Åmena tervetuloa :wave:. Mullakin on laskettu ihan helmikuun alussa ja viimiset menkat oli 28.4. Kiertopäivistä riippuu miten pitkällä on. Mullakin on neuvolatäti merkannu kolme päivää enempi korttiin kun mitä laskureilla on ja lasketun laittoi 1.2. Meillä on niin lähekkäin lasketut ettei tiedä vaikka oltais samaan aikaan synnyttämässä
.
Jiii, mikäs tilanne. Uutisia odotellaan!
Hedy81 :hug:. Tsemppiä huomiseen ja ihanaa että pääset tarkistaa tilanteen.
Sokerirasituksesta piti kommentoida kun kaveri oli tossa reilu kuukaus sitten siellä niin sanoi että oli se juoma muuttunu. Ei ollu enää mitään limpparin tapaista ja oli ollu tosi pahaa :x. Yöks ja mulla on kuun lopussa se aika.... Kirjan ajattelin kanssa sinne ottaa mukaan tai jonkun hyvän lehden. Varasin ajan vielä tuonne sairaalan labraan kun siellä kulkee ihmisiä ja aika menee rattosesti jo siinä kattellessa.
onnellinen31 ompa sulla ollut kurjaa pahoinvointia. Itelläkin järkkyä etomista, mutta ei se ihan noin pahaa oo. Tsemppiä!
Kengumammalla onkin raskauksien kanssa sattunut ja tapahtunut :hug:. Kyllä tollaset koettelemukset varmaan kasvattaa todenteolla.
Vitamiineista syön foolihappoa, d-vitamiinia ja omega3:ta. Sitten syön vielä kalsium-magnesium valmistetta niinä päivinä kun oon liikkunu. Seuraavaks ois tarkotus hankkia joku raskaanaoleville tarkotettu vitamiini valmiste.
Hankintoja: On tullut muutama vaate valmiiks ostettu. Samoin oon tuplia katellut ja mahdollisesti kaverilta sellaset hankin käytettynä. Myin vuos sitten tuplat juur pois....
Wiitahepo, mä ainakin peukutan että pääset kotiin yöks ja kaikki menis hyvin. Tuu ihmees kertomaan kuulumisia :hug:.
(.) Ällötyksen määrä tuntuu täällä vaan kasvavan, huoh. Tietty oon tyytyväinen kun on selkeitä oireita ja masukin on jo kasvanut, mutta tää olotila vie kaikki mun voimat ja alhanen hemppa ei yhtään kyllä auta. Mua on alkanut ihan perus vesi ällöttämään ihan hirveesti, ennen joion helposti päivässä kolmekin litraa ja nyt tökkii. Kivennäisvettä oon nyt sitten myös juonu kun täytyyhän sitä nesteitä saada.
Selis ja wotwot 10+1