** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

nam nyt on napa täynnä sapuskaa. :p

Mitäs sitä sit seuraavaks tekis??? Istua koneella aamuun asti... :LOL: :LOL: no ei sentään. Kyllä huomaa että evaellen on jo jakautunut ja Jahvetti ihastelemassa juuri syntynyttä tyttöänsä.

On meinaan hiljaisempaa... täällä palstalla! Minä vain täällä turisen omiani Muiden järkevien juttujen lomassa. :LOL:
 
Niisku-neiti mä huomaan kans et oo vähän väliä muutaman rivin käyny tuhertamassa täällä....jotenki tosi hiljanen päivä.

Tylsää....kun ei ne kaveritkaan päässy tuleen sen vauvan kanssa... :/

Mun alapää/nivuset hajoo ihan just..joku puskee läpi...ei pääse liikkumaan ees kunnolla ja tää istuminenkin on aika tuskaa...alaselkkäkin juilii vaihteeksi...

Nojoo, taas meen..
 
Tiiti79: Nyt on rv:t 37+5... Olenkin sanonut, että ehkä ne sitten 15.3. käynnistelevät, jollei ole tullut sitä ennen. Toisaalta nauttii vielä tästä "vapaudesta", toisaalta olisi se niin ihana saada nyytti kainaloon. 37+0 istukka oli alkanut kalkkeutua ja olin 2cm auki, kanavaa oli vielä 3cm kaiken kaikkiaan. Eli yhtään ei osaa sanoa aikataulua...

Äippä70: Tsemppiä synnytykseen!

Jahvetille onnittelut tytöstä! :heart: :heart: :flower: :flower:
 
:flower: :flower: :flower: :flower: Onnea vauvan saanneille ja heidän perheille! Lämmittää niin mieltä.

Minäkin olen toivorikkaalla tuulella, tämähän voi olla viimeinen viikonloppu miehen kanssa kahdestaan. (Tai sitten ei, niin ajattelin viime viikonlopustakin). Ensi viikolla tähän aikaan voisin ihan hyvin muistella tenavalle tätä lauantaita, kuinka äiti oli hiton äreä kaikille, jotka sattuivat vastaantulemaan tai kysymään tyhmiä kysymyksiä: "Eikö vieläkään?"

No niin, mutta nyt kun kerran on vielä aikaa, silitänpä vauvan vaatteita ja liinavaatteita. Kaveri laittoi vielä lähetyksen niitä ja koska on muuta tekemistä, niin tehdäänpä homma kunnolla. (Juu, ei ole tarkoitusta silitellä vauvan vaatteita myöhemmin :whistle: ) Sitten köpöttelylenkille ja saunaan... lauantai-illan huvit :)
 
kielo2008 mekin miehen kanssa ollaan mietitty viimeviikonlopusta lähtien että vielä ollaan kahdestaan ehkä ensviikonloppuna jo meitä kolme... Ja samat ajatukset toistuvat tässä viikonlopussa eikä mitään merkkejäkään et olis ens viikonloppuna kasvettu. :LOL:
 
Jahvetille ja koko perheelle isot onnentoivotukset :heart: :flower: :heart: :flower:



Pupi, täällä myös ilot varsin pieneksi menneet eli hyvä ruoka, alkottomat sauna/ruokajuomat ja sauna, niillä saa mielen hyväksi:D Niin ja tietty ukko ja lapset :heart:

Josko sitä menisi saunan laittamaan lämpeemään :wave:
 
Niisku-neiti,
mekin miehen kanssa ollaan mietitty viimeviikonlopusta lähtien että vielä ollaan kahdestaan ehkä ensviikonloppuna jo meitä kolme...
J

Me olemme miehen kanssa oikeastaan jo tammikuun alusta lähtien valmistauduttu siihen, että yhteiset viikonlopun tekemiset ja menemiset ovat tulevaisuudessa kortilla. Ollaan pyritty viikonloppuisin käymään ahkerasti elokuvissa, ulkona syömässä eri paikoissa, kavereiden luona iltaa istumassa, siis kaikkea kivaa. No, huomenna on tarkoitus käydä syömässä ulkona, jos ollaan edelleen kasassa. (Myönnän, olisin huomenna mielummin tutustumassa sairaalan ruokaan... :kieh: )
 
c81
Onnea vauvoista!!!

En sitten ehtinyt Jahvetin mukaan ;) höh. PItänee mennä yksin :) Olo on tukala.. eli voisin haluta piankin jo.. ei tää mun kampanja 'tuu kun tuut' toimi :( Mie yksinkertaisesti toivon jo kovasti että tulisi kun on niin paha olla koko ajan. Toki menin pässi syömään itteni vielä kaiken lisäksi ähkyyn äsken.. sehän oloa helpottaa kauheesti :D
 
Onnea vauvaantuneille! ja tulihan se jahvetin aikakin :attn:

Meillä olisi huomenna THE päivä. Joo, supistuksia tulee useemmin, eilen illalla "jopa" puolen tunnin välein mutta sit käänsin kylkeä nukahdin ja supistuksetkin loppuivat. Tänään sit käytiin kaupoissa ja syömässä, auto jätettiin aina kauimmaiseen nurkkaan jotta mä jouduin kävelemään.. Ei ainakaan vielä vaikutusta. Ehkä mä tutustun rintapumppuun, onhan se hyvä tietää miten toimii jos sitä sit tarviikin. Tosin mitään ei rinnoista vielä ole ulos tullut.. Alkoholiton olut on ihan aktiivisesti käytössä, pari kertaa kuussa sitä maistellaan miehen kanssa.
Mulla on semmoinen olo että välttämättä vauva ei huomennakaan tule.. Vaikka yritystä on, ehkä mäkin jaksaisin sitä peittojen heiluttelua.

Noh, positiivista on se että lonkka on taas terve. Ei tosiaankaan kannata tehä mitään 7 kilsan kävelyä :headwall:. Mutta tää maha on muuten jo ihan tarpeeton. Ihan kypsä siihen. Aamullakin meni jo hermot ku en jaksa vetää housuja jalkaan, mies sitten teki sen mun puolesta :kieh:

Noh, jospa meen mittaamaan verenpaineen. Se on taas huidellu ihan omissa sfääreissään :/

 
Ja sitten omia kuulumisia.

Olin kaupungilla koko päivän tytön kanssa. Meinaa olla pikkasen nahkat masussa pinkeenä kun tuli niin paljon käveltyä.

Mies tekee tänään 20 tunnin työvuoron joten hiukan pelottaa jos jotain muka tapahtus tänä yönä.. Toiveajattelua vaan. edellinen synnytys vaan oli niin nopea, että ei sitä kauaa voi miestä kotiin odotella.

Kävin ostamassa muutaman imetyspaidan henkkikseltä. Alkoi naurattamaan, etten ole ekasta lapsesta ostanut juuri mitään ja toiselta enemmänkin: imetyspaitoja, rintapumppu, autokaukalo jalustalla, ulkohaalari yms yms.
Tytöltä osa noista oli lainassa..
Ja taas ekasta laitoin varmaan kaiken valmiiks 2 kuukautta ennen LA:ta ja nyt en ole kuin muutaman vaatteen pessyt ja hoitopöydän kasannut. Sängyn ehtii kait sittenkin kun tullaan kotiin ja kaippa se mies osaa ottaa jotain vauvalle haku vaatetta sitten kun tulee meitä hakemaan.

Meenpä laittamaan iltapuuroa tytylle ja laitetaan molemmat yökkärit päälle ja tullaan sohvalle köllöttään

Mumetsu

ps. ONNEA VIELÄ KAIKILLE VAUVAANTUNEILLE!! :heart:
 
Onnea Pikku-Katti, Kiinamama ja Jahvetti pikkuisista prinsessoista! :heart: :heart: :heart: :flower: :flower: :flower:

(.)Me herättiin tänään uneen että vedet meni ja sit vessassa käynnin jälkeen alkoi supistelu. Se kuitenkin loppui, mutta koko päivän on vatsa ollut arka ja alavatsaa vihlonut kovaa välillä. Supistelut olivat kivuliaita mutta tosiaan pääsivät karkuun. Viltsu on ollut ihmeen aktiivinen koko päivän, joten innolla yötä odottelen. Kävin jopa ostamassa imetysliivit ja pakkasin sairaalakassin, mutta se taitaa vain maalata pirut seinällä niin et lähtö tulee vasta ens viikolla. Katsotaan. :heart:
Vedet on tosiaan vielä sisällä mut uni oli todellisen tuntuinen. :LOL:

Vanamo+Viltsu 39+3 :heart:
 
No joo oli siellä jo melekonen pinkka vauveleita. En ollut pitkään aikaan käynyt katsomassa listaa ja olipa siellä moooonta vauvaa ja monta vauvaa on vielä tulossa..

Uskomaton kirraus tuossa alavatsassa kun päivän käveli kaupungilla. Tuntuu, että pikkaritkin painaa liikaa. Pitäiskö sitä rasvaila, ettei iho ratkeais vai onko se vaan tunne..


 
Mä oon kävelly täällä rinkiä keittiö-olohuone-makkari jonkinaikaa että supparit vahvistuis mut taitaa ne vaan hiipua... |O kävellessä kipu on melko "rajua" mutta kun näin paikallaan on niin ei tunnu missään. Tytön nukutin just ja itekin olin vaipumassa ihan koomaan niin säpsähdin supistukseen,,,pitäs ilmeisesti päästä rentoutumaan oikein kunnolla niin josko ne siitä etenis.

Tytölle taitaa yrittää jotain mahatautia kun on ollu niin käränen ja pierunen koko päivän. selvästi sattuu ja vääntää. reppana. :heart:

Nyt meen hetkeks sohvalle ja sit nukkumaan. Ukolla on vika yövuoro tähän putkeen ja sit onkin 5 vapaata. :D jee! sitten me haetaan Martti kotiin jos ei nyt tänään jaksa tulla :kieh:

Huomiseen mammaset! Öitä!

Jepsu ja Martti 39+4 :heart:
 
Äläkää mua nyt tänne yksin jättäkö!!
Linjat on alkaneet hiljenemaan, ennen tuli tekstiä kokoajan ja tuntiin jos et ollut lukenut, niin meni tovi viestejä lukiessa

kaikki nyyttien hoitopuuhissa tai hakupuuhissa
 
Heipat vaan! Testaan uutta menetelmää, jolla kaverikin "takuuvarmasti" sai synnytyksen aikaiseksi viikko sitten. Olin ravintolassa, söin valkosipulipihvin valkosipuliperunoilla ja extrana purkki tuorepuristettua valkosipulia. Söin kaiken. Toivottavasti siitä seuraa muutakin kuin törkee hengityksen haju ja paha olo :x Kaveri oli syönyt vesien menoa edeltävän yön iltana monta kynttä valkosipulia... Toimiikohan tuo... katsotaan... :whistle:
 

Yhteistyössä