Äiti maa: Siis otat siitä pinniksestä pois yhden sivulaidan kokonaan ja sitten sängyn viereen? Onks sellaisia pinniksiä paljonkin, joissa on portaaton säätö? Mä mietin vaan sitä, että eihän siihen vaan tuu rakoa väliin vai voisiko sen jotenkin sänkyyn kiinnittää? Vauvan sängyn toisella puolella on patteri ja ikkuna, joten ei ole kiva kiilata sitä patterin ja meidän sängyn väliin. Mä näin siis yhdessä kirjassa piirroksen jostain ihme laatikosta (?) tai sängystä, joka kiinnitettiin parisänkyyn kiinni, mutta en ole sellaista oikeasti nähnyt.
Ila, meillä on myös ensimmäinen mukula tulossa. Mä jossain vaiheessa, jo monta viikkoa sitten, tunsin jotain pientä epämääräistä hipsuttelua, mutta en osannut sanoa, et onko se vauva vai mikä. Nyt tunnen möyrinää iltaisin selälläni ollessa, mutta en ole vielä kertaakaan tunnistanut, että vauva olisi potkaissut. Ja samaa mietin noista
vaunuista, tuntuu, että on ihan mahdotonta valita. Me ajateltiin käydä miehen kanssa liikkeessä kuuntelemassa muutama myyntipuhe ja esittely ja sitten etsiä sopivat käytettyinä.
Bumble, teetä voipi juoda kofeiinin määrä huomioiden (nyrkkisääntönä mustassa teessä on puolet kahvin kofeeinimäärästä, eli olisiko kohtuus sitten kuusi kupillista päivässä?), mutta jotain yrttijuomia/haudukkeita suositellaan vältettävän (mutta nehän eivät ole teetä tällaisen teeharrastelijan näkökulmasta
). Kamomillahauduketta saa juoda.
Pink89:lle halaus suru-uutisten vuoksi. :hug: Viivi76 ehdotti koko paketin ottamista yhdestä paikasta, minulle itselleni taas oli kauhean tärkeää saada hoitaa jokaikinen yksityiskohta itse, kun ensimmäinen mieheni kuoli 9 vuotta sitten. Jotenkin pysyi paremmin kasassa, kun oli tekemistä. Että hyvin tapauskohtainen asia, mutta on tosiaan hyvä tietää, että tarvittaessa hautaustoimisto hoitaa kuta kuinkin kaiken teidän puolestanne tarvittaessa.
(.) Mulla turposi sormet ja en älynny ottaa sormusta pois ajoissa. Oli jo tossa kesällä jossain välissä vähän turvoksissa ja otin sormuksen pois, mut laitoin sit takaisin. Nyt on ihan nakit sormet ja pari päivää oon kokeillu kaikki mahdolliset niksit (kylmät vedet ja kylmäkallet, kohollaan pitämiset, öljyt, saippuat ja langankiertämiset). Jos ei tässä kohta ala irrota, niin pitääköhän käydä liikkeessä katkaisemassa sormus. Saakohan sitä enää kuntoon? Pahaa oloa on taas ollut, tänä aamuna siirsin aamupalan sitten melko suoraan jääkaapista vessanpyttyyn...
P-L 20+6