Zara Eihän se mitä sä tunnet sun omaa mahaasi kohtaan liity mitenkään siihen mimmonen äiti sinusta tulee
Kaikki ei vaan tykkää nistä fyysistä isoista muutoksista, ja sekin on ihan luonnollista.
Mulla on aina ollu vähän samaa, mä kyllä tykkään, et maha kasvaa, se on ihana :heart: mutta mä inhoan sitä huomioo minkä saa (ehkä) kun maha kasvaa. Mua ahdistaa ne katseet kaupassa ja inhottaa ne mahan silittelijät. Mutta näin kun neljättä kertaa on taas puikoissa niin ei auta muu kun mennä lunkisti
yllätysvieraat mä olin aikoinani ihan shokissa tästä asiasta. Ei mun kotona/ suvussani todellakaan ole ollut tapana, et toisen kotiin mennään kahville ilmoittamatta. Miehempä suvussa on.. Voi jessus kuinka monta kertaa siitäkin sota aikaiseksi saatiin, mutta sitten aloin hyväksymään, siinähän tulevat mutta ottakoot omat pullansa jos pullaa haluavat ja lelut saa omatoimisesti vieraat viedä lasten huoneeseen jos haittaa.. Muut, esim. kaverit ei tätä harrasta, miehen kaverit saattaa mut sit ne on sanalla vaan tallilla eikä punge sisälle. Mä oon kyllä aika kova siivoaja ja yleensä on ihan perus siistiä, mutta en todellakaan koko ajan juokse lasten perässä rätti kädessä..
Mitä hankkia vauvalle Olen JO ostanut
(tarvi ostaa kun halvalla sai) vaunut, jalustallinen kaukalo, kaukalon lämpöpussi, juurikin tämä jääkarhu juttu. Se on ihan must. Samaa sarjaa löytyy pussi rattaisiinkin. Sitteri, tai semmonen vauvakeinu se kai oikeastaan on. Vauvanvaatetta tuli eilen kirpalta mukaan
Vaikka niitä ei tarvis ostaa kun mul melki kaikki on säilössä
Mä en taas osaa oiken käyttää näitä maaritin mainitsemia potkupukuja. Mä tykkään niistä henkseleillä olevista, ne on musta ihan yhtä käteviä
tai puolpotkareista. Nytkin ostin ihan raikuvan keltaiset ja limet vihreät. Ostin kyllä tutan pallokuosisen potkupuvunkin
Oli niin ihana.
MrsR haha, sehän se oli, et piti eilen kysyä, et meinaako kukaan seurata
BB:tä. Noin kun oiken meidän 8:n hääpäivän kunniaksi alkaa
Mulle yleensä käy niin, et katson ketä sinne menee mut aika nopeasti kyllästyn koko touhuun. Yhden kauden olen seurannut kunnolla, mitään extroja en osta
tv lähetykset katselen. Riippuu porukasta, et katsonko vai ei. Sen verran toi pää on näemmä pehmenny
Ja jee, et
canneskin katselee
Millai tuo
hiiva oireilee? Kun mulla ei tietääkseni ole koskaan ollu.
(.) Perjantaina olisi neuvola, kivaa
ja siitä sitten 3 vkoa rakenne ultraan. Mua on nyt ruvennu vaivaamaan toi mahattomuus. Enkä edes tiedä miksi, koska aiemminkin se on on kunnolla pompsahtanu vasta puolen välin tienoolla.. Ihan höh, en tällä viimeselläkään kerralla taida saada kunnon mahaa.. Tosin vaikka esikoisen kohdallakin maha näkyi vasta myöhemmin niin se oli kyllä aika iso, isoin tähän mennessä. Ehkä en siis heitä kirvestä kaivoon vielä.
Mä en enää osaa sanoa, onko tyttö vai poika olo, se katosi. Linea negraahan ei tullun sillai miten se esikoisen kohdalla tuli, mutta navan yläpuolella on haaleaa viivaa, alapuolella ei mitään. Tytöistä tähän asti olen ollut ihan viivaton
Syön lihaa ja syön hedelmiä
kahvia olen pystynyt juomaan koko raskauden jota aiemmin ei ole voinut haistaa edes ja tämä päti jokaisen kohdalla.. Et kyllä vaan on raskaudet erilaisia samalla naisella
Äiti maa & Usko 17+2