Onnea kaikille vauvan saaneille jälleen kerran, teitä on jo monta. =) :flower:
Joku kyseli siitä, että mitä merkkejä ennen lapsiveden menoa tms. tai että huomaako sen, no en muista kysymystä tarkkaan, mutta mun kaveri sai kolme päivää sitten pojan ja sillä ei ollut yhtäkään supistusta ennen vesien menoa. 39+0 Klo 4 yöllä heräsi kun persus kastui kunnolla ja siitä se sitten lähti. Illalla oli kuulemma vedellyt valkosipulia kynsitolkulla, oli iskeny siihen kuulemma himo. Me tehtiin äsken pitsaa eikä yhtäkään kynttä löytynyt kaapeista - ei edes jauheena :headwall: :kieh:
Minni80, mulla on vauva ollut laskeutuneena ja pää kiinnittyneenä noin viikon ja sen ajan on ollut lonkissa painetta (oon ihan herännyt lonkkakipuun), nyt parina päivänä entistä enemmän nivusissa vihlontaa, ja inhottavinta on se, kun se työntää päällään alaspäin, välillä tuntuu että se tulee perärööristä pihalle. Ei juuri supistuksia eikä vettäkään ole lorahdellut. Mulla on nyt 39+4. Ja vauva liikkuu ihan täysillä koko ajan eli laskeutuminen ei ole vaikuttanut ainakaan siihen.
Osaakos joku tehdä pitsapohjan sillai, että siitä ei tule kumia tai puuta... Syön tässä justiinsa omatekosta, ja pohja on taas kumimainen varsinkin alaosastaan.
Tietääkö joku, missä vaiheessa Taysissa käynnistetään yliaikainen synnytys?
Helmet-kerhossa on, kuten muissakin kerhoissa, se "hae jäsenyyttä"-panike siinä valikossa, kunhan ensin löytää sen kerhon. Mutta jostain syystä se ei toimi. Muiden kerhojen kohdalla olen saanut salasanat ym. kun olen mennyt "jäsenyyshakemuksen" kautta, ei ole siis tarvinnut lähettää perustajalle mitään erityisiä yksityisviestejä.
Hyvää yötä, vesien menojen myötä. Tuo oli kannustusruno sitä tarvitseville =) Minulle on ihan sama koska tämä syntyy, koska se on huolista ja murheista pienin lapsettomuuden ja muiden raskauden ajan ongelmien rinnalla. Olen onnellinen, että ei ole tullut keskosta, sitäkin pelättiin. Ei sillä, etteikö joka hetki ole jo synnytystoive mielessä.