Mä olen kahdesti käyttänyt poikaa potalla istumassa eikä arvosta sitten niin yhtään.
Odotellaan siis tovi noiden pottatreenien kanssa...
Meillä sälli kävelisi käsistä tuettuna vaikka päivät pitkät jos äitin ja isin selät vaan kestäis.
Osaa kontata hienosti, mutta silti tyytyy lähinnä ryömimään. Välillä konttaa lyhyitä matkoja ja sitten kun bongaa jotain kiinnostavaa niin kiirehtii paikalle ryömien.
Tukea vasten seistessä saattaa yhtäkkiä vaan päästää irti ja sitten lennetään puupökkelönä nurin (tai lentäisi ellei äiti tai isi olisi siinä aina kytiksellä vahtimassa menoa). Tukea vasten lähti ottamaan askelia heti seisomaan noustessaan. Pikkasen holtintota ja pelottavaa menoa!
Ei ole vielä tainnut kertaakaan kunnolla nousta itse istumaan, saa nähdä milloin meinaa malttaa siihen asiaan perehtyä. Sentään osaa ilman tukea kuitenkin istua.
Yöllä poika vähän yskiskeli ja aamulla aivasteli kamalasti, räkäiseltä tuntuu. Toivottavasti ei ole flunssaa onnistunut jostain saamaan. Vähän hankala päivä ollut tänään, vasta sain päikkäreille nukahtamaan melkoisen väsytysoperaation jälkeen.
Annan yleensä 2 liha-ateriaa päivässä, toisinaan sitten toinen ateria on kasvisruokaa. Nyt saa menemään taas omatekoistakin sosetta kunhan sekoittaa teollista sosetta sekaan.
Ihan törkeän hyvää omatekoista sosetta tuli bataatista, kesäkurpitsasta, broilerista, sipulista ja persiljasta (+maustepippurista).
Kalaa en saa poikaa syömään. Oksentaa ainakin kaikki lohisoseet joita on tarjottu (niin kaupan valmiit kuin onatekoisetkin). Tarvii kokeilla seuraavaksi seitiä käyttää.