** Helmikuun Helmet** joulukuu

Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mites muuten sitä aina sanotaan, et nimi on enne :whistle:
Huomenna on itsepäisyyspäivä ja meidän itsepäisimmän lapsen nimpparit :whistle: :LOL:
ja mein mäyrän synttärit B) haluutko joskus kokeilla taluttaa :whistle: :D :LOL:

Mäyrän?? :whistle:
mäyräkoira B) elävä sellanen :whistle:
Onko teil koiraki? :D Mie oon luullu et kissa vaan :D Teilhän on sit eläintarha :D

Huomenna on itsepäisyyspäivä ja meidän itsepäisimmän lapsen nimpparit :whistle: :LOL:
ja mein mäyrän synttärit B) haluutko joskus kokeilla taluttaa :whistle: :D :LOL:

Onko teil koiraki? :D Mie oon luullu et kissa vaan :D Teilhän on sit eläintarha :D
mun nimissä myös vaikka mein äipällä asuukin siksi myös mun koiruus
B)

mun nimissä myös vaikka mein äipällä asuukin siksi myös mun koiruus
B)
Just :D Mullakin oli aikoinaan koira joka jäi sit porukoiden ristiksi, kun kotoo muutin pois :ashamed: :D
Tekis mieli kyllä ottaa, mut kun ei voi niin ei :ashamed: Pitää tyytyä työhon 100 litran fisusaaviin :D

Moikka

Kaikenmaailman juttuja taas..Toi Nokian juttu on kyllä aika kauhee :( . Mulla on siellä paljon tuttavia ja mm. esikon kummi, ei ole helppoa, ku kielsivöt koko veden käytön tänään. Oppii arvostamaan varmasti nniinkin yksinkertaista siaa, kuin vesi.

(.): Ärsyttääääää ja hermo meneeeeeeeeeeeee |O :kieh: |O !!! Oon taas kipeenä. Iski kunnon taudin viime yönä ja tulikin valvottua kolmas yö putkeen..no muutaman tunnin nukuin pätkissä, mutta ei ole kehumista ei! Nenä tukossa, kurkku kipee, päätä särkee jne + siihen päälle nää raskauden aiheuttamat vaivat. Todellakin alkaa muakin tympimään nyt! Kunnes rv36 koittaa, en aio kauheesti hissutella!

Sori taas valivali..

:heart: nelli&pulla 30+6

maha pystyssä se kaljakeissi kainalossa näyttää melko kyseenalaiselta :LOL: tulipa muuten tuosta mieleen että mun tekis hirveästi mieli käydä viikonloppuna miehen kans baarissa ja nähdä kavereita, mutta kun ei täällä oikein voi.. tammimasu kaveri oli käyny ja hirveät juorut heti liikkeellä kuin se on muka kännissä heilunu siellä.. :( parempi kun pysyy ite kotona.

Tää tyyppi on nyt taas ihan varmasti joko poikittain (mitä ei kyl mun mielestä oo) tai perätilassa...tuolla alakerrassa tuntuu liikkeet NIIN MAAN VIHELIÄISILLE!!!!! Koko ajan, kun liikkuu, niin kuulostelen, että joko vedet lirisee |O |O |O |O ihan itkettää välillä....

Jahvetti, aivan, mullakin kaveri on taas koko päivän potkinut alakertaan ja yritä siinä sitten olla töissä ja puhua ihmisille "järkeviä", kun on niin hitsin tuskainen olo... |O

No ei tässä kovin järkeviä ole tullut puhuttuakaan... kävin tuossa aamulla esittelemässä itseni meidän konsultille jota en tuntenut, kun sillä oli hiukset kiinni... En tuntenut edes, kun hän kysyi, että hei etkö sä tunne mua... Ja viimeksi se oli koko päivän meillä töissä vain pari viikkoa sitten ja tarjosin niille firman puolesta lounaankin... Luoja, kuinka tää pää voi vielä pehmetä enempää... :LOL: :LOL:

Tää on ihan ufoo...mulla tulee melkeen paha olo, kun tää koko talo huojuu ja hytkyy, kun kaivurit kaivaa pyörätienpohjia tuossa pellolla!! Tää läppärin näyttökin heiluu tässä koko aika :eek: :eek: Vähä hullua!!
Varmaan kohta tippuu koko talo paalujen päältä :LOL: :LOL:

Täällähän on heittäydytty ihan huumorinaisiksi B)

evaellen Me saatiin viimeks neuvolasta se esitietolomake ja seuraavan kerran, kun mennään niin pitää se palauttaa ja terkka lähettää synnärille. En tiiä millanen käytäntö muualla on :/

Cruella Hitsi, kun täällä ei ole Anttilaa :( Nuo vihreet harsot kuulostaa sööteiltä.

Vitsit meillä on paljon lunta :D Varmaan joku 30cm.

Mie olen ruvennu kukkumaan yöt :| Illalla ei millään saa unta, pitää lueskella ja kutoa pitkälle yöhön, että alkaa väsyttää ja senkin jälkeen on sellanen sähköjänis-olo, ettei malttais käydä maate. Yö juostaan sitten vessassa ja heräilen puolenpäivän aikaan niinkun tänäänki :/ Hieno homma.

Täällä kans yksi, joka on täysin kyllästyny olemaan raskaana :wave: Itseasiassa mie en ole hetkeäkään nauttinu tästä raskaudesta, en päivääkään :ashamed: Kokoajan on jotenkin paha olla. Mie vaan ootan, että saan Myn syliin ja nautin siitä sitten :heart:

Kiin ja My 31+2

Huh huh...mä tänään tajusin et mulla loppuu kohta työt :eek: tai siis päivät loppuu käsiin. Pidän 2lomapäivää ennen joulua joulun jälkeen käyn 2 välipäivää töissä (niin pöhköminä, mut ajattelin et saan laittaa joulua rauhassa). ja sit jään lomalle + äippäloma alkaa 16.2 :eek: :eek: no eiköhän sitä tekemistä löydy :LOL: tuntuu vain vieläki niin epätodelliselta tämä vauvan odotus :ashamed: mä en meinaa jotenki mitenkään tajuta VIELÄKÄÄN että odotan meille vauvaa. :'( isommin en ole osannu mitään vauvan tavaroitakaan hankkia! no onhan tässä vielä aikaa! Synnytys valmennuksessaki on tosi epätodellinen olo.. :'( onko muilla tällasta.
Ensin odottaa ja toivoo et vois jäädä vähän lomalle, ja sit ku loma lähenee ni tuntuu et apua.. :snotty: mitä mä 2kk teen, jos on tämmösessäkään kunnossa! on tottunu niin jokapäivä lähtemään.. voi ukko parkaa,kun mä alan enempi siinä kotona pyörimään :LOL: varotinki sitä jo et varaudu sit siihen et mun pitää päästä välillä pois kotoa..myös vauva-aikana!

Yhteistyössä