** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

Mä just vauvalle ehdottelin että perjantaina klo 16 olisi hyvä aika alkaa tosissaan tapahtua :whistle: Jos vaikka viitsisi potkaista kalvot rikki silloin. B) Olisi lapsenvahteja vaikka muille jakaa, eikä tarvisi yöllä lähteä... ja jos nopeasti synnyttäisi niin ehtisi vielä yöunetkin nukkua. Että näin meille kiitos :D

Kielo:
Tähän mennessä olen liika keskittynyt tuon maha-asukin asioihin ja iltaisin soitellut jopa hänen lempikappaleita (älkää edes kysykö :ashamed: ) Nyt riitti palvelut ja tämä muori alkoi keskittyä itseensä.
Loisto juttu, mä tosin en ole paljon palveluja tarjonnut aterioiden lisäksi. Ja silti yks vaan viihtyy.

Tosiaan tänään kun aiemmin kirjoitin että kävin äippäpolilla ja kohdun suun tilanne kuulosti siltä että ei ole tulossa ulos tuo nyytti vielä ja ettei kait ole kiinnittynyt ja mietin et josko ne nyt olis ne viimeiset sanat ja tänään syntyy, niin en ihmettelis vaik syntyiskin. Vihlontaa jatkuvasti nyt. Mut en tiiä sitten mitä taas tapahtuu tunnin päästä, tuskin taas mitään!! :headwall: :headwall: Esikoinenkin alkaa olla jo kärsimätön kun sanoo että sais tulla jo Viltsu ulos tuolta. No olen samaa mieltä! Hitto.

Mut asennoidun nyt taas uudestaan, sadannen kerran tän viikon aikana. Huoh...

Marie Lähtikö hää synnärille??

Vanamo+Viltsu 38+6 :heart:

mulla on ylihuomenna taas neuvola, sanoin tänään jo ukollekki että jos rupeis kunnolla siellä parkumaan ja noitumaan että minä en jaksa enää niin alkaiskohan ne käynnistämään :D ukkoki alkaa vissiin menettää minun kans hermot ku aikasemmin on jankanu että elä sinä ala hätyyttämään sitä niin tänään sano vaan että kyllähän tuosta jo osastolle joutasit.. :whistle:

Piijulle onnea :heart: :heart:

Äh, kylläpä taas vaikuttaa tylsältä päivältä...tänään ois kyllä joo hyvä päivä synnyttää, omat synttärit kun on viidestoista päivä, niin sit lapsella ois viides toista :LOL: , mutta ääh, en mä taija jaksaa kun on tuo mieskin kipee ( no vitsit, lähtisin vaikka yksin :whistle: )

Meil on tääl hirvee kaaos, vaan ei vähempää vois kiinnostaa siivoominen...ja rahat loppu myös täällä, tili tulee 15. pvä ja saman tien taas meneekin...mistäköhän rahaks muuttus |O

*menee keittämään mansikka-vattu soppaa*

-n-

Laitetaan vielä viideskin sali Koks:ssa täyteen :wave: eiköhän siellä tilaa olisi vielä mullekin vaikka täyttä on ollutkin! Ja mä kuulun pohjoisen väkeen eli Kouvolasta tullaan laittamaan synnäri tukkoon! :LOL: No joo, kyllä sitä paljon mieluummin olisi lähtenyt synnyttämään tuohon muutaman kilometrin päähän aluesairaalaan, mut minkäs sille tekee kun herrat aikoinaan viisaudessaan päättivät että yksi synnäri tähän laaksokuntaan riittää...On kyllä aika lailla ajankohdasta kiinni tuo ruuhka, esikoista kun olin tekemässä niin oli hiljaista kuin huopatossutehtaassa...

hilunen 38+1

ei mulla ollu esikoista odottaessa mitään tämmöstä että olis hätä ollu sitä ulos saada, sillon oliki kyllä niin ihana kesä meneillän niin sitä puuhaa riitti ja vaika loppu ajasta piti sairaalassa maata niin siellä oli niin kivoja huonetovereita että niiden kanssa meni päivät nopeaan kaikkea pas*aa jauhaessa, nyt kyyhötän täällä yksinään ja noidun seinille, esikoinenki meni naapuriin leikimään ja ukko on töissä..PÄÄ LEVIÄÄ! kaikki tutut eli huimat 3 tuttua tässä kaupungissa on töissä ja koulussa niin ei pääse minnekkää edes kyläilemään ja bensa ja rahat on niin finaalissa että ei pääse edes tohon naapuri kuntaan kyläilemään |O |O |O

Vatut kiehumassa :D

Toi on joo muuten aikas hassua ja ärsytävääkin tuo kyttäily et joko ovat synnyttämässä...miehen kanssa tuossa perjantaina ajeltiin kaupoille niin miehen pomon tyttö tuli autolla vastaan..eipä aikaakaan kun puhelin piippas, miehen pomon poika sieltä viestitteli että joko lähettiin synnärille.... |O

heipsan!

tässä olen sohvalla makoillut ja lukenut kirjaa ja samalla kymmenen minuutin välein päivittänyt tätä palstaa ja lukenut teidän juttuja. nyt pitää itsekin taas aktivoitua. miksi lie niin laiska välilä kirjoittamaan. :headwall:

kärsimättömiä me aletaan kyllä kaikki olemaan, itseni mukaan lukien. tää on niin hömöö, kun ois aikaa tehdä mitä vaan niin sit sitä möllöttää tässä sohvalla ja suurin saavutus on hakea itselle jotain syötävää. olen syönyt tänään jo 2 laskiaispullaa. :ashamed:

soppaa täällä moni keittelee..sellaista en ole ikinä itse tehnyt. pitäisi tehdä. se kuulostaa niin hyvältä...mut ensin pitäis mennä ostaa marjoja. eipä nimittäin olla mitään marjanpoimioita. :/

ai niin...siis tietty..ONNEA taas kaikille vauvan saaneille! :flower: :heart:

aika moni jo "poksahtanut". onnekkaat!

vauva venyttelee tosi kovasti masussa..tuntuu tosiaan että tulee pian läpi. varmaan tila aika vähissä raukalla. :(

saisikohan tästä itsensä vaikka pienelle kävelylenkille..se olisikin jo jotain. :LOL:

nipsuli mä vedän kyllä selvästi pohjat, mulla on tilin saldo huimat 1,50? niin no lompakossa on ehkä 5?..perjantaita odotellessa, sillon tulee hitusen rahaa, mut suurin osa varmaan hetkessä hupenee..

hoksasin just että en oo muistanu vuokran antajalle ilmottaa että meille on perheen lisäystä tulossa, että aletaan maksaa sitte vesilaskua 4 hengestä jne.. :whistle:

äippäHki:
soppaa täällä moni keittelee..sellaista en ole ikinä itse tehnyt. pitäisi tehdä. se kuulostaa niin hyvältä...mut ensin pitäis mennä ostaa marjoja. eipä nimittäin olla mitään marjanpoimioita. :/
Juu samma här. Kerran olen keittänyt marjakeiton, mutta en ole omaan pakkaseen ikinä yhtäkään marjaa kerännyt, lapsena tietty joskus puol väkisin mut silloinkin söin ne. Onneks vanhemmilta saan jos kaipaan, ne lupas nytkin tuoda mustikoita ja mansikoita ja puolukkaa jos Viltsulla on sammasta suussa jossain vaiheessa, puolukkaa siis sitä varten lähinnä. Ja toi on niin totta toi suurin saavutus ruoan haku. Näin.

En muista mistä oli kyse, kun piti käydä välillä lapsille antaan juomista, mutta jostain alapään rentoudesta kirjotitte, että missä asennossa rennoin.
Mun käskettiin synnytyssalissa olla konttausasennossa pylly pystyssä, jotta alapää olisi mahdollisimman rento.
Eli pyllyt pystyyn siellä, että pääsette synnyttämään. :LOL:

uutisia tuossa luin..kovin alas sitä ihminen voi vajota..joku äiti oli ajanut auton ulos lapsi kyydissä ja puhaltanut 2,2 promillea ja toinen jättänyt 3 vuotiaan nukkuu kotiin kun itse lähtenyt baariin..pieni sit vetänyt vaatteet päälle ja lähteny etsii äitiä! voi saa**na mitä porukkaa!!!

uutisia tuossa luin..kovin alas sitä ihminen voi vajota..joku äiti oli ajanut auton ulos lapsi kyydissä ja puhaltanut 2,2 promillea ja toinen jättänyt 3 vuotiaan nukkuu kotiin kun itse lähtenyt baariin..pieni sit vetänyt vaatteet päälle ja lähteny etsii äitiä! voi saa**na mitä porukkaa!!!
|O |O |O Ihan kauheeta!!! |O |O |O

vanamo mekin saadaan toki porukoilta marjoja ja miehen kotoa sieniä aina kun vaan haluaa, ja ihan sama minulla, että marjoja oon poiminu viimeks puolipakotettuna lapsena. :whistle: no, mökillä oon kerännyt kanttarellit jotka huutaa mökin vieressä, että kerää minut, mut en muuta. :p

Mun noin 7 kilsan kävelylenkki kestikin sit kaksi tuntia. Suorastaan lyllersin.. :whistle:. Äkkinäisiä liikeitäkin kokeilin pariin kertaan mutta ainoa mit sain aikaiseksi oli että kohdunsuuta painoi. Ei mitään liikettä vauvassa saati supistuksia. Kotona vielä imuroin varuiksi. Ehkä mä käyn kaupassa ostamassa pullaa ja karkkia, istun sit oottelemassa vauvan liikehdintää. Toki tuntee "urheilleensa"; jalkapohjat ja jalat kipeinä (huomenna viimeistään ihan maitohapoilla..), nivusiin sattuu ja hassuinta että perse kipee!

Onnea vauvaantuneille, jälleen kerran. Mäkin voisin.. Mut onhan täs aikaa, la:kin vasta ens sunnuntaina.. |O

Se on vähän niinkuin sieni, jota kertyy limakalvoille kun ravinto on hyvin maitovoittoista. Lähinnä kielellä valkoisena kerroksena. Puolukkasurvoksesta tullut mehu on hyvä sitä poistamaan ja sitruuna mut puolukka ehkä hiukan paremmin mun mielestä. Sammas lähtee itelläänkin pois mutta tietysti jos kielellä on sitä pitkään niin onhan se epämiellyttävää vauvastakin.

Yhteistyössä