evaellen Mie laitoin synnärin esitietolomakkeeseen, että haluisin ponnistella jakkaralla ja muutenkin olla synnytyksen ajan pystyasennossa jaksamisen mukaan. Olen jo vähän suunnitellu mitä ottasin sairaalakassiin. Lähinnä kyllä vauvan kotiutumisvaatteita miettiny, että olisivat sävysävyyn
*turhamainen* Omat tossut haluan mukaan ja miehelle pitää olla evästä, koska en salli sen menevän mihinkään synnytyssalista! Okei, saa se hakea kahvia kahviosta, take awayna. Mie olen kova tekemään käsitöitä niin jonkun kutimen vois ottaa mukaan, jos satutaan menemään ihan liian aikasin. Kai sen kassin vois pakata siinä lasketun ajan hujakoilla. Eikös ensimmäiset lapset yleensä tuppaa menemään yliaikasiksi niin ehtiihän siinä. Varulta varmaan teen listan kassin sisällöstä ja jos kiireellä tulee lähdettyä niin mies voi sitten käydä kotona hakemassa tavarat listan mukaan
Peräruiskeesta Taidan sen ottaa, jos en ole saanu kakattua samana päivänä. Tuon raudan takia ödöörit on sitä luokkaa, etten halua niitä synnytyssaliin, vaikka kuinka monta kakkaa nähnyt kätilö olisi niitä siivoamassa :x
Tarppa ja
Tyttiliini Hyvä, että teillä on kontrolleissa ollu kaikki hyvin :hug: Eiköhän ne piiperot siellä massussa pysy ihan loppuun asti
Ja
Tarpalle vielä tsempit huomiseen rasitukseen :wave:
Tänään on jo paljon parempi mieli kun eilen. Isot itkut vielä tirrautin, kun soitin äidille ja se sano, että tulevat joulupäivänä meille
jos ei ole kauhee ilma Mie siinä itkua nieleskelin, että sitten ilmotatte ajoissa, jos ette tule niin mie hyppään junaan. Äiti oli vähän ihmeissään, mutta tais tajuta, että mie olen pikkasen herkkänä :ashamed: Haukuin vielä päälle appiukonkin ja mies katto vierestä kulmat koholla, että mikäs tolle nyt tuli... :ashamed: Oikeesti miun apessa ei ole mitään muuta vikaa kuin se tupakan polttaminen "vahingossa" miun vieressä ja ne vanhat moneen kertaan kerrotut jutut, mutta tässä hormoonihumalassa ne tuntuu jotenkin
todella rasittavilta.
Kaveri soitti ja kerto, että niille on tulossa yllätysvarsa :heart: Se sai syksyllä ilmatteeksi ravihevosen, jonka se ajatteli kouluttaa ratsuksi ja myydä eteenpäin. Eilen oli käyny kengittäjä ja todennu hampaita raspatessaa, että ompa kantavan näkönen tamma
Kaveri sitten soitti hevosen edelliselle omistajalle ja sai tietää, että tamma oli astutettu viime kesänä, mutta ennen luovutusta todettu tyhjäksi. Näköjään tammukka ei ollutkaan niin tyhjä
Kaveri nyt sitten pyytää eläinlääkäriä huomenna tulemaan ultran kanssa kattomaan. Juhannuksena tulis pikkunen honkkakoipi, jos kengittäjän veikkaus pitää paikkaansa
:heart:
Vitsi, että tekis mieli hevosen selkään *huokaus* Viimeksi oon ratsastanu joskus keväällä
Kiin ja My 31+1