Neuvolassa käyty, kaikki ihan ok. Antoi ajan ensi maanantaille (silloin 41+0) ja sanoi että jos silloin ei ole mitään tapahtunut eikä ala tapahtumaan, niin sitten torstaille tai perjantaille aika polille käynnistykseen. Hui
Toivon kyllä että lähtisi itsestään käyntiin sitä ennen! Mutta tuli äkkiä jotenkin paljon todellisemmaksi koko synnytys...
Lisäksi sanoi, että jos sitä vähän veristä vuotoa mitä mulla oli torstaista maanantaihin, tulee vielä lisää niin voi lähteä saman tien
voivat sitten tipalla vauhdittaa synnytystä. Ja jos on supistuksia, vaikka vähänkin, tai epäsäännöllisiä... tai "epämukava olo"
ihme kuinka käytännöt vaihtelee näin paljon, th:n mukaan mä pääsisin käynnistettäväksi vaikka saman tien ("epämukava olo"? Kun on rv40 --> niin mitä muuta se olo voi olla?) ja taas täällä moni paljon pahemmista oireista kärsivä, niin ei sitten millään! Mutta kuulemma, kun on yli lasketun ajan niin voi herkästi lähteä sitten suoraan synnärille. Mä aion kyllä silti odotella että lähtisi ihan "kunnolla" käyntiin mieluummin, ei siellä polillakaan kiva ole montaa päivää kärvistellä... nyt jo stressaan miten ikävä tulee esikoista ja kotiin muutenkin. Ja tiedä sitten, olisivatko polilla ihan samaa mieltä käynnistelystä kuin tuo th... passittaisivat pian kotiin takasin. No, toivotaan että tämä masuasukas ymmärtää syntyä tänä perjantaina klo 16 kuten suunnittelin.
Hissukka rv40+2