** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

Kiva jos joku osaa nauttia näistä ylpäivistä, minä EN :snotty:
Esikoisen ja kolmannen kanssa meni oikeestaan aika huomaamatta (syntyvät siis 40+5 ja 41+1), mut nyt, kun nuo on jo isoja ja mulla on vaan tätä aikaa...ei mitään tekemistä, niin tää on tuskaa |O Ja kuitenkaan ei saa ihan yksinyksin olla, vaan pitää auttaa läksyissä, tehä ruokaa, pessä pyykkiä jne jne...niin tuskaa on |O :kieh: :kieh:
Huumori on todella kaukana :snotty:

Mut tää väsymys kyllä nyt ihmetyttää :/ :attn:

Jahve 41+1
 
Täällä kanssa väsyttää.. Nukuin toissa yönä 11 tunnin yöunet ja eilen päivällä kahdet päikkärit. Ja yöunille kävin ennen kymppiä.. Ei taida ainakaan enteille synnytystä, sillä oon lukenut, että ennen synnytystä tulis hirvee energialataus :/ .. Tänäänkin jo yhdet päikkärit takana ja taas houkuttelis. Alotin oma-alotteisesti syömään rautaa, jos johtuis sen puutteesta. Toisaalta, oon nauttinu aika hurjasti hiilihydraattipitosia ruokia, et se vois johtua verensokerin heittelystä..
 
Jahvetti, jahuu!!! Tsemppiä!! :D

Mä täällä aikani kuluks popsin sairaalakassin sisältöä.. :) Suklaata jne... :D Ei taitais mies tykätä, jos tietäis, et syön pois sen eväitä ja herkkuja. :D No, pitää käydä ostaa lisäyksiä sit myöhemmin... Tuskin tästä kuitenkaan pitkään aikaan mihinkään lähdetään...

muoks.. nii ja mulla oli noussu paino kilon viikossa!! Eka kertaa näin huima painonnousu!! Kai se on enimmäkseen tota turvotusta, joka kyllä tuntuu käsissä, jaloissa ja naamassa...
 
Valentin on ihan hyvässä kunnossa.
Sekä vatsassa, että kyljessä olevat haavat on auenneet, eli aika ikävän näköiset. Paranemaan päin ovat, eikä kuulema mitään vaarallista.
Maitoa menee jo 60ml, joista tosin ainakin eilen suurin osa menee letkulla. Ukko nukahtaa kesken syönnin, eikä muutenkaan oikein ymmärrä sitä ideaa kai.. :D
Kotiin ei pääse, ennen kun haavat on ihan kunnossa. Voi olla, että vatsan haavaan tehdään ihosiirre, jos ei parane keskeltä kunnolla. Myöskin toi syöminen pitäis saada kuntoon.
Lämpöä karkaa häneltä myös, joten on lämpösängyllä. En tiedä mistä se johtuu, eikä kukaan ole oikein selittänyt sitä mitenkään. :| Turvotusta on vielä hiukan myös, minkä vuoksi saa nesteenpoistolääkitystä (ja pissaakin sitten sen mukaan..).
Mutta noin periaatteessa hyvin voi, ja parempaan mennään! En kuitenkaan usko, että saadaan tässä kuussa kotiin. Keskimääräinen sairaalassaoloaika gastroskiisilapsissa on 8-12 viikkoa, ja hän täytti tänään vasta 3vko. :heart:

Että sellasta täällä. :D
 
Soitin Koksiin...seurataan nyt tilannetta ja jos tulee lisää, niin sit mennään :D Kun ei nyt selkeesti kaikki tullu kuitenkaan...
Jännittää ihan hulluna, ihan ku eka kerralla :attn: :attn: :attn:

Seuraillaan...täällä mie varmaan koko illan roikun jos ei lähtemään päässä :whistle: :wave:

Jahvetti hiukan toiveikkaampana 41+1 :heart:

Niin ja Civindal kiva kuulla teistäkin :hug:
 
Napsuh87: Nyt pistit pahan! Mä olen ollut kuin tulisilla hiilillä makeanhimoni kanssa. Tuolla synnärikassissa olisi lakupussi!!!! :headwall: :headwall: :headwall:

Jahvetille tsemppiä synnytykseen! bd
:wave:

shakille ja babygirlille onnittelut vauvoista! :heart: :heart: :flower: :flower:

(.): Kävin eilen siellä vyöhyketerapiassa, on supistellut enemmän ja vähemmän... Sitten tein yhden sikatyhmän jutun... :headwall: :headwall: :headwall: Jonka seurauksena tuosta vyöhyketerapiasta ei ole hirvittävästi hyötyä. Menee tuonne "henkimaailman" puolelle, joten siihen uskomattomat hypätkööt loput yli. Mun ystävä kerran katsoi aurani ja sanoi, että pystyn parantamaan ihmisiä ja oman terveyteni takia minun kannattaisi pitää aurani kiinni (koska parantaminen verottaa omaa energiaani). Tuolla hoitolassa oli paljon postitiivista energiaa ja avasin aurani ja jätin sen auki.:headwall: :headwall: Menin syömään tuota hyvää oloani uhkuen, seuraani istui nainen, joka imi suurimman osan energiastani ennenkuin edes tajusin. Mun mieskin sanoi, että nainen oli jotenkin "raskaan" oloinen. Nyt tarvitsisin tämän energian takaisin, että jaksaisin lähteä synnyttämään. Valitettavasti en ole koskaan tähän puoleen sillä tavalla perehtynyt, muuta kuin ystäväni opastuksella, että osaan avata ja sulkea tuon auran... Enkä osaa edes mitään oikeita termejä...

Heltu ja Rymy 37+4
 
Mees jo Jahvetti, sie oot vain muiden tukkona meidän edessä. Täällä on muitakin jotka haluaa lähteä synnyttämään.. :LOL: :LOL:

Mulla on tänään ollut joku ihmeen masis päällä. Miehellä piti olla vapaapäivä, joutui aamusta töihin ja mun pakka meni sekaisin. Olin aikonut tehdä kirjanpidon ja tilinpäätöksen pois alta ja lähteä tyttöjen kanssa illalla syömään. No kirjanpito jää hamaan tulevaisuuteen mutta syönnistä en luovu. Tulin juuri suihkusta ja pitäis alkaa naamaa laittamaan, auto lupas tulla kotiin klo 17 ja starttaan lähdön kyllä heti tuolloin.
Oisin täksipäiväksi oikeesti toivonut lapsivapaata päivää, mutku mutku. No miehen työnantaja oli kuullut, että mulla paloi käämit kun mies joutui töihin (huomenna tekee 20 tunti, su 10 tuntia) niin oli tullut miehelle sen pomolta tekstari, että teidän perheelle on kukkapaketti kukkakaupassa. No jotain kivaa piristystä, saas nähdä millainen "hyvitys" sieltä tulee.

Näin muuten aivan kaameaa unta yöllä.. En kerro teille siitä muuta kuin multa alkoi tulla alapäästä verta, oli sota ja siinä oli puoli kuolleet kissa, koira ja pahasti vahingoittunut vauva. Mistä se alitajunta tuollaista tekee, teki mieli yöllä itkeä kun heräs unesta. Ja vaikka kävin syömässä yöllä ja pisulla niin samaan uneen vain vaivuin.

Marmati marmati.

Söiskö jotain tulista tänään? kukas se kertoi, että se voi edesauttaa ulkoistamisessa. :kieh:

Tärkein meinas unohtua!
ONNEA VAUVAN SAANEILLE! :heart: :heart: :heart:

Muuten vielä noiden vesien menosta suihkussa, äsken huomasin, että meillähän on harmaa lattia suihkussa ja siinä ei kyllä erottais jos veden väri muuttui alla ( esim lapsivedessä verta seassa.. )

Nyt suoristaan tukkaa ja meikkaamaan, otan muutaman lidlin jukurttitoffee karkin kaveriks ja radio soimaan. Oon yksin kotona, ajoin miehen äsken tytön kanssa kauppaan..

Mumetsu


 
Heltu, mulla kans makeanhimo ihan uskomaton!! Koko ajan tekee mieli, enkä kohta keksi mitä söisin, että saisin sen himon pois.. Neukkutäti tänään kyseli, et oonko vähentäny sokerin syöntiä, ku vauva kasvaa niin hurjasti, nii oli pakko myöntää, et oon vaan lisänny. :LOL: Ei pysty olee ilman herkkuja!! Kohta tuo sairaalakassi on tyhjä... Ostin sinne 10 suklaapatukkaa, enää jäljellä jotain 6... On siellä karkkiaki, mut en onneks tykkää niistä karkeista. :D Ne on miehen lemppareita. :D
 
Mää mussutan joka päivä karkkia. En elä ilman sitä.
Itseppähän sen tiedän, että isompaa saa sitten punnata ulos..

Ja tyttö on huomannut, että äipän synnärille lähtö kassissa on karkkia. Päivällä se kiikutti sieltä eka pillimehun, ois tahtonut juua sen, sitten se toi täyden lakeripussin ja sanoi, että avataanpa äiti tämä. Sen jälkeen se toi miehen suklaapatukoita jotka myös ois tahtonut syödä..

Ja kun lähtivät kauppaan niin kysyin, että mitä meinaat ostaa kaupasta. heleällä äänellä tuli "KALKKIA" ja neitihän on se 2 v vasta.
oisko tullut äitiinsä makeanhimossa?? :snotty:
 
Hurraa Jahvetti :D kyllä se sieltä lähtee!

Kiva kuulla civindalin kuulumisia. =)

Mä tässä mietin, josko vaiko eikö... kyllä sitä verta tulee, muttei kirkasta... määrä taas lisääntymään päin. :/ Mies on kotona ja lapsenvahti ehtii paikalle 10 minuutissa, joten ei ongelmaa sen suhteen. En nyt sitten tiedä, pitäisikö tässä suunnitella lähtöä vai ei... mitä siellä polillakaan tekee, jos mitään ei tapahdu? Tuskin ne vielä haluaa käynnistelläkään... vauva liikkuu kyllä normaalisti ja supistelee koko ajan kivuttomasti, ei kylläkään mitään säännöllisyyttä ja on ikään kuin "kestosupistus" päällä mutta ei sen voimakkaampaa/kivuliaampaa kuin jo monen viikon ajan. :/ Ole nyt hullu viisas... kai mä menen varmuudeksi laukkua pakkaamaan, katsellaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Oliko mitään tuntemuksia ennen kuin vedet meni vai meneeks ne tosta noin vaan!? :eek:

Ruuan jälkeen pyyhin pöytää ja kumarruin vähän pöydän päälle, et yletyin, ni tuntu kun housuissa hulahti...olin sit et ei mitään, pyyhin pöydän ja siivosin keittiön loppuun ja menin vessaan, pytyllä tuntu, et tuli vähän lisää (??) ja kun nousin ylös, niin taas tuntu sellanen hulahus, kun pöytää pyyhkiessä...ekana tuli mieleen, et eikai mun rakko falskaa |O |O
Mut ei se kyl milleen haissu...ihan kirkasta...

Ei oo nyt kai tullu enempää, en oo huomannu ainakaan, mut seurataan seurataan...toivon todella, et tulis loputkin tai sit alkais supistelee!!!! Antakaa nyt pliiiiis kaikki supparit mulle, niin pääsen pois tästä tukkeesta :LOL: :LOL:
 
Hissukka, mullekin sano, et jos selkeesti tulee, niin sit pitää mennä. Muuten voi seurailla.
Koska ne tuskin alkaa yötävasten käynnistelee, niin tuntus niin turhalle sinne nyt viel mennä, jos ei enempää tuu :/
Mie kun en uskokaan, et noi supparitkaan tosta alkais :/
 

Yhteistyössä