja söin suklaata,nam. :p Yöt oon nukkunu kun tukki jo pitkän aikaa..toivottavasti ei tapahdu muutosta,inhottavaa jos nukkuu huonosti.
Niin ja tuossa parisen viikkoa sitten varasin laivamatkan minulle,miehelle ja vanhimmalle pojallemme. 9.11 sitten piipahdamme laivalla. Pakko päästä johkin nyt kun viä voi mennä. Me käydään niiiin harvoin laivalla.

Mutta nyt kotihommien pariin!!

Launtaita,

Luulen, että Evaellen oli saanut vau-kirjan paketin. Minäkin sain sen pari päivää sitten. Siinä oli 4 vaippaa Pampersilta ja Sensitive "pyllypyyhkeitä". Lisäksi siinä tuli CD, jossa on klassista musiikkia, jota voi soittaa vauvelille. Lisäksi pieni kirjanen vauvan syntymästä.

Sain tuon vau-kirjan neuvolasta ja muistaakseni oman tilaukseni lisäksi siinä oli mahdollisuus tarjota pakettia, jollekin ystävälle. Cruella DeVille, haluatko? Voin pistää lomakkeen postiin, jos kiinnostaa. Laita privana osoite.

Minä taas käväisin suppilovahverometsässä. Olen ajatellut tuon sienestyksen hyötyliikunnaksi, kun muuten ei tule urheiltua. Mukavasti siellä pienen hien saa ja taas kuivuri laulaa.

Tänne ei sen kummempia. Mies tuli eilen parinpäivän matkoilta. Siinä välissä salamatkustaja potkiskeli minua, mutta eilen illalla kun yritin saada liikehdintää aikaiseksi, ei onnannut. Mikähän ihme vaikutus noilla iseillä on? Heti kun tulee taloon, niin vauvat rauhottuu :LOL: :LOL: Ehtiihän tässä vielä niistä kummatkin nauttimaan ja äiti luutavasti vähän liikaakin...

Nyt kahveelle ja pullalle :p :p Minulla oli eilen synttärit ja siksi meillä pullaaaaaaa........ naminami... :D

Huomenia täältäkin!

Meillä oli kummipoika (vajaa 3v) yökylässä ja aamun jännitin että herääkö (siitä huoneesta missä nukkuu on ovi pois rempan takia) kun mies lähtee töihin. No hyvinhän tuo nukkui! On ollut mielenkiintosta, neiti on innokas auttamaan serkkuansa, kaikki pitäis tehdä sen puolesta mutta sitten kun serkku haluaakin tehdä itse niin sehän ei ookkaan kiva(ennen saanu tehdä puolesta, nyt on omaa tahtoa serkullakin enemmän...) ja meinaa mennä kiukun puolelle... Onkohan neiti yhtä innokas auttaja sitten kun vauva syntyy ;)

Mulla onkin luvassa tänään hemmottelua: vesijumppaa, intialaista päähierontaa ja muita hemmotteluhoitoja (en enää muista mitä lupasivat...) sekä ruoka. Että mukava iltapäivä tulossa =) Täytyyki käydä uikkari kaivamassa tuolta...

Hulipumpsis: Onnea uudesta karvaisesta perheenjäsenestä! Meillä on myös koira ja välillä käy mielessä että pitäiskö ottaa toinenkin mutta varsinkin nyt kun vauva on tulossa niin oman mukavuuden kannalta taidetaan tyytyä yhteen hauvaan.

Nyt valmisteluihin!

hulipumpsis Me tuota koiran laittamista on kans haikailtu..ku kuulemma maatalosas pitää olla koira.. mut tultiin siihen tulokseen et laitetaan sit ku on lapsi/lapset vähän isompia..ku on ite enempi kotona. Meil vain tuo toive koiran koosta vaihtelee..mä haluaisin pienehkön ja sellaisen joka ei "räksytä" kaikkia ohikulkijoita (kuten esim. pystykorva tahtoo tehdä) ja isäntä haluaisi mahdollisimman ison.

vilja täällä on kans ihana "säpinä". :D Pikkusiskon pojat 3 ja 4v sekä isännän veljen tytöt 8v, 7v ja 5v tuli eilen illalla yökylään. Oli ihana puheenpälpätys illalla.. ja aamulla kunnon remakka heti päällä :D Ovat sen verran isoja jo kaikki et eipä tarvi juuri perään katella.. isommat tytöt tuolla ompelevat paperikuvioita (vai miksihän niitä nimitetään) ja nuorempi tytöistä ja pojat leikkii tukkiautolla.. pihalle tuossa vähäks aikaa nuo komensin.. ihana ku on kerranki aikaa ottaa nuita sukulaislapsia...no nyt ruuanlaittoon! :D

gallupista Täällä peitto heiluu sopivin välein hyvin vaihtelevilla väleillä. Tuo masuki on niin pieni ettei sekään ole vielä tiellä..ja mielikuvitus on hyvin käytössä.

Hulipumpsis: Onnea vaan koirasta! Meillä on jo tarvittavat kaksi koiraa(oon aina halunnut just kaksi). Pennut nyt syö melkein mitä vaan ulkona, jotkut kiviä jotkut tupakantumppeja. Mä kieltäisin tai sit toinen vaihtoehto on alkaa opettaa sille vaihtokauppaa:vaihda kivi johonki namiin. Mä opetin aikoinaan vanhemmalle koiralleni käskyn sylje, jolla se sit sylkäsi suusta kiven pois. Palkaksi sai aina namin.

Mulla vihlasi aamulla TOSI kipeesti oikeaa nivusta kun oikaisin jalan sängyssä. Niin ilkee se oli että automaattisesti aloin hengittää sellaista pintahengitystä. Muutenkin toi nivus on silleen herkempi vihlaisuille :|

Pitääkin mennä apteekin kautta ettimään tota Lipolan intimeä..

Mikä ihmeen vau-kirja?? Emmä ole saanut neuvolasta muuta kuin "meille tulee vauva"-lehtisen!

pupi: onnittelut vanhenemisen johdosta! :flower: :flower: ja kiitos tarjouksesta, tajusin ku luin ton sun jutun et sieltähän ne tietty saa ja mulla on ollu se kuponkiki tossa jo vaa täyttöö vajaana :whistle: :headwall: eli mulla sama tilanne ku pusuapinalla, ei oo kerinny vaan lähettää :whistle: :D

vinja: onkos sulla joku merkkipäivä ku tollasia saat? ihan kateellisena täällä :ashamed:

Tuli tuosta Vinjan vesijumpasta mieleen, että kuinka moni teistä tykkää käydä uimassa nyt, kun raskaana?
Mä oon tykänny siis ennenkin käydä, mutta nyt raskaana ollessa se on ihana liikuntamuoto, kun on nuo liitoskivut ja iskiakset ja iso maha, niin vesi tuntuu tosi hyvälle ja lapsetkin tykkää, kun käydään entistä useemmin kylpylässä ja uimahallissa vuoronperään.

Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
hulipumpsis: onnea uudesta koirasta! :flower: mä oon koiraihminen henkeen ja vereen ja elukoitten kanssa työskennelly aika paljon. näihin mein rivareihin tuli nyt äskettäin pieni kultsunpentu ja voi hyvänen aika miten se on sulonen :heart: :heart: mä pysäyttelen ventovieraatki kadulla jos niillä on koiranpentu mukana :whistle: :ashamed: toi kivien syönti ei kyllä oo kivaa ja pitäs saada karsittua. komennusta vaan heti ja niin kauan että uskoo. hevosilla on ainaki aikanaan käytetty ämpäriä päässä kun ne söi hiekkaa mutta se ei taida oikeen koiralla toimia :whistle: :D ja kuonokoppa on aika vihoviiminen vaihtoehto. mutta toi suolitukos on vaarallinen jos tulee. kannattaa ell kysästä mitä ne suosittelee.
Onnea hulipumpsis vaan minunkin puolesta :) koiravauvat on ihania! Joh, ei varmaan ihan ämpäriä kannata... :LOL: *voi melkein kuvitella pikkukarvaturrin punainen ämpäri päässä toheltamassa*. Kipakka kielto ja samontein huomion siirtäminen johonkin muuhun kiinnostavaan ja sallittuun. Kyllä ne loppujenlopuksi nopsaan nuo ilkikuriset jutut unohtaa, pitää olla vain johdonmukainen. Ja sopikaa tosiaan miehen kanssa, että molemmat hoidatte asian samalla tavoin, ettei mene pentu ihan sekaisin mitä saapi tehdä ja mitä ei ja kenen kanssa.

terkuin; Piiju kera 2 koiran (kolmas koira haaveissa, kunhan tulevan ihmislapsen saapi hieman vaippaiästä etiäpäin... :whistle: )

Me löydettiin vaunut! Kun nyt sattuu olemaan kätevä vuodenaika ja tämän vuoden mallistojen hinnat romahtelevat, niin löydettiin uudet Brio Duot suunnilleen käytettyjen hinnalla. Halusimme ehdottomasti joko kovan kantokopan tai vaunu-ratas -yhdistelmän, kun vauva on ensi kesänä kuitenkin niin pieni, että matkustaa vain makuullaan. Pehmeä koppa on meistä liian kuuma kesällä, noissa kovissa pääsee ilma kiertämään paremmin, mutta kuitenkin niin, ettei heilurivarpaat ole koko ajan tuulelle altiina. Meillä se la on kuun puolivälissä, mutta vakaa usko on koko suvulla, että vasta karkauspäivän alla pieni tulee tähän maailmaan eli pieni on pieni kesällä. Luultavasti turvakaukalokin tulee olemaan Brion Primo, jossa on se telakka (sekä Isofix- että turvavyökiinnitteinen telakka) autoon. En vaan voi tykätä siitä turvavöiden kinuttamisesta kaukalon ympärille joka kerta.

Seksigallupiin. Hyvin hiljaista on. Ei vaan tee mieli. Joskus välillä intoudun ja silloin on ihan kivaa, tosin hyvin vetinen valkovuotoni saa puolet sängystä märäksi. Parhaat asennot ovat kyljellään tai takaapäin, ei paikat heilu miten sattuu. Suosikkini on olla itse kyljellään alempi jalka suorana ja mies jalat suoran jalan molemmin puolin tulee sisääni kuin alhaaltapäin. Maha on tukevasti patjalla, rintoja oi tukea, voin säädellä miehen ulottuvuutta ylemmällä koukkujalallani ja saamme nähdä toistemme kasvot. Ainakin nyt on toimiva.

Minua on viime päivät ahdistanut siskon perheen tilanne. Aikuisilla on sukset pahasti solmusta ja molemmat puhuvat jo avioerosta. Poikansa on vajaat 2 vuotta. Nyt kun oma mieli on herkkänä, siskon tilanne vetää mieltä kovin maalaksi, eikä oikein osaa auttaakaan. Koitan jaksaa kuunnella, vaikka sitten voinkin itse pahoin useamman päivän.

meilläkin on nuo Brion Duot, runko on 07 mut väri ilmeisesti 06.. sellaset musta-harmaat otettiin missä on vähän tummanpunaistakin, tosi tyylikkäät ja mun näköiset, ihastuin ensisilmäyksellä! :) Tänään kateltiin turvakaukaloita kun käytiin miehen kanssa ostoksilla, muutama oli ja aika edullisiakin hintaan 69euroa. Mutta ei tarttunut vielä matkaan, haluan käydä ensin ihan alan liikkeessä katselemassa. Turvakaukalo on kuitenkin sellainen turvallisuuskysymys että nuo halpikset täytyy joskus kyseenalaistaa.. Mitäs muuta.. löydettiin just meille soppeli auto, saa nähdä aletaanko tekemään kauppoja! Oishan tuo ihan aiheellista, ei oikein toi 3-ovinen palvele enää kun vauva syntyy.

Tillukas, toivottavasti siellä siskolla tilanne paranee. Ikävää että asiat menee sille mallille että ero on ratkaisu. Pidetään peukut pystyssä :hug:

tillukas :hug: ikävä tilanne.. tiedän miltä sinusta tuntuu!! olen ollut "hyvänäystävänä" ystävilleni joilla purkautuu kihlaus.. olin kuuntelevana osapuolena kummankin sepostuksiin..lopulta potkasin itteni irti, ku en jaksanu olla enään "roskasanokkona". Tietty sulla vielä huomattavasti eritilanne, ku on nuinki läheisistä ihmisitä kyse. Hatunnosto sinulle, että jaksat olla tukena :hug:

Tultiin just Tampereelta. olin jo viikon alussa päättänyt omistaa äitiysfarkut viikon lopussa ja nyt omistan :) Ostin niitten lisäks myös löysemmät oleskeluhousut, kun tilanne on todella se että mulle on nyt ehkä kuukauden mahtunut vaan yhdet jättistrechfarkut ja työhousut, vaivoin.

Olipa vähän kivaa kun ei kerrankin tarvinnut vaatekaupassa pyöriessä vetää masua sisään kun käveli suoraan ylpeänä maha pystyssä mammaosastolle :saint:

Ostin myös paksummat legginsit välihousuiks, sellaset mama-malliset nekin niin mahtuu vaavipallo niihin. Jos vaikka se talvikin iskee joskus :eek:

Uimassa tykkäisin käydä ihan hulluna, mutta meidän uimahallissa on nykyään ihan törkeen hintaset liput, kun se remontoitiin isosti pari vuotta sitten. Meillä oli työpaikalta aiemmin sellanen liikuntasopimus että oltais päästy ilmaseks, mutta se sanottiin irti... Tyypillistä.

Mulle soitettiin tässä yks päivä jostain lasten kirjakerhosta tai vastaavasta. Tarjos jotain pakettia reppuineen kaikkineen. Annoin sen paasata ja sanoin sitten että ei oo kuule vielä lapsia =) Itseasiassa mulle viime vuonna soitettiin sellasesta paikasta kolme kertaa vaikkei lapsista ihan oikeasti ollut tietoakaan ja myyjä oli ihan ihmeissään että aijaa... En tiedä mistä olivat saaneet käsityksen että oisin lisääntynyt.

Joo ,mut pitää mennä tyhjentään pyykkitelinettä että saa tilaa uusille...

tillukas On varmasti vaikeeta kattoa vierestä rakkaan ihmisen pahaa oloa :( Joskus ero on paras vaihtoehto, joskus kovat ajat vain lujittavat suhdetta. Kuka tietää...

Pusuapina Miullekin soitettiin Lasten Oma Kirjakerhosta. Kehotin soittamaan helmikuussa uudelleen :D
Tilaatko Kaksplussaa tai muuta vauvalehteä? Puhelinmyyjät ilmeisesti saavat lehtitilausrekistereistä potenttiaalisten uhrien yhteystiedot.

Seksistä puheenollen... Tänään olis vähän tehny mieli hommailla :p mutta kiitokset miehelle, se meni nopeesti ohi |O Tuossa sohvalla istuskeltiin ja kattelin miestä sivusilmällä, että näyttääpä se hyvältä tänä iltana ;) Suunnittelin hienovaraista ehdottelua, kun mies aukaisi suunsa: "Mieti, kun pierasee kireissä nahkahousuissa niin eihän se ilma pääse sieltä pois millään. Se varmaan haisee siellä vielä pitkän ajan päästä" :eek: Jipii!! Siis nyt minnuu panettaa ihan sairaasti!! |O Kaikkea ne miehet miettii...

Kiin ja My 22+5

aamuja :wave:

kiin: sori mut :LOL: :LOL: uskon että halut kaikkos :whistle: miehet ne osaa :D mut tottahan se kyllä on mitä hän sano :whistle: :D

kevytmelankolia: suunnitelmissa on toi uimaan meno, on tosiaan hyvää liikuntaa raskausaikana. pitänee ens vkolla ehdotella miehelle vaikka se kyllä taitaa olla iltahommissa :/ ja jos pojan kanssa kahdestaan lähtee niin omasta uimisesta ei tuu mitään.

tillukkaalle jaksuja, noi on aina ikäviä tilanteita :(

mulle soitellaan noista kirjakerhoista ja lehtimyyjät pommittaa jo ihan kiusaksi asti |O mulle pari vauvalehtee tulee ja seiska et ei tosiaan tarvi enempää ja oon sen sanonu useempaa kertaa mut aina vaan sieltä joku soittaa. oon nykyää ollu vähä ilkee ja katkassu puhelun heti :ashamed: mut ku ei jaksa kuunnella sitä litaniaa minkä ne lukee suoraan paperista :kieh:

eilen oltii syömässä ja leffassa miehen kanssa. oli kiva ku päästiin kahestaan mut ei mun näköjään tartte elokuviin lähtee, osa elokuvasta meni pilkkiessä :whistle: :ashamed: pimeetä kun tuli ni väsyttämäänhän se käy, varsinki ku aamulla on aikaset herätykset.
mut nyt aamuhommeleihin, hauskaa sunnuntaita mamit :wave:

cruella ja ötö 22+6

Täällä taas meni lähes koko yö valvoessa

Mahaan sattui, yritinko unissani litistää sen vai mitä lie. Lisäksi pieni myllertää aina öisin ihan mahdottomasti. Ja pissalla pitää juosta..
Kivahan se on että liikkuu, mutta eipä saa äippä levättyä..

Joku jutteli äitiysvaatteista. Isompien paikkakuntien Henneseissä (ei siis täällä Lahdessa :D ) on mielestäni hyvä valikoima farkkuja.
Mulla on nyt käytössä kahdet äippäfarkut ja yhdet cargo-housut. Ostin myös lyhyen farkkuhameen, sille ei vielä montaa kertaa ole käyttöä ollut.

Leppoisaa sunnuntain jatkoa :)

21+6

Huomenia!

cruella: ei ollu mikään merkkipäivä vaan ihan itse kustannettu juttu, liitty näihin aloe vera tuotteisiin et siel oli eka pienimuotonen esittely ja sit hoitoja. Mutta tosi kiva oli, pyysin et järkkäävät toistekin, ja sit ehdotin et kun nauroivat alussa kun siel oli yks mies mukana esittelemässä niitä et ens kerralla naisten hemmotteluilta miehille niin osaavat meitä sitten kotona hemmotella :D

tillukas: Noista vaunuista en tiedä mitään, mutta meillä tuo tyttö kun synty tammikuun lopussa niin kesällä oli jo puoli-istuvassa asennossa vaunuissa että viihtyi paremmin kun ei kuitenkaan enää aina siellä nukkunut.

Voi vitsit mitä tossa tajusin perjantaina :ashamed: Vähän ennenku jäin lomalle katoin kalenterista että meillähän on hääpäivä loman aikana, no eihän sitä kumpikaan muistanu :ashamed: Että näin meillä, sama jutttu joka kerta, hääpäivän kynttilää on poltettu vähän jälkikäteen :whistle:

Kyllä oli Urmilla eilen jumpat menossa kun kävin nukkumaan, ihanan tuntunsta =)

Vinja ja Urmi 19+6, että puolivälikahvit tarjoon huomenna...

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
tillukas On varmasti vaikeeta kattoa vierestä rakkaan ihmisen pahaa oloa :( Joskus ero on paras vaihtoehto, joskus kovat ajat vain lujittavat suhdetta. Kuka tietää...

Pusuapina Miullekin soitettiin Lasten Oma Kirjakerhosta. Kehotin soittamaan helmikuussa uudelleen :D
Tilaatko Kaksplussaa tai muuta vauvalehteä? Puhelinmyyjät ilmeisesti saavat lehtitilausrekistereistä potenttiaalisten uhrien yhteystiedot.

Seksistä puheenollen... Tänään olis vähän tehny mieli hommailla :p mutta kiitokset miehelle, se meni nopeesti ohi |O Tuossa sohvalla istuskeltiin ja kattelin miestä sivusilmällä, että näyttääpä se hyvältä tänä iltana ;) Suunnittelin hienovaraista ehdottelua, kun mies aukaisi suunsa: "Mieti, kun pierasee kireissä nahkahousuissa niin eihän se ilma pääse sieltä pois millään. Se varmaan haisee siellä vielä pitkän ajan päästä" :eek: Jipii!! Siis nyt minnuu panettaa ihan sairaasti!! |O Kaikkea ne miehet miettii...

Kiin ja My 22+5

kuulostaa aika tutulta nuo sinun miehesi väläytykset, minun miehellä on kans aina mitä erikoisempia juttuja.. :LOL:

oon huomannu semmosen asian että jos sattuu semmonen hetki että minulla tekis mieli... :p ja alan miehelle vihjailla ihan samalla tavalla asiasta ku aina ennenki niin se ei enää älyä niitä vihjeitä ja minulla menee siinä samassa sitte fiilikset ja alkaa kiukuttamaan niin sitte ukko vielä koko ajan kyselee että mitä nä raivoot ja sitte se minua pihtariksi sanoo koko ajan.. :kieh: :headwall:

mun mies turvautuu aina sellaseen suorempaan toimintaan, se aina kysyy vaan suoraan että paneskellaanko tai jotain muuta vastaavaa ja minun viimeisetki inspikset loppuu siihen, en saa tuollasista puheista oikein kiksejä.. :headwall:

Yhteistyössä