** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

iltaa! :wave:

täällä taas. taitaa olla hiukan hiljaisempi ilta tänään. hedukka onnellinenko lähti synnärille. olen kateellinen...tunnustan! :ashamed:

itsellä tosi kovaa juilimista selässä ja alavatsalla koko päivän, mut eipä se mitään kuitenkaan tarkoita. mieskin yrittänyt masuun huudella, että tulisi asukas ulos niin ei iskän tartteis aamulla töihin lähtee. nooh...odotellaan odotellaan... |O

vai sai jahvetti talopaketin pihalle. aika hauska ylläri. ;)

nenän tukkoisuudesta joku puhui..minua vaivaa ihan koko ajan ja välillä kun niistää niin verta vaan tulee. hankala yölläkin kun herää paitsi vessahätään niin siihen et ei henki kulje. :(

aika väsynyt olo kyllä..olin ystävän luona melkein koko päivän ja sit vaan kotona. no, ehkä huomenna on viimeinen päivä yksin kotona rauhassa..meinaan, et jos ne päättääkin käynnistää sit perjantaina aamupäivällä. saas nyt nähdä..

aika tylsistynyt olo on välillä vaikka kuin koettaa repiä huumoria :/

äippäHki ja pikkunen 39+6
 
Joo minä joudan tästä takaa vasemmalle !
klo 21 karjalan kunnailla ja meillä sen jälkeen sauna.Joten eiköhän tässä ole
tarpeeksi jo istuttu tältä päivältä.Laitan koneen kiinni palataan asiaan huomenna.Jos yöllä ei muutosta tapahdu Hyvää yötä :wave: :wave:
Äippä70 ja Vili-Iita
 
no hyv.aika teijän kanssa...tänään on vasta 6pv ja jo nyt yli 1000 viestiä kasassa :LOL: :LOL:
Tää sit sittenkin siivos tuon saunan..tuli saunavieraita, ni tuli tarpeeks tomera syy :D
Huomenna vois vähän muutinkin siivoilla, ku tulee oma ja isännän sisko lasten kans kylästelemään..eihän niitä kehtaa tänne sisälle päästää jos ei ole ensin vähän luutua heiluttanu :LOL:
Kuka teistä on mun isännälle kertonu et tulinen ruoka voi saada synnytyksen käyntiin?? Tehny naudanlihasta pihvejä, ja mulle erikseen sellasia jossa on chiliä :D
 
äippäHki joo ne tuli siis tonne, mis meil on toi toinen tontti varattuna sille uudelle talolle...se on tässä samalla kadulla siis :D Nyt siel on jo 2 parakkia...empä olis uskonu et se näin helposti käy :LOL: :LOL: Mut ei me kyl älppäriä huolita :/ :kieh:

Mua alkaa oikeesti tylsistyttämään...ei oo mitään tekemistä tai sit olis mut ei pysty, odottaa vaan |O
Jos menis nukkumaan ja koittas vielä sitä rentoutumiskikkaa :whistle: Äh, ei nukutakaan... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
zukuonks se sitä eilistä sonni-parkaa..siis ne sun herkullisen kuuloiset pihvit?? :p ;)
kyllä.. meil on vähäksi aikaa lihaa talossa.. jauhelihaaki toivat 20litran melassi sankolliset..huh huh :p
Vähän haikeella mielellä tänään päivällä söin kastiketta, ku tuli mieleen et riepu on vielä eilen ollu elossa :ashamed: mut näin kurjasti se menee..
 
katsoiko joku sen poikamies-ohjelman? mä en kerennyt, mut laitoin digiboxiin menee..et jos tulee niiiiiiiin tylsää se sekin kelpaa, niin sit voi katsoo sitä huomenna
Tunnustan: katsoin =) Vähän se vankikarkurimielikuva parani siitä hepusta ja noissa tulevissa jaksoissa näyttäis olevan jo paremman näköinenkin, kun on tukka leikattu ja se karmea sänki :LOL:
 
Iltoja.

Ei mitään muutoksia mihinkään suuntaan. Kipee on alapää mies käy hermoille kun noh... Hän yrittää kanssa jotenkin tsempata mua jaksamaan ja olemaan ajattelematta vauvan kokoa. Ja kaikkee mut sit aina välillä tulee lausahduksia sais tulla jo... tai et mielellään sit täl viikol... loppuviikkoon mennessä jooko????

Vittu mä sitä ilman vauvan suostumusta ja tahtoa saa ulos.

Vetäydyn vituttaa niin suunnattomasti kun mitään ei tapahdu ja koko suku oli sitä mieltä et etuajas tulee. Vittu sentään.

Niisku-neiti & jääräpää jätti 39+6 ihan kohta.
 
Hienoa, että porukkaa pääsee synnärille lähtemään.. Tsemppiä matkaan Hedukalle! Oli pakko katsoa tarkemmin, mitä Hedukka on tämän päivän aikana kirjoittanut. Antaa toivoa itsellekin, koska pikaluvulla ei ainakaan mitään suurempia merkkejä synnytyksen alkamisesta mainitse.
 
Pakko kokeilla mitenkä tämä toimii... ;) Ajattelin vielä tyrkyttää itteni teidän seuraan vaikka loppusuora jo (toivottavasti) häämöttää. Eli kakkosta tässä odotellaan 39+4 olis viikot, esikoinen on 2v. Synnytystä oon jo pari viikkoo ootellu,vaikka mitään selviä oireita ei ole sen kummemmin ollu. Tuntuu vaan että sitä on paljon malttamattomampi näin toisella kertaa...ainakin meikäläinen!
 
Minä jaksoin esikoista ootella aruhassa laskettuun päivään, mutta nyt oon metsästelly supistuksia paljo hanakammin!Eilen oli semmosia menkka kipuja ja suppareita, mutta nukkuminen lopetti nekin ilot! :LOL: Onko jollain muuten tietoa, että saapiko ssitä vielä seksiä harrastaa, jos limatulppa on irronnut? Mulla ainakin osittain tais tänään irtoilla...luulisin. ;)
 

Yhteistyössä