** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

Jahvetti:
Mun elämän viimesiä päiviä raskaana tässä vietellään, et pitäs kai yrittää nauttia niistä, mut ei voi. Kaikki pahat asiat vaan valtaa mielen ja huoli pikkusesta. Mulla on ihan samanlaisia tuntemuksia. Mä en ainakaan osaa nauttia tästä yhtään. Mulla on nyt menossa (katotaan kuin käy) neljäs päivä, joka ei ole alkanut omaa surkeutta parkumisella :ashamed: Itsesääli oli jo tossa ihan järkyttävää, mut jotenkin ihmeen kaupalla sain itteäni sieltä vielä vähän ylös. Mulle tuli vaan sellainen ihan tyystin hälläväliä olo :ashamed: ja "luovutin".
Suuret :hug: sinulle.
Olen yrittänyt kovasti miettiä, et mikä kaikki mua tässä huolettaa, niin tässä näitä:
- kohtukuolema (ollut 2 lähipiirissä vuoden sisään)
- kohdun repeäminen -> vaara itselle ja lapselle (näitäkin 2)
- yliaikaisen lapsen vihreä lapsivesi -> tulehdukset
- istukan tän hetkinen toiminta (oli tytöstä kalkkeutunut jo rv 38+1)
- mulla sanottu olevan lisäistukka -> suurempi haavapinta kohtuun ja suurempi vuoto
Näitä on vaikka kuinka :ashamed: ja olo sen mukainen.

babygirl 39+4 tai sit tosiaan 38+2
 
huomenia kaikille!
ja suuret onnittelut vauvaantuneille :flower: :flower: :flower:

miulla ja tulee nyt sellasta,niiku ihan vaaleen vihreetä limaa.oisko ihan neonvihreetä.en kyl ollu huolestunu ku suppareita ollu nyt ma.illasta ihan kiitettävästi. keskeytys jatkan kohta......
 
heips!

Soitin neuvolaan ja täti sanoi että limatulppaa ilmeisesti ja sitten sanoi että synnytys lähtee käynnistymään mun juttujen peruusteella. Jotenkin ei usko...

Kysyin sit tosta lapsivesihommasta niin se sanoi et se olis löysempää jos lapsivettä messissä. Huh.

Nyt pitää keksiä jotain hommaa niin ei stressais koko aikaa....
Toivottavasti tästä nyt jotain kehkeytyy....
 
ajattelinkii jotai tommosta,et paikat valmistautuu koitokseen kun rues eritteitä valumaan.ku miulla ei oo ollu mitää ylimääräsiä vuotoja pitkii aikoihi.onneks supistukset on alkana kun luulin jo et oon ihan turta ku ei tuntunu moneen viikkoon missäää.muita kipuja kyllä!
nyt elättelen toiveita että syntyy tällä viikolla!
miulla ei oo koskaan raskaus edenny näin pitkälle!
mutta kyllä on ollu vaivasin raskaus tämä,no luonto koittelee!!!
oottelen jahvetin soitto kuulemisia!

:wave: :wave: :wave: :wave:
 
Hei, mulla on oikeesti nyt parempi mieli...sunnuntaita sit tiietään missä mennään =)
Mitenhän se Mirkkuli :whistle: :wave: Kätilö luurissa sano, et siel on toinen sit samaan aikaan, jolla samat viikot :kieh:

Cruellan kanssa viesteiltiin taas ja voi olla, että kotiutuuvat tänään, voih :heart: Miekii tahon...tahon tahon tahon :headwall: :headwall: :LOL: :LOL:

Jos vaikka viikon päästä oltas jo kääryleen kanssa kotona :whistle: Jos vaikka maanantaina alettas käynnistää ja menis vanhalla kaavalla, niin keskiviikkona hyvinki vois olla jo kotona =) TOSIN mun tuurilla ne sanoo sunnuntaina, et kiitos ja näkemiin, tervetuloa viikon päästä uudelleen :headwall: :headwall: :headwall:

Jepsu hyvä kun soitit varmuudeksi ja toivotaan e ton noin ku terkka sano :hug:

babygirl mulle iski hirvee tuska, kun ton sun listan luin :ashamed: :hug: :hug:
No, pääsääntösesti kaikki menee hyvin, niin pitää ajatella =)


Jahvetti ja pikkujukuripää 40+6, askeleen lähempänä ensikohtaamista :heart:
 
Minäkin vielä täällä.
Soitin sitte minäkin sinne Kotkaan ja mulle antoivat ajan perjantaille klo 10.45. Koita säkin vaan Jahvetti tähdätä sinne perjantaille. Sovittiin just miehen kans et soitan sitte sieltä kotkasta perjantaina jos ne mut suostuu ottamaan jo sisälle. Ettei se turhaan pitäis vapaapäivää. Ehtiihän se sitte sielt vähän kauempaakin synnytykseen jos siltä vaikuttaa. Nyt on sitte taas sisko hälytysvalmiudessa jos lähtö tulee tänä iltana kun se ukkosein menee iltatöihin.

Leivoin eilen sitte vielä laskiaispulliakin. ja kyl oli selkä poikki illalla kun imuroin ja pesin lattiatkin. Ajattelin et sitte seuraavan kerran saa mies tehdä nuo hommat. En mä muuten olis mut kun tänään tulee ihmisiä hakemaan kissanpentua, niin tartti vähän suoria paikkoja. Koirasta kun lähtee vieläkin ihan hirveesti karvoja. Ja kun pitäähän sitä jotain tarjottavaa olla kahvin kanssa jos tulee joku muukin käymään. Tosin taidan itse keretä ne pullat syömään.
:LOL: :LOL:
 
Synnytyslääkärit ja neuvolan tädit: huijareita kaikki tyyni! Lasta ei saa ulkoistettua ainakaan kävelemisellä. Ettäs tiedätte. Mutta jalan saa paskaksi samantien. Oli illalla pakko ottaa särkylääke jotta jotenkin hengissä selviäis. Yöllä meinas mennä jalat alta ku vessaan menin |O
Ja kun otin tukea pinnasängyn etureunasta, se valahti alta pois. Ei ole ukko muistanut hankkia siihen ruuvia :headwall:

Nyt siis kävely onnistuu silleen että painaa kädellä vasemman jalan lonkkaa tai mikä lieneekään olevan ihan persposken vieressä :|. Jumituksen takia ilmoitin illalla että yöllä ei voida lähteä mihinkään koska mä en pysty liikkumaan.

Jospa mä otan täällä kerrotun taktiikan "en huomioi enää vauvaa koska se ei synny".. Mä voisin käydä vaikka shoppailemassa :D
Illalla oli tullu ihan vähän limaa. Mutta en mä siihenkään enää usko. Supistuksia ei ole nimeksikään. Vauvan liikkeitä mä seurailen (=liikkuu). Kieltämättä mua hirvittää jos vauvalle käy jotain, vaikka eihän mulla ole vielä LA ku ensi sunnuntaina.. Mitä muuten tarkoittaa kun istukka alkanu kalkkeutua?

 
Hyvä Jahvetti että soittelit sinne.

Mä kävin jo kaupungilla. Ihan kuin vanhat mummot, jotka on kauppojen ovenrivassa nykimässä heti kun ne aukeaa :LOL: No, pääsin miehen kyydissä sinne päin, pitihän se hyväksikäyttää.
Ostin kaikkia herkkuja :ashamed: Kaalipiirakkaa ja voisilmäpulla jo tuhottu.

Vauva riehui hurjasti illalla. Maha vaan heilui puolelta toiselle. Mies kannusti vieressä "Näytä kuka on pomo!" |O

39+3
 
Hyvä että Jahvetti sai ajan sunnuntaiksi =)

Jepsulle pitelen peukkuja että pääsisit lähtemään pian =) Lupaavalta vaikuttaisi ;)

Palailen iltapäivällä paremmin kera neuvolakuulumisten, nyt lähden lasten kanssa ulkoilemaan :wave:

äitsy ja pieni 38+4 :heart:
 
jahvetti kyllä luulen että ne käynnistää siut su. eihän ne nykysi sisään ota muuten vaan,oottelemaan.kun on hoitajapulat ym....mistä ne nyt aina jauhaakin!soita viel ja kysy...
mie ainakii soittasin,tietäsit varmasti mitä tuleman pitää.tiiät ottaa sit tarvittavat kamatkii mukaa varmuuella!soita,soita!
nii ja ei kai ne mitää yleistarkastuksiakaa sunnuntaille anna!
 
marzu, no mie kyl oon yksin menossa ettei tarvi lapsia nii aikasi lähtä mihkää raahaa, et meen kyl sil mielellä, et ainaki kotia koukkaan viel :whistle: =)
Kakkosestaki menin aamulla ja sit puoliltapäivin takas käynnistyksee =) Et kattoo nyt...toki toivon, et tää tajuis tulla itelleen jo aiemmin :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Sain soitettua polille, JEE hyvä minä!!!!

Sunnuntai aamuna sitä sitte istutaan Koksin äitiyspoliklinikan odotusaulassa klo. 9.00 :snotty: Viikkoja sillon 41+3...

Noh, pientä edistystä =)
mä pääsen jo lauantaina, mutta uskon että ne passittaa kimpsuineni vielä kotiin kärsimään :snotty:

toivottavasti sä pääsisit sitte synnyttämään samalla reissulla!
 
En minäkään saanut kun ihan vaan tarkistusajan. Mut jos oikein hirveeksi siellä heittäydyn niin saas nähdä. Ei mulla vielä hermot tän raskauden kans lopullisest ole menny, mutkun pelottaa toi "järkäleen" koko mikä tuolta ulos olis tulossa.
 
Äsken soittivat..perjantaina näytille äippäpolille.
Just kotiuduttiin isännän kans :D täälläkin jo kaupoissa käyty. Käytiin samalla viemässä lihaa palvaamoon! Taijan tästä alkaa ruuan laittoon ja sit olis pesuhuoneen ja saunan siivousvuoro..ovat niin järkyn näköisiä et hyi..oon vain tässä venyttäny ja ootellu sitä "inspiraatiota"...
hyvä jahvetti :wave: :hug:
myös muilla kärvisteliöille :hug:
zuku ja pieni 36+6
 

Yhteistyössä