** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

Mumetsu minä ainakin oon täällä mihinkähän mä tästä katoisinkaan. Vaikka jo niin turta olooni oonkin jo,vaikkei viikkojakaan nyt niin paljoo oo kun monilla muilla. Käyn lukemassa useasti pvässä jutut mut tänäänkin ollu niin pitkästyttävän masentava päivä et oon melkeinpä vaan nukkunu/maannu ja mies on touhunnu lasten kanssa.Vähänkö iskee huono äiti fiilis,mut ei vaan oo motivaatioo oikein mihinkään. :ashamed:

Mamitre 37+4
 
Jahvetille ja koko perheelle onnittelut pikku prinsessasta! :flower:

Tänään on tullu lenkkeiltyä ja jos vielä saunaan jaksas raahautua, mutta eipä taida tämä masuasukki laskettuna päivänä saapua! :/ Esikoinenkin vielä ennen nukkumaan menoa kävi vaaville huutelemassa, että POIS,POIS! Katsellaan mitä yö tuopi tullessaan...Toivottavasti moni pääsee tositoimiin! Supistuksia kaikille niitä tarvitseville! :LOL: Unohtamatta omaa napaa!

piiu ja masuasukki 40+0
 
Onnea Jahvetille! :flower:

Ja mumetsu: Minäkin oon täällä! En ole myöskään katoamassa mihinkään. Tänään vaan olen aktiivisesti siivonnut koko asunnon miehen avustuksella, että ei oo ehtinyt koneelle kun ehkä vaan 3 kertaa :D ...siis lukemaan muitten juttuja.

(.): luulisin bonganneeni osittaisen limatulpan tänään aamupissan jälkeen, mutta ota noista nyt selvää. =) Koko päivän siivoilut on saaneet mahan kivikovaksi palloksi, mutta yhtään ei satu. (eikä mahan pallona-olo myöskään lopu... :x ) mutta ei haittaakaan noitten suppareitten puuttuminen, sillä saan sen lausunnon lantion magneettikuvista vasta tiistaina, eli siihen saakka ainakin saa tuolla mahassa pysyäkin :D ja miehellä alkaa "kevätloma" töistä keskiviikkona, joten sitten olis vauva meillekin tervetullut!
Nyt jos tästä jaksais vielä vaihtaa lakanat omaan sänkyyn ja pedata vauvallekin oman pienen petinsä valmiiksi niin sitten rupeaa valmista olemaan :) ...ai nii, se synnärikassi... meinasi näköjäs unohtua... se sit vielä :D

emmie 38+5
 
Jahvetille isot onnittelut! :flower: =) :heart:

Äippä70 pääsi kanssa tositoimiin, hienoa, tsemppiä! =)

Nipsuli hyvä että mies on toipumaan päin niin ei tarvi jännätä pääseekö synnytykseen! =) Oliko se myyräkuumetta, mitä jossain vaiheessa muistaakseni epäiltiin? Täällä näitä viestejä vilisee, niin on saattanut mennä ohi simien. =)

Rosaeh ei ole mullakaan merkkejä maidon erityksestä... ei ollut esikoisestakaan ennen synnytystä. Nyt vuoti tissit vähän maitoa heti ekana raskausoireena ennen plussausta, mutta sen jälkeen ei mitään. Ja ainakin esikoisesta silti nousi nopeasti synnytyksen jälkeen ja riitti hyvin, joten älä hätäile, kyllä se sitten aikanaan nousee kun tarvitaan. Parempi vaan, ettei vielä tarvi vuotavien tissien kanssa kulkea, niistä liivinsuojista saa vielä monta kertaa tarpeekseen... :kieh: ne on kaikki joko kamalan paksuja puhelinluetteloita tai sitten sellaisia ohuita, mihin on jostain ihmeen syystä pitänyt tehdä semmoinen "nänninnipukka" mikä näkyy kaikkien paitojen läpi! |O

Jaksaisikohan tuon Bondin katsoa... nähtyhän se on, mutta Sean Connery, nam :p

Niin ja tänään on taas vähän verta tullut, mutta tosi vähän... mies yritti saunassa usuttaa kunnon löylyihin ja kylmään suihkuun, mutten suostunut. :LOL: Äsken tuli sohvalla maatessa YKSI supistus, hurraa :LOL: Jospa sille tulisi kavereita perässä... =)

Hissukka rv40+5
 
JAHVETILLE ja perheelle onnea!!

mulla tänään tullu yhtäkkiä sellanen paniikki et ei kai tää raskaus nyt vielä lopu?en oo vielä valmis, apua.koko ajan tuntunu et se synnytys on jossain tulevaisuudessa kaukana mut yhtäkkiä se voiki olla milloin tahansa.mistähän nämä mietteet??
ja sit tietysti tänään supistellu pitkin päivää astetta kivuliaammin ja samalla painaa tonne alas.en mä halua vielä!!
tällaisia mietteitä täällä tänään.lueskellu teidän tekstejä pitkin päivää josko muillaki samanlaista mutta kaikilla on päinvastoin;)on vissiin itellä vaan väsy päivä
minni ja vauva 37+4
 
Hissukka ; Kiitos kysymästä. Juu, kyllä tässä ehkä ollaan jo voiton puolella, kuumetta ei oo näkyny eilisen jälkeen, jäljellä enään heikko happi :eek: . Se nyt jäi vielä hieman epäselväksi että oliko vain influenssan aiheuttama "jälkitauti", ehkäpä keuhkoissa (vaikka ei ole siis oireena ollut kuin korkea kuume, jäsensärky ja pääkipu) vaiko se myyräkuume (töissä altistunut myyrien jätöksille), molemmissa oireet samankaltaisia. Nooh, oli tauti mikä hyvään niin heikoks kyllä veti tuon äijän, sekin harvoin sairastaa ja meijän kymmenen vuoden historialla ei kyllä koskaan oo ollu noin kipiä :( Vaan onneks ainakin toistaseks tässä itte on pysyny terveenä -:attn: toi viimonen lause tuli sit ihan vaan kuiskaten, etteii pahat pöpöt kuule ja hyökkää -

Tämä päivä ollaan siis siivoskeltu silleen hiljaa hyvää tulee asenteelta (mulla ei kyllä siivouksesta mitään tehoja suppareihin, edelleen niitä ei oo näkyny ) ja leipasin aamusta pullaakin, siinäpä tuo päivä sujahti..

Kyllä tää loppuaika on vaan aika stressaavaa, kovin on on alkanu pyöriin kaikki pelot taas mielessä ja nyt sit viime viikolla kun bongailin sitä limaa niin nyt kovin mietityttää että onkohan sinne menny pöpöjä ja tihkutankohan lapsivettä (valkkarii tosi vetistä, mutta haisee kyllä ihan tavan valkkarille :x ), tais Niisku-neidillä olla samoja synkkiä fiilareita joten myötä :hug: sinne, toki muillekkin kanssaodottajille :heart:

Toivotavasti taas aamulla pääsisi lukemaan vauva-uutisia :heart:

-n-

ps. ai niin, olikos se mymmelis jolla oli myös synkkä fiilis helmikuuhun liityen, haleja siis sinnekkin suuntaan :hug:
 
täällä on supistelut jatkunu on/off tyyliin, kävin illalla heittämässä uudelleen tuon minun pikku lenkin, ei se oo ku ehkä reilun kilsan jos sitäkään, semmonen pieni happihyppely, niin tuli sinä aikana 3 tajuttoman kovaa supistusta, hyvä että pystyin liikkumaan niiden aikana, sitte jo ajattelin että jospa tämä nyt tästä etenisi johonkin suuntaan tämä olotila. no kotiin ku tulin niin yksi ainut napakka supistus tuli, sen jälkeen vaan särkeny selkää ja nivusia ja välillä vetää mahaa pinkeäksi..tympäsee, loppuis nuo supistukset nyt kokonaan tai alkais tulla kunnon supistuksia ja tiuhaan tahtiin, vitu*taa tämmönen välimallin olotila..ukkoki lähti yöksi töihin, kysy vaan lähtiessä että saako sairaalaan tulla viideltä aamulla käymään jos se vauva on siihen mennessä syntyny, sanoin vaan sille että ei tämä näytä täältä vielä ulos tulevan, että saat tulla rauhassa kotiin nukkumaan.

Onnittelut jahvetille! :flower: toteutu se minun uni ainaki niiltä osin että jahvetti sai vauvan ennen minua =)

piipero86 & piipertäjä 37+2
 
Jahvetille tuhannesti onnea prinsessasta :flower:
Saimmekin miltei samankokoiset tyttöset =)

Kiitos kaikille onnitteluista. Ja onnea myös toisille jo vauvautuneille sekä tsemppiä ja suppareita vielä kasassa oleville.

Me kotiuduimme jo tänään täydestä Taysista. Yritän laittaa huomenissa synnytyskertomusta.

babygirl + baby babygirl 1,5 vrk
 
Iltoja.

Ei mitään vieläkään.. Paitsi että vauva tönii ja riehuu oikein kunnolla. Ja mulla on tosi tosi tosi vetistä valkkaria valunut 2 tunnin aikana. Voi jospa tää nyt riehuis itsensä ulos. Pliisssss... :LOL:

Niisku-neiti & rinsessa 40+2/40+5 :heart:

öitä :hug:
 
Siinäpä ne supparit taas oli... sänkyyn menin niin ei kauaa kestäny ku nukahdin. yö oli kyllä todella levoton ja vessassakin jouduin hyppiin. Illalla tuli aika mojovia suppareita muutamia ja selkä oli ihan nyörillä kiristetytn tuntunen...inhottava...

Tälläkin hetkellä selkä on jomotuksen vallassa ja nivuset huutaa leipää joka liikkeestä, mutta yhessä koossa silti. Plaah.
Noh, nyt mies on 5 yötä kotona niin luulis maran tulevan nyt. :kieh:


Jeps, mutta minä lähen syöttään neitiä...

Jepsu ja Mara 39+5
:heart:

* illalla saunaan ja kohta lenkille niin josko tästä pääsis lähölle... *toiveajattelua*
 
Pääsinhän tänne vihdoinkin :kieh:

VIime yönä oli aika katkonainen. Pieniä supistuksia vähän väliä. Ja edelleen nyt aamulla.

Olisi ollut tänään siskon pojan synttärit mutta en taida jaksaa lähteä.

Ciba 38+4
 
Tänään olisi sitten se päivä. Joopa joo..

Väsymys vaan painaa, kaksi yötä mennyt lähes valvoessa. Ei vaan uni tule, hikoiluttaa kovasti jne. Suppareista ei tietoakaan.

Meidän talossa on myynnissä isompi asunto (meillä kaksio), taidetaan mennä ihan huviksemme näyttöön silmäilemään.

40+0
 
Huoltokatkos taisi kestää melkoisen kauan, aamulla ei päässyt ja nyt ollaan jo puolessa päivässä.

Täällä kerrankin paremmin nukuttu yö takan ja sen kyllä huomaa kun oma mieli on paljon parempi ja energisempi =)

Kyläilyä olisi suunnitteilla tälle päivälle joten mukavasti kuluu tämä sunnuntai. Limatulppaa tuli tuossa toissa iltana vähän isompi löntti ja tänä aamuna myös mutta eipä se edelleen mitään merkkaa. Tämä on ihan mukavaa ja uutta katsoa miten pitkään tämä raskaus kestää, olisihan se kiva päästä kerrankin sinne laskettuunkin aikaan saakka :D

Eilen tuli kyllä satunnaisesti tosi kipeitäkin supistuksia iltaan saakka mutta katsellaan nyt ;)

Toivottavasti moni pääsisi tänään kuitenkin nyyttinsä noutamaan ;)

Nyt syömään ja junnua nukuttamaan :wave:

äitsy ja pieni 39+1 :heart:
 
Täällä kans vielä odotellaan....huonosti nukutun yön jälkeen! :'( Ei kyllä pahemmin supistele, vatsa ollut hieman sekaisin...taitaa johtua syömisistä, kun on tullu herkuteltua kun meinaa välillä masentaa. :( Mullakin tuli eilen lenkin aikana melko napakoita supistuksia, mutta sinne lenkkipolulle/lyllerryspolulle jäivät! Tänään kyllä pakko saunoa!

Luuleekohan tämä vaavi, että sen on tarkotus tulla kyljestä läpi! Sen verran kivasti jalalla hieroo tuota vasenta puolta ja kantapää vaan paistaa! :LOL:

piiu ja masuasukki 40+1

ps. esikoisen synnytys alkoi justiisa näinä päivinä, mutta kakkonen vissiin viihtyy paremmin yksiössään...
 
meinasi muuten iskee paniikki kunn en päässy sivuille koneen avattua..
huoltokatkos.. :kieh:

tultiin luistelemasta ja oli pakko tulla kattoon joko jahvetille vauva,ja jotenkin silmissäni jo näin et lukisi jahvetille tyttö...

meille moni veikannu poikaa..saas nähdä.itselläkin poikaolo...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Tänään olisi sitten se päivä. Joopa joo..

Väsymys vaan painaa, kaksi yötä mennyt lähes valvoessa. Ei vaan uni tule, hikoiluttaa kovasti jne. Suppareista ei tietoakaan.

Meidän talossa on myynnissä isompi asunto (meillä kaksio), taidetaan mennä ihan huviksemme näyttöön silmäilemään.

40+0
Moi Pessi! Eikös sulla ollut jo eilen 40 + 0, vai onko tuolla alkusivulla vaan päivittämättä tuo oikea laskettu aika...? Mulla on huomenna 11.2. 40 + 0. Eikä mitään oireita... Valkosipulin ahmiminen ei wörkkinyt, kaamea haju hengityksessä, itsekin haistan sen :eek:

 
Täytyy sanoa, että itsekin kun tässä jo viikko tolkulla yrittänyt "häätää" vauvaa yksiöstään, että kyllähän sen on paras olla mahdollisimman pitkään masussa kasvamassa.

Käytiin eilen tosiaan veljen vauvaa katsomassa. Hän syntyi noin kuukautta etuajassa, painoa 2600g ja 47cm pitkä.
Pikkukaverin käsivarret on saman paksuiset kuin mun (turvonneet) peukalot :eek: Hyvä että uskalsin edes syliin ottaa, tuntui niin hauraalta.
Itsekin olen tosin ollut suunnilleen saman painoinen syntyessäni, ja hyvin olen elämään kiinni kasvanut ;)

Niin että yritän täällä malttaa mieleni, ja ajatella vaan vauvan parasta :heart:

Näin viime yönä unta, että pieni tyttövauva nukkui vaaleanpunaisissaan meidän välissä :xmas:

*muoks* taitaa olla etusivulla eilinen päivämäärä. Jonkun laskurin mukaan sen sinne ilmoitin, neuvolassa saivat tämän päivän.
 
:wave: ei tuottanut tulosta eilinen siivoilu täälläkään,,itseasiassa oli kivuttomampi yö kuin muut :| ,,pöh,,,ei se auta kuin aatella että tulee kun on tullakseen,,,väsyttää sikana ,,,mieki voisin kerhoon liittyä,,,
 
tämän kauempaa en nyt täs koneella kerkeä olemaankaan..
lähteä josko perunat pikkuhiljaa kypsiä... ja pitäiskö pannarilla viä yllättää...onkin aikaa kun sitä tehny,yleensä lättyjä..

kaikille hyvää päivänjatkoa!! ja kunnon kovia supistuksia viikkojensa puolesta niitä kaipaileville, ja varsinkin meille yliajalla oleville!! kukaan ei saa alkaa ohitteleen...
 
Huomenta.

Voi että mua otti päähän tossa klo5 kun en päässyt näille sivuille. :headwall:

Noh nukuin suht hyvin. Ei vaan pääkoppa enää jaksa. Muuten voisinkin vielä viikon silitellä masua tässä ja nauraa turvonneita nilkkojani. Mutta PELKO vauvan menettämisestä kasvaa päivä päivältä. Viime yö oli hirvein. Itkin ja ramppasin edes takas kämppämme lattioita pitkin hyvä ettei seiniä pitkin. Ahdistaa niin paljon aina kun yksin yöllä ajattelee kaiken näköisiä juttuja. Sitten mies kysyy aamulla oletko nukkunut hyvin ja vastaan että en kun minua pelottaa. Niin mies siihen että sä taas kuvittelet kaikkea.

Noh saisi tämä vauva nyt syntyä niin näkisi onko kaikki kunnossa. :ashamed:

Lähden tästä taas niin ihanalle lenkille et oksat pois. Koskakohan viimeks olen urheillut näin paljon varmaan yläasteen liikuntatunnilla :LOL: Eikä siltikään auta mitään. |O

Kirkasta limaa tuli yhden kerran aamulla mutta sihen se sit taas kuivui. :LOL:

Vatsa toimi yhden kerran jo aika hyvin. Nyt on sitten taas 3 päivää ummetusta. Vittu sentään. :headwall: :headwall:

Niisku-neiti & rinsessa 40+2/40+5 :heart:
 

Yhteistyössä