** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

Meidän mukelot lähti siskolle leikkimään, mitäköhän sitä nyt sitte tekis? Tekis mieli neuloa mut kun noita villavaippahousujakin on jo niin monet ja kun ei tiedä minkä kokoisia sitä sitte tarvii. En nimittäin ole aijemmin kestoillu. Ja voihan se olla ettei kauaa tule kestoiltuakaan, mut parempi se on jos yhdenkin päivän olis vähempi saastuttava.


Ajattelin kans lämmittää saunan tänään mut vasta myöhemmin et JOS jotain alkaa tapahtumaan niin sitte se mies kohta jo tulis töistä.

Munhan ei pitäny yhtään innostua taas mut...
 
hiphei,
Tääläkin juuri mokkapaloja jäähdyttelen, ainoo vaan että eipäs vaan ollutkaan tuota tummaa kaakaota niin hieman vaaleeks jäi tuo päällynen, mutta vallan makoisia ovat :D

Mulla on vähän sama juttu kun meillevauvalla, jotenkin en osaa tuolle "mahalle" jutella taikka laulaa, vaikka tietää että tuossahan se vauva on ja kuulee varppina mutta jotenkin se ei oo vielä niin konkreettista kuitenkaan, luotan kanssa siihen että kyllä se juttu lähtee sitten luistamaan, muutama kehtolaulukin on hollilla odottamassa :heart: . Vauvamuskaria aattelin ihan ittekseen tehä tuon vauvan vaaka kirjan/levyn myötä, saas sit nähä mitä siitä tulee :LOL:

Limatulppa, tai joku muu vastaava multakin irtos tuossa pari päivää taaksepäin, nyt satunnaisesti semmosia kellertäviä jojoja pyyhkiessä :x , mutta suppareita...noup. Kuten joku tuolla aikasemmin kirjottikin, niin oon kanssa kuullunna että jos supistukset tulee vasta salissa niin kanssa sitten tulevat :headwall: ...näin varmaan käy mulle |O . Noh, eipä tässä kiirekkään ole, sais nyt tuon miehen kuntoon niin sit vois jo harkita (epäilevät myyräkuumetta..)

-nipsuli rv 38+5-
 
Onnea vain limatulpista :flower:

Mutta onko teillä mahat muuttaneet muotoaan? Tuntuu, että vauvan pystyy tuntemaan tosi selvästi mahanahkan läpi ja mahassa on jopa kuoppia ainakin maatessa. Rupes ihan pelottamaan et kait sitä lapsivettä on vielä hyvin jäljellä...Mutta kyllä tuo onneksi liikkuu ihan ok.
Kävin äsken kävelyllä ja asukki rupesi möyrimään ihan hulluna. Kauhee tuska ollut alamahalla siitä asti. Alkais nyt ees supistamaan, mutta ei taida tulla kesää...

Hedukka & "muhvi" 40+3
 
Hedukka: mun maha on ainakin "laihtunut" eli tosi selvästi tuntee vauvan ääriviivat. Siskokin kysy et miten sä noin olet laihtunu kun paidan nostin.Paino ei kyl ole tippunut vaan noussut. Mut en mäkään mitään painetta siitä ota kun liikkeet on ok. Rauhoittuneet mut kuitenkin ihan hyvin liikkuu.
 
Mikä mua vaivaa nykyään kun kokoajan on ihan hillitön nälkä?
En ole KOSKAAN aijemmin kärsiny tälläsestä nälästä.Yölläkin herään noin kolmen tunnin välein kun on huono olo, sitte kun jotain syö niin taas saa jatkettua unia. Olen kyllä yrittänyt vettä juomalla ja muuten vaan sängyssä pyörimällä pärjätä mut kun se ei muuten helpota kun syömällä. Eikä mitään suuria määriä, vaan joku mandariini tai viilis tai sellaista.
 
Iltoja.

mirkkuli mulla kans aina nälkä...
Aamulla oli oikein huono olo kun oli niin nälkä vaikka söin hyvän aamupalan.

Äiti tuossa just soitti ja nauro et oli arponu et oonko vielä kotona. :LOL: mihinkäs minä täältä..ku ukkoki töissä ja supparit hävis ku pieru saharaan. :headwall:

Onko teillä muilla nenä jatkuvasti tukkonen ja sit yhtäkkiä vuotaa toinen sierain? mul on ollu tollasta nyt vaikka kuin kauan ja se alkaa ärsyttään ihan kympillä.

Huomenna olis neuvola...Toivottavasti oma terkka ois jo paikalla...nyt saanu toisten terkkojen kans keskustella...Tän päivänen oli kyllä niin ihana, mutta eipä ne sen ennustukset toiminu...täällä mä vielä oon.

Mitäs keksittäs et sais supistuksia aikaan???
 
Mulla tais mennä lapsivedet ainakin osaksi. Makasin sohvalla, kuului naks ja pöksyt märkänä. Pesuhuoneen lattialle vielä tuli kaksi isoa käden kokoista klönttiä limavettä. Pitäkää peukkuja, pitää lähtee synnärille =)

Hedukka & "muhvi" 40+3
 
Ei vielä synnyttämässä, vaikka tänään lupasinkin synnyttää. :D Edellinen synnytys oli 2,5 tuntia, joten vielä olisi pieniä mahdollisuuksia. :whistle: Käytiin hakemassa uusi auto kotiin, niin mahtuu koko perhe kunnolla kyytiin. Mun vanha autokin oli heti tänään saanut liikkeen kautta uuden omistajan (käy vain liikkeen toimesta fixattavana). Meni meidän tuttaville, jotka laittoivat taas oman autonsa liikkeen kautta vaihtoon... =)

Neuvolassakin tuli pyörähdettyä...
37+2
painoa: 2,5kg (+6,7kg alusta)
turvotus: +
rr: 135/77
pissa: --
sf: 33
rt
syke:++
liikkeet: ++

Turvotusta on tullut siihen malliin, että mun pari viikkoa sitten ostamat uudet talvikengät eivät mahdu jalkaan ja vanhojenkin kanssa on oikein kunnon ahdinko.

Seuraava neuvola 19.2. (äitipoli 15.2.)...

Huomenna olen menossa vyöhyketerapiaan. Terapeutti ei ole erikoistunut yksiöstä häätämiseen, mutta tekee varmasti hyvää ainakin tälle turvotukselle...

Heltu
 
Voih, Hedukkakin sit kiilasi ohi :snotty: Noh, tsemppiä vaan :wave:

Juu mie oon poissa pelistä (=palstalta) 19.30-20.20 suunilleen :kieh: -->ensin Salkkarit ja sit viel peittelee pojat sänkyy :LOL: :LOL:

Ikkunassaki tossa roikuin, ku kuulu ihmeellinen humina, ni siellä oli meijän tontin edess Älvsbytalon rekka ja nosti sen "talopaketin" siihe mein tontille |O |O Onko joku tilannu meille talon? :wave: :LOL: :LOL: Tai ei siin oo ku yks "parakki"...tuonne kadun toisee päähän on kyl Älväri tulossa, et jos ne tuo ne ensin tohon ja sit siitä siirtää järestyksessä sinne :/ Pitäskö mennä huutaa et mikä on mein tontilla myös kuuluu meille :LOL: :LOL:

Joo..se limatulppa tais olla siinä...mitään ei ainakaan enää tuu...ei valkkaria, ei limaa...hö...no ei siihe sunnuntaihi enää pitkä aika oo...sillon ainakin vaikkei mitään tapahtus, niin tietää missä mennään =)

Jahvetti KOHTA JO 41+0
 

Yhteistyössä