Tää otta vähä ennakkooAlkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mut huomennahan se itsepäisyyspäivä vasta on
ja mein mäyrän synttärit B) haluutko joskus kokeilla taluttaaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mites muuten sitä aina sanotaan, et nimi on enne
Huomenna on itsepäisyyspäivä ja meidän itsepäisimmän lapsen nimpparit
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:ja mein mäyrän synttärit B) haluutko joskus kokeilla taluttaaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mites muuten sitä aina sanotaan, et nimi on enne
mäyräkoira B) elävä sellanenAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:ja mein mäyrän synttärit B) haluutko joskus kokeilla taluttaaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mites muuten sitä aina sanotaan, et nimi on enne
Mäyrän??
Onko teil koiraki? Mie oon luullu et kissa vaan Teilhän on sit eläintarhaAlkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mäyräkoira B) elävä sellanenAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:ja mein mäyrän synttärit B) haluutko joskus kokeilla taluttaaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mites muuten sitä aina sanotaan, et nimi on enne
Mäyrän??
tai sitä kaljakeissiäAlkuperäinen kirjoittaja siruko:oiskohan toi jahvetti lähteny lelukoiraa taluttamaan
mun nimissä myös vaikka mein äipällä asuukin siksi myös mun koiruusAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Onko teil koiraki? Mie oon luullu et kissa vaan Teilhän on sit eläintarhaAlkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mäyräkoira B) elävä sellanenAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:ja mein mäyrän synttärit B) haluutko joskus kokeilla taluttaaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mites muuten sitä aina sanotaan, et nimi on enne
Mäyrän??
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:tai sitä kaljakeissiäAlkuperäinen kirjoittaja siruko:oiskohan toi jahvetti lähteny lelukoiraa taluttamaan
Just Mullakin oli aikoinaan koira joka jäi sit porukoiden ristiksi, kun kotoo muutin pois :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mun nimissä myös vaikka mein äipällä asuukin siksi myös mun koiruusAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Onko teil koiraki? Mie oon luullu et kissa vaan Teilhän on sit eläintarhaAlkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mäyräkoira B) elävä sellanenAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:ja mein mäyrän synttärit B) haluutko joskus kokeilla taluttaaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mites muuten sitä aina sanotaan, et nimi on enne
Mäyrän??
B)
Alkuperäinen kirjoittaja Pöhinä:Luoja, kuinka tää pää voi vielä pehmetä enempää...