Jahvetti:
Mun elämän viimesiä päiviä raskaana tässä vietellään, et pitäs kai yrittää nauttia niistä, mut ei voi. Kaikki pahat asiat vaan valtaa mielen ja huoli pikkusesta. Mulla on ihan samanlaisia tuntemuksia. Mä en ainakaan osaa nauttia tästä yhtään. Mulla on nyt menossa (katotaan kuin käy) neljäs päivä, joka ei ole alkanut omaa surkeutta parkumisella :ashamed: Itsesääli oli jo tossa ihan järkyttävää, mut jotenkin ihmeen kaupalla sain itteäni sieltä vielä vähän ylös. Mulle tuli vaan sellainen ihan tyystin hälläväliä olo :ashamed: ja "luovutin".
Suuret :hug: sinulle.
Olen yrittänyt kovasti miettiä, et mikä kaikki mua tässä huolettaa, niin tässä näitä:
- kohtukuolema (ollut 2 lähipiirissä vuoden sisään)
- kohdun repeäminen -> vaara itselle ja lapselle (näitäkin 2)
- yliaikaisen lapsen vihreä lapsivesi -> tulehdukset
- istukan tän hetkinen toiminta (oli tytöstä kalkkeutunut jo rv 38+1)
- mulla sanottu olevan lisäistukka -> suurempi haavapinta kohtuun ja suurempi vuoto
Näitä on vaikka kuinka :ashamed: ja olo sen mukainen.
babygirl 39+4 tai sit tosiaan 38+2
Mun elämän viimesiä päiviä raskaana tässä vietellään, et pitäs kai yrittää nauttia niistä, mut ei voi. Kaikki pahat asiat vaan valtaa mielen ja huoli pikkusesta. Mulla on ihan samanlaisia tuntemuksia. Mä en ainakaan osaa nauttia tästä yhtään. Mulla on nyt menossa (katotaan kuin käy) neljäs päivä, joka ei ole alkanut omaa surkeutta parkumisella :ashamed: Itsesääli oli jo tossa ihan järkyttävää, mut jotenkin ihmeen kaupalla sain itteäni sieltä vielä vähän ylös. Mulle tuli vaan sellainen ihan tyystin hälläväliä olo :ashamed: ja "luovutin".
Suuret :hug: sinulle.
Olen yrittänyt kovasti miettiä, et mikä kaikki mua tässä huolettaa, niin tässä näitä:
- kohtukuolema (ollut 2 lähipiirissä vuoden sisään)
- kohdun repeäminen -> vaara itselle ja lapselle (näitäkin 2)
- yliaikaisen lapsen vihreä lapsivesi -> tulehdukset
- istukan tän hetkinen toiminta (oli tytöstä kalkkeutunut jo rv 38+1)
- mulla sanottu olevan lisäistukka -> suurempi haavapinta kohtuun ja suurempi vuoto
Näitä on vaikka kuinka :ashamed: ja olo sen mukainen.
babygirl 39+4 tai sit tosiaan 38+2