moi vaan kaikille!ja onnea vauvan saaneille ja jahvetti,ihanaa kun olet päässyt jo tosi toimiin =) äippä mulla on reikä ylempänä ja lapsivettälurahteli ittekseen muutamana yönä,,,se oli sellanen reikä,mikä vielä sulkeutui,kuulemma niinkin joskus käy,siitä on nyt siis jonku verran aikaa 2-3vka kun tää tapahtui,,,olen ollu välillä osastolla ja väliin kotona,paikat on auki ja toisinaan supistelee toisinaan ei,,,mulla on 38vk syntyny ensimmäinen ja loput 39vklla,että en usko et menis kauaa enää ,on vain ollut sellainen tammikuu,että eioo tienny miten pin olisi kipujen kanssa,nyt ei enää suppailut haittaa vaan odotan niitä =) muut kivut,kuten jalan kramppaaminen ei ole kivoja,,mutta kestettävähän ne on.täällä on paljon tekstiä tullu siitä kun mie viimeksi oon käyny lukemassa,en jaksanu nyt kuin tuoreimmat,,,edelleenkin on miulla viikonloppujännitys kun on synnäri kiinni joka viikonloppu ja synnytykset tapahtuu 300km päässä :| ,ja minä olen syöskysynnyttäjä,,,ei kiva.,toivotaan että miun vauva syntyy arkena =) oikein paljon voima haleja yliaikaisille :hug: ja ,muille niitä tarvitseville,itse olen jo rauhallisempi,olenkihan valittanu jo pitkän aikaa näitä kipuja ja särkyjä,kaikkien riesaksi...eniten jännittää se että ehin sairaalaan eikä kotia synny!tsemppiä :wave: