Yllättäen olen samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Jahvetille äkkiä vauva,
toivon ettei mene kauan
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:c81 mie olen jo raskautumisesta asti tienny, että yli menee...että vaikka kuinka siihen on orjentoinu ja itteään psyykannu, niin...vaikeeta se on :snotty: Etenki kun toiset lähtee synnärille "tosta vaan" :/
No, tää on mun kohtalo ja pitää olla tyytyväinen, että lapsia saa
Samanlaisia fiiliksiä täällä. Mä olen kans alusta asti ajatellut tän menevän yliajalle. Esikoinen synty 41+5 ja sillon ei itelläni ollut mitään ongelmia ylipäivien kanssa (myös tuolloin alusta asti arvelin, että yli se menee). Nyt tää toinen raskaus on ollut sen verran tuskanen ja varsinkin nää 40+ päivät, että en muuta odota, kun että pääsen tästä pötsistä eroon.
Mulla oli tänään vika neuvolakäynti ja torstaille sain ajan yliaikaskontrolliin. Toivottavasti ei sinne asti tarvitse odottaa. Aika lupaavia supistuksia on tullut, mutta katsotaan nyt mihin nämä kehittyvät...
Jaksuja kaikille!
Tammikuinen joka yrittää päästä tästä teidän edeltä maleksimasta rv 41+3
Eipä ole nyt mitään juttua siitä ollut, mutta 10v sitten esikoisen kanssa sain ohjeeksi, että jos vauva on pää alaspäin, niin rauhassa parin tunnin sisällä laitokselle. Mut jos vauva on jossain muussa asennossa tai kovasti ylhäällä, niin sit lanssilla vaakatasossa...Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:miten muuten teille annetu ohjeet jos lapsivesi menee?
Mie kun soitin äippäpolille/synnärille silloin, niin sanoi että rauhassa vaan KOKSiin, ei kiirettä, että saa odottaa miestä kotiin n. 1h verran tms. Mutta kun en ollut 100% varma onko vauva kiinnittynyt, niin sanoi että heti sinne. Mutta ei sanonut mitään tuost amakuuasennosta, mistä olen kyllä muualta lukenut. Yritin sitten olla puoli istuvassa asennossa rauhakseen kun miestä kotiin odotin mua hakemaan.Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:pientä kyselyä taas pukkailen ilmoille..miten muuten teille annetu ohjeet jos lapsivesi menee? ku minusta on jotenki jännä että joka paikkakunnalla on ne omat ohjeet, ku täällä kainuussa esim. menetellään kuulema niin että kun vedet menee soitetaan heti ambulanssi eikä todellakaan saa jäädä odottelemaan mitään supisteluja sun muuta ja pysytään siinä makuuasennossa niin kauan että paareilla viedään sitten autoon ja sairaalaan. neuvolassaki terkka oikein painotti noita ohjeita ja kyllä minä niitä aion kiltisti totella jos vesien menolla homma alkaa
Joo =)Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Eikö tuo makuuasento liity siihen napanuoran ulosluiskahdus-vaaraan tms (siis jos ei ole vauva laskeutunut kunnolla)??