Kun ei ole vielä
ruokakoomassa, voi jopa kirjoittaa.
Piia-Liisa ihania uutisia ja saittepa siis parhaimman joululahjan :heart: Tsemppiä hirmuisesti vauva-arkeen! Alkaa jo itsellekin tulla sellainen olo, että olisi kiva saada tirriäinen syliin... Ei siihen kyllä enää kauaa muutenkaan ole.
Maarit* voi hitsiläinen, sullakin jo ihan pian siis nyytti sylissä.
J+ mites siellä kävi? Toivon mukaan oot viel yhtenä kappaleena, mut kyllä noi supparit jostain sit tulee.
Pink89 hyvä, et meni ne oksuilut sit ohitse... sitä tautia on ihan hurjan paljon liikenteessä. Kunpa itsekin välttäis sen, tässä flunssassakin on ihan riittämiin.
Heidukka mä kanssa sain kätilöltä ohjeet, että älä stressaa jouluna sokereista - pitää syödä ja nauttia.
Samaa ohjetta siis itsekin täällä noudattanut ja suorastaan antaumuksella.
Mulla pääsi itku vaan lukiessa tuota Lapsikorun saamistasi - miten niin olen herkkä?
Lahjoja ei tullut hirveämmin, kun ei sellaisia toivottukaan.
Suklaata on niin paljon, että niitä syödään vielä juhannuksenakin.
Tänään vielä pitäisi käydä vanhempieni luona syömässä, jospa tänään jo osaisi olla syömättä itseään ähkyyn. Juuri söin jogurtin ja pari kiiviä, josko ne toimis puskurina.
Nukuttukin on ihan hirveästi, mutta se on mulle pakollista - muuten ei tää flunssa taltu koskaan.
Onneksi on saanut nukkua rauhassa ilman mitään kummempia. Alkuyöt on hankalia, kun joutuu nukkumaan istualtaan, mutta aamuyöstä voi jo nukkua normiasennossa. Perjantaina taas
neuvola ja oon niin varma, että tulee räpätystä painosta - mulle on yleensä aina tullu jouluna semmonen kilo tai puolitoista painoa lisää, kun syö niin hirveästi eikä oikeasti sitten tee mitään muuta kuin toljottaa telkkaria ja nukkuu.
Uusivuosi ollaan kotona, mun paras ystävä tulee uuden poikaystävänsä kanssa ekaa kertaa käymään - poikaystävä on amerikkalainen, joka on komennuksella Saksan Stuttgartissa USA:n ilmavoimien toimesta. Jätkällä siis eka kerta Suomessa.
Syödään ja saunotaan, muut saa sitten lipittää kaljaa - minä juon mehua tai vettä tai jotain.
Ihana uusivuosi siis luvassa, kunhan ei oo kauhea pakkanen tai mikään loskakeli.
Voi apua, täällä
TJ50...
MrsR&MrR ja EePee 32+6