Palautetta lähti myös täältä tän palstan jumittamisesta! Hitto kun perjantaina olin lukemassa niin yhtäkkiä jumashti koko sivu ja nyt vasta pääsin sisälle suraavan kerran. :headwall:
Neuvolassa kävin keskiviikkona ja kaikki arvot hyvät. Sf mitta 28-29 joka ei pahemmin ollu kasvanu ja painoa oli tullu hulppeat 300g kokoaikana.
Nyt siis yhteensä kiloja tullu 3,7kg.Jesh! Liikkeet ja äänet ++ ja muutenkin kiva käynti oli.
Itsenäisyyttä otettiin vastaan mun vanhemmilla leipoen ja herkutellen. Kiira Korpi oli mun mielestä todella kaunis pukuineen ja sitten yksi valkoinen kirjailtu puku oli aivan tajuttoman hieno, en vaan tiedä kuka sitä yllään kantoi.
Niin ja suurin uutinen meillä heilui viime yönä peitot!
Piiitkään aikaan ja oi hitto kun teki kutaa!
Mä annoin palautetta viimeviikolla ennen lähtöni ja tässä tulos. :kieh: :heart:
Olin eilen
pikkujouluissa joissa muut joi ja rellesti ja minä selvinpäin. Kivaa oli ja kaikki halus mun mahaa painella ja tunnustella jos tuntisivat vauvan. :heart: Siellä se sitten rymys niille.
Mara on ollu todella vilkas ja varsinkin iltaisin alkaa konsertit potkuineen.
(.) viimeyönä kramppas jalka(pohje) ja se ei meinannu mennä ohi ollenkaan. Hitto ku piti ihan itkeä kun sattu niin lujaa...
Olotila ihan muuten ollu jees paitsi että alamaha on kipeä. (surprise!!!)
liikkuminen tukalaa ja vaappumista. Perjantai-iltana kävelin Cittarille ja alkoi supistelemaan niin kovasti että mies jo kysyi että lähetäänkö laitokselle. Istumaanhan sitä joutui ja puuskuttamaan ja ihmiset kattoo et mikä tuolla on.
Onneks sitten helpotti niin päästiin jatkamaan iltalenkkiä. Lyhyt matka kotiin tuntui kyllä 100km:ltä.
joululahjoista päätettiin just miehen kanssa että lähetään käymään Tuurissa kyläkauppassa kattelemassa mitä siellä löytyy...tyttö hoitoon ja kahestaan reissuun...huomenna lähtö siis.
Muutamia paketteja vielä pitäs löytää ja sitten oon tyytyväinen. :xmas: :xmas: :xmas:
Nyt aamupalalle...
Jepsu ja Martti 30+5 :heart: