Huomenta siskoset =)
Alkuperäinen kirjoittaja Niisku-neiti:
Minä täällä yksin turisen.
Juu taas meni yö samalla tavalla kuin viime yökin. Unta sain vasta 00.30 jonka jälkeen heräsin 2.30 käänsin vaivalloisesti kylkeä ja seuraavaksi kelloa kurkistin 3.49 sitten 4.40 ja lopulta nousin ylös 5.20
Niin meillä on 120 levee sänky joten tää unettomuus varmaan johtuu tilanpuutteesta.
1. Mut sua onkin hauska lukea
2. Vähän samanlaista täällä tuon nukkumisen kans... menin kyl nukkumaan jo "aikaisin" eli oiskohan ollut joskus 22.30, sitten heräisin AIVAN PIRTEÄNÄ klo 00.30 tulin koneellesurffaamaan ja pelaamaan nettipelejä :ashamed: tuonne 3.30 saakka jolloin menin väkisin takasin sänkyyn (edelleen pirteenä) törkittyäni miehen ensi omalle puolelleen. ja sit jossain vaihhees olin nukahtanut... heräsin taas kun mies lähti töihin 6.00 ja sit taisin vähän torkkua ja heräsin lopultakin tuohon ihanaan PARVEKEREMONTIN ääneen klo 10, joka raikuu tuolta käytävästä... mahtaakohan ne oikein katujyrällä ... siis katuporalla irrottaa noita vanhoja parvekkeita?! Olis vähän tehnyt mieli käydä huutamassa niille muutaman hiljaisuutta vaativan sanasen... mut onko se toisaalta niitten vika, jos MÄ en saa nukuttua YÖLLÄ...
3. Meillä myös 120 levee sänky, ei oo helppoa mahtua sinne aina
...Kohta tästä on neuvola... kivaa oikeen mennä sinne :headwall: mitään ei tapahdu, ja ei oo tapahtumassakaan, ja se mun terkka on antanut mulle viikon välein käyntikertoja jo MAALISKUULLE SAAKKA!!! :kieh:
...en tosiaankaan oo menos sinne enää maaliskuussa...
Eilen tais olla puhetta siitä alapään siistimisestä =) niin tein sen tosiaan herättyäni...
tunnin sitten vaan sain kulumaan suihkussa jo valmiiksi kuluneen kertakäyttösheiverin kanssa
Harmi vaan, et täytyy odotella miestä töistä ennen kun voi saada palautetta lopputuloksesta, en meinaan mitenkään taivu näkemään koko settiä itse mitään suunnalta :$
..Hmm, eiköhän tää ollut nyt tässä... tuun luultavasti valittamaan =) sit neuvolan jälkeen (se on siis 13.00)
emmie 38+1