Hellurei
Aatto on saatu myös täällä pakettiin
Sokerimittarikaan ei ollut moksiskaan suuren suuresta lautasillisesta (minun mittapuuni mukaan siis, kun olen jo tottunut syömään niin pieniä annoksia, että tuli hirmuinen ähky vain lautasillisestakin...) jouluruokaa
Jätin magnesiumin syönnin plus kaikki muutkin vitamiinit, mistä syystä jalat on entistä levottomat, mutta näyttäisi pahasti silti, että ne vain saivat tuon insuliinintuotannon sekaisin. 17. päivän jälkeen ainoa kohollaan ollut arvo oli eilen ennen jouluruokaa, kun olin vähän tainnut maistella tekovaiheessa
Ja olen siis surutta syönyt niin tortut kuin suklaatkin...
Lapset olivat innoissaan lahjoistaan, vaikka minua kovin harmitti, että ei tänä vuonna ollut paljoakaan varaa mihinkään. Mutta nyt muovailevat tyytyväisinä ja illalla tekivät legoja miehen kanssa tosi myöhään
Ehkä yritänkin opettaa niille, että sellaista turhaa krääsää on turha pukin tuoda edes... Saivat myös Ice Age 4 -dvdn, joka miehen kanssa katsottiin jo aaton aattoyönä
Ja sitten meinasi käydä majormoka
oltiin saunassa ja laitoin pyykkejä kuivumaan niin likka näki sellaisen pöllömekon ja totesi, että toi ei ole kyllä sama, minkä hän on nähnyt tontun laatikossa... mä ostin siis me&I -kutsuilta sellaisen sinisen pöllömekon hälle joululahjaksi ja olin sitten unohtanut koko asian... ilmoitin miehelle silmää iskien, että mulle tuli vähän huono olo saunassa ja viipotin äkkiä paketoimaan sen mekon. Nyt hän muovaileekin mekko päällä ja odottaa mummulaan lähtöä innoissaan, isän pitäisi tulla kai jossain vaiheessa hakemaan lapsia. Tosin hienosti taas jo illalla isä laittoi viestiä, että 'voi huonosti eikä jaksa ehkä olla pitkään lasten kanssa'. Tekis joskus mieli sanoa samat sanat takaisin, mutta toisaalta, mun käy lapsiakin sääliksi, kun edes jouluna oma isä ei edes yritä jaksaa, olkoot vaikka kuinka masentunut. Eniten pännii, kun ei hän edes yritä tehdä asialle mitään. Kyllä kai masentaa, kun ei harrasta mitään, on työttömyydestäkin sairaslomalla eikä edes ulkoile. Lapsetkin kun ovat siellä, menevät yksinään pihalle, koska häntä ei kuulemma huvita.
Ohops, tulipas taas tilitys :ashamed: vaikka ei jouluna pitäisi tilitellä kai.
Juu lapset oli ihan ihmeissään, kun illalla puhuttiin ruokapöydässä, että aatelkaa, jos kaikki menee hyvin, niin ensi jouluna pöydän päässä istuukin sottapytty
Tuntuu olevan hieman mysteerinen henkilö tämä meidän tuleva vauva, ei taideta oikein itsekään tajuta, että kyllä se sieltä vaan taitaa nyt tulla kohta
Nyt aletaan pukeutumaan ulkohommiin, jotta maistuu taas laatikot ja kaikki
Lapsilukuasiaan vielä mies totesi toissapäivänä, että eikö sun kannattais ostaa sellaiset äitiystoppavaatteet, kun ei mitkään mahdu kunnolla päälle. Olin sillain, että no ei ny parin kuukauden takia enää kannata, niin hän totesi, että no sä tuut kuule oleen vielä aika monta kertaa raskaana talvella
saapa nähdä... toisaalta ihanasti ajateltukin, iso perhe on ihana asia, mutta toisaalta... no katsotaan!
Viivi+Tiiti 33+5