Ei sitten paras päivä... vali, vali. Olen suomeksi sanottuna pikkuisen kade teille, jotka pystytte vertaamaan limatulppia, valittamaan supistuksia, vihlaisuja, kipuja yms. , tai miettimään, joko kannattaisi lähteä laitokselle. Koska minulla ei ole ollut näinä viimeisinä viikkoina mitään näistä. Ainoat vaivat taitavat olla ihan synnytykseen liittymättömiä: närästys, suht. normaali valkovuoto, lonkkakipu.
Nytkin tuntuu, että tuossa edessä on vain iso kumipallo. Varsinkin parina päivänä vauveli on rauhoittunut tosi paljon siitä millainen vilperi tämä on ollut. Kyllä tämä liikkuu tarpeeksi, mutta välillä pitää heilutella mahaa tai tehdä jotain, että oma mielenrauha pysyy tolpillaan. Ja sitten kun itselle tulee jokin pieni ylimääräinen vihlaisu, huudan melkein hurraata, että nytkö, mutta se ilo loppuu yleensä lyhyeen. Ei tarvi kuin korjata istuma-asento, niin homma on normaali.
Olen kuitenkin iloinen siitä puolesta, jotka olette lähdössä sinne laitokselle, kenties jo tämän vuorokauden puolella. :hug: