Helou kaikille :wave: Ja tervetuloa uusille :flower:
Ihania uutisia Neiti81 :heart: Ja Wiitaheposen kuulumisia minäkin tänne tulin katsomaan, vaikkakin kaikkien kuulumiset kiinnostaa yhtälailla =)
Niin ja itselläni paino on laskenut, uskon et etovasta olosta johtuen ja mtn vauva mahaa en näe, vanhat makkarat kylläki
No voihan nenä... en päässyt tänään puusta pitkälle.
Mut ekaks kerron omasta taustastani. Eli ollaan seukattu miehen kanssa 15-vuotta ja vuosi sitten mentiin naimisiin (son hyvä varmistaa et onko se oikea
) Meillä on kaksi lasta, tyttö 12/03 ja poika 12/05. Pojan jälkeen sit kierukka ja maaliskuussa tajusin et 5 vuotta tullut täyteen, joten ajattelin sen pois käydä otattamassa. Gyne sano et hiukan vuotoa voi tulla, kierukka oli juminut kohdun nahkaa ja se piti sieltä "kaivella" pois. No, minähän vuosin sitten pari viikkoa ku seula :| Aateltiin miehen kanssa et vauva saa tulla kun on tullakseen. Sit yhtäkkiä nyt kuun alussa tajusin et menkat on myöhässä about vkon verran ja tadaa clearbluen digitestillä tuli heti näyttöön 2-3 vkoa :heart:
Etova olo ja tissikipu ilmestyi melkein heti plussauksen jälkeen :$
Nyt sitten mietiskelen mitä tämä edelleen jatkuva vuoto on :'(
Aamulla sit soitin neuvolaan, niin käskivät ottaa yhteyden omaan terv.keskuksen tiimiin. Soitin sinne sanoivat ettei terv.keskuksessa ole mahdollista tehdä uä-tutkimusta. Käskivät ottaa yhteyden päivystyspolille, soitin sinne, heillä ei ole lääkäriä joka tekee uä:tä päivystyksessä, käskivät ottaa yhteyden naisten polille. Soitin sinne: palvelemme arkisin klo 14 asti ja minä soitin 14:15 et huomiselle siirtyy...:stick:
Musta tuntui et mua kohellaan ku jotaki sontaa : / Mut neuvolan täti sano hyvän pointin ku sinne aluksi soittelin et voihan olla et kierukan poistosta jääny joku verihyytymä kohtuun ja se nyt valuu sieltä pois... Kivut kylläki kertoo mulle toista. Mut toivon edelleen parasta vaikkakin toivon rippeet on hieman kaikonneet :'(
Jos huomenna en saa apua, soitan yksityiselle. Meillä se näyttäis maksavan 150, mut en kait voi töissä käydä täysjärkisenä ku ajatukset pyörii muualla!
Mut nyt nautiskelen vielä ja toivon ettei tulisi tähdenlentoa :kiss:
Hedy81 ja * 6+4