***Helmikuun Helmet 2008*** Vko 11/2

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Joten pidetään nyt sitte kai noi verhot. On ne ihan kivat - kai. :D
Helpotti päätöstä kummasti. :whistle:

...eikä auta vaik odottais kolme pv faxia pottaan =) .
Joo, jos kuitti vaipasta löytyy, niin meen sitte palauttaa verhoja vähän kärsineen kuitin kanssa. :LOL:

Meillä ei siis vielä faksailla mitään pottaan. Nyt oon kyllä parina päivänä muistanu ruoan jälkeen istuttaa potalla.
Ei meilläkään :wave: . Kerran sain istutettua potalle, mut taisi olla vähän kylmä... Seuraavan kerran pisti selän kaarelle että minähän en tuohon istu. Nyt olen antanut asian olla, ku ei voi pakottaa. Tänään sitten istui itse omasta vapaasta tahdostaan vaatteet päällä (meni itse istumaan kun potta olohuoneessa :whistle: ). Kyllä se tästä...
 
Minkä verran laitatte suolaa ruokiin jota myös nää pikkuvesselit syö? :wave:

Onko maku tyyliin liki suolaton?

Olen laittanut esim. makaronilaatikkoon 2 teelusikallista suolaa, eikä se kyl mun mielestä maistu juurikaan suolaiselle (mietin vaan onko liikaa pussilliseen makarooneja ja n.400g jauhelihaa). Lisäksi pippurii ja voinokareita... :p
 
Unohduin ihan muualle, mutta piti tulla kommentoimaan että minusta 10 hammasta on paljon. Itselleni on tullut myöhään hampaat, mutta lapset ovat hieman nopeammassa tahdissa.

Meiltäkin löytyy jos jonkinlaista vk-haalaria ja on joku 2-osainen pukukin. Lähinnä kirppiksiltä ja pojan vanhoja, joten sitten siistimpiin tarkoituksiin olen ajatellut käyttää takkia ja normihousuja.

Meillä oli tänään marjarahkaa ja taisi olla ensimmäinen kerta, kun tyttökin sai. Vähän kummasteli, eikä hirveästi halunnut. Ei ole ihan samanlainen herkkusuu kuin veljensä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Meillä oli tänään marjarahkaa ja taisi olla ensimmäinen kerta, kun tyttökin sai. Vähän kummasteli, eikä hirveästi halunnut. Ei ole ihan samanlainen herkkusuu kuin veljensä.
...odotas vaan kunhan makuun pääsee. Meilläkin meni aluksi irvistelyksi ja puistatuksiksi, mut nyt suuttuu jos ei tarjota maistiaisia. :whistle:
 
Meillä ei kulu suolaa oikeastaan muuhun kuin sämpylöihin ja pannukakkuun, joten ruoat ovat automaattisesti vähäsuolaisia (opiskelukämppään vuonna 1996 ostettu suola taisi loppua vuonna 2004 tai jotain siihen suuntaan... ). Emme käytä siis myöskään mitään mausteseoksia tms. missä olisi suolaa. Miehen äiti saakin sitten aina olla lisäämässä suolaa omaan annokseensa, jos tulee kylään.
 
On tyttö toki muitakin herkkuja aina silloin tällöin saanut, mutta vielä eivät ole pop. Veljelleen ne todellakin maistuivat heti alusta asti. Yksi tytön suurista herkuista on puolukka, minkä avulla menee alas melkein mikä vain. Pitäisi varmaan sitä lisätä jäätelöön ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Meillä ei kulu suolaa oikeastaan muuhun kuin sämpylöihin ja pannukakkuun, joten ruoat ovat automaattisesti vähäsuolaisia (opiskelukämppään vuonna 1996 ostettu suola taisi loppua vuonna 2004 tai jotain siihen suuntaan... ). Emme käytä siis myöskään mitään mausteseoksia tms. missä olisi suolaa. Miehen äiti saakin sitten aina olla lisäämässä suolaa omaan annokseensa, jos tulee kylään.
Mitä käytät ruokien maustamiseen? Yrttejäkö? :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mitä tehdä kun esikko syö pääsiäismunia ja pikkumies kuolaa vieressä? :whistle: :xmas:

*muoks. oletteko antaneet maistiaisia vai onko se "rikos"? :whistle:
eiti veteli tänään omaa pääsiäismunaansa naamariin, kun mentiin mummolasta hakemaan :whistle:
...meillä pikkuveikka vähän viimeksi kans auttoi isosiskoa syömisessä. :whistle:
 

Yhteistyössä