** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

Kävin tuulettelemassa pääkoppaani.

Alapää juilii/vihloo?!?! Mutta eipä kummempia.

Mies ei käsitä ollenkaan sitä että 4 kilonen on iso ja riski synnytys heti kun paukkuu ton 4 kilon yli. Hän on vaan sitä mieltä et kiva kun tulee iso vauva ni ei tarvitse pienen kanssa sählätä. Hohhoijaa... nyt on kyllä sillanen fiilis että vois heilauttaa kaulimella. (ei meil kyl ole sillasia) :LOL:

Noh kaipa tämä tästä.

Niisku-neiti & rinsessa 39+5
 
Helou, terveisiä kaupoilta :LOL: :wave: Kävin sit itteeni viihdyttämässä, ostin vauvalle yhet housut (joo joo, niitä oli jo tarpeeksi) ja 2 vaunulelua (vaunuihin ja toinen kaukaloon) ja sit itelle sellaset piraatti-crocsit...kaupassa sain hilattuu 38 jalkaa ja se tuntu isolle, ni otin 37...no nyt kotona laitoin jalkaa, niin NE ON PIENET!!! :headwall: :headwall: :headwall: Pitää oottaa hetki, et laskeeko turvotus jos vaikka sitä vaan tai sit mies saa käydä ne vaihtamassa :headwall: :headwall: :headwall: ARGH...

Cruella pääsee tänään kotiin vauvan kanssa :D

Kiitos kaikille jotka hengessä mukana ootte...kun viel lauantai iltaan asti jaksatte... :kieh: :kieh: Ja tietty pidemmälle, jos viel kotiin laittaavat ;) Nää päivät menee varmaan hirmusen hitaasti... :snotty:

Mulla tosiaan sillon 36+1 viikolla veikattiin, että tää olis ollu sen 2700g...jännää miten on nyt kasvanu sitte :| Ite veikkaisin mahan perusteella n. 3 kiosta, mut kyllä se on enemmän kasvanu, mikäli toi arvio piti paikkansa, et varmaan siinä 3200-3500 väliltä :whistle:
Ei tuonne mahaan paljoa isomman luulis mahtuvan :eek:
 
Niisku-neiti mut jospa hää mahtus tulemaan kuitenki :hug: Ihan sinänsä normaali tuommonen 4 kilonen vielki on =)
Mut mie ite henk.koht ottasin sellasen alle 3 kilosen :D Ihan vaan siksi, et ne on niiiiiin sulkkuja ihquja pieniä oikeen vauvavauvoja :D :heart: :saint:
 
Mäkin ottasin mielellään tuon edes 3,5 kiloisen, mut taidan unelmoida vaan. Ne on kul noi kolmekiloiset niin ihanan suloisia pidemmän aikaa. Sellaisia vauvoja :) Kun taas tuollaiset lähemmäs 4,5 kiloiset kun tuntuu et ne juoksee jo melkein viikon päästä. :LOL:
 
Piipero ja Pupi, ei myöskään mulla neuvolassa koskaan paikkoja tutkita, joten seuraavaa tietoa saa varmaan odotella yliaikaiskontrolliin äitipolille. Oon jo aika varma et sinne meen. Ei mitään tuntemuksia lähestyvästä synnytyksestä... Kun viimeksi neuvolassa vaivoista valitin, niin sen jälkeen tuntui, että nekin katosivat.

Eniten minuakin rassaa huoli vauvan voinnista, itseni kyllä kestän. Tulis jo pois, kun on jo muutenkin yliajalla! Lisäksi tässä alkaa kohta pelottaa synnytyskin, vaikka on koko raskausajan ollut tosi positiivinen ja luottavainen olo. No kohtalotovereita täältä löytyy, kaikille yliaikaisille :hug:

Hedukka & "muhvi" 40+3
 
Mulla muuten tuli hirveen sellanen levoton olo sen jälkee ku sinne polille soitin :/ Ihan ku kädet tärisis ja ajatukset on missä sattuu jne...vaikka päiviä tässä on viel aikaa, mut nytkö mie jo aloin jännittää!!! |O
 
Oikeesti toivon et ei olis ainakaan satoja grammoja yli neljää kiloa tää tulokas, mut sekin voi olla vaan haave enää... Meidän keskimmäinen kun oli himpun alle 4kg (3960) ja pipo 36 cm. Et sillä pipon koollakin on iso ero jos on 33 tai 37cm.
 
Joo mie just kattelin noita pipon kokoja 1. ja 3. on ollu 35cm...2. oli 33cm...kyl tuo 35cm on iha maksimi |O :LOL: :LOL:
Ja se päähän sieltä ekana tulee, et mieluusti sais olla vähä pienempää sorttia :snotty: :LOL:

Mut jos itse synnyttämistä muistelee, niin toi 3,2 kilonen oli helpompi synnyttää, kun tuo 2,6kilonen :/
 
Onks muilla muuten samanlaisia "vaivoja", et voi tulla pissat housuun kun tulee aivastus :LOL:

Eilen tunsin, et aivastus tulee ja kiirehdin ottamaan paperia, no en ehtinyt ja pöksyt märkänä :LOL: Joteskin noloa, mut onneksi sattunut kotosalla
 
pikku unet otettu! nams ku maistui....

tiiti meillä on se valmis talopkt ja muuttovko tällähetkellä on vko 25. Ootan ihan innolla jo sitä, tää kerrostalo asuminen alkaa vituloittaa aika lailla. ei oo ees omaa saunaa.. |O ja ihana alkaa pihaa tekemään kesänpäälle....siinä meitsin hermo lepää...aah.

(.) hiukan outo olo...johtuneeko nukkumisesta....ei vaan supistele.prkl.
mahaa vääntää ja pierettää hirveesti.. :LOL: ja närästää...

taidan mennä leipomaan nyt...

J pikana
 
Mun kummityttö painoi myös syntyessään pikkasen päälle 5kg. Pari viikkoa ennen laskettua aikaa syntyi, paljonkohan olisi painoa ollut esim. viikolla 42 :whistle:

Väsyttää mutta ei tule uni. Jotenkaan ei pysty keskittymään mihinkään, ei telkkuun tai lukemiseen.

Sain kirjanpitäjältä lisäverolappuja, melkein tonni pitäisi vielä jostain kehittää. Kyllä tää kannattaa tää yrittäjyys :(
 
Heipähei!

Täällä on taas tekstiä niin ettei peräs pysy.

babygirl Oli eilen kysyny et mistä arvioin tuon vauvan pituuden. Reisiluun mittaa en muista paljon milleissä oli mutta kun katsoin mitä viikkoja kaikki mitat vastasivat niin olivat viikon jäljessä LA:sta eli kun keskipituus LA:na vauvalle on se 50 cm niin veikkasin et tää on sit sen 49 cm. 3300g oli paino nyt eli aika samankokoista on tulossa kuin esikoinen oli 3,6kg 49 cm.

Mulla tulee limatulppaa nyt kolmatta päivää ja koko ajan enemmän. Viikon päästä on LA, joten silloin olis vauva vissiin kans tulos. :whistle: Ehkä. Nää jalat tai toi oikee jalka ei tykkää tässä koneella istumisesta ja menenkin pois. Eilen olin tässä ihan liikaa ja jalka oli kuin tukki illalla.

Jahvetille Tsemppiä vielä sunnuntaihin. Sitten saat varmaankin vauvan syliin. :hug: :heart:

Vanamo+Viltsu 39+0 :heart:
 
Tää ei oo totta!!!! hermostuin äsken välimallille tuos läksyjen kanssa kun kiukuttelee, niin tuntu, kun jotain hulahti housuun...LIMATULPPAAHAN se siellä |O |O
Vaaleen keltasta oiiiiiiikeen sitkeetä RÄKÄÄ pikkusormen kärjellinen!!! OOOOOOOooooo...mie oon happy!!!!!

Mirkkuli meijät on tarkotettu menee yhtäaikaa Koksiin!!! :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä