:heart:Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:sillä on tapana syöttötuolista tiputella joitaki muruja lattialle että saa sitte jälkkäriksi käydä ne vetämässä ja sitte se on kaiken huippu ku alan imuroida niin kalle konttaa niin lujaa ku pääsee pöydän luo ja syöksyy mahallee syömään mahdollisisa muruja että äiti kerkeä niitä hyviä herkkuja imuroimaan
joo eli teillä on ihan samanlainen tapaus ku meillä me onki just monien tuttujen kans naurettu että k on ainaki helppo hoidettava ku olipa miten paha kiukku tahansa niin ruokaa ku pistät nokan eteen niin täysi hiljaisuusAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:Piipero täällä myös suursyömäri :wave: Kaikki menee alas mitä annetaan, ruoka-annokset on aika isoja. Hoidossakin nauravat että ainakaan syömisen suhteen ei ole ongelmia (ei kyllä ole ollut muutenkaan..). Ja tosiaan jos joku muu syö niin on myös saatava jotain syötävää. Tai jos kiukuttelee niin varma konsti lepytellä on antaa jotain syötävää...
Nyt oon vähän kade Meillä herätään joka aamu n. 7.30 :/ Nukkuu kyllä sen 12 tuntia niin syvää unta, että ei paljon turhia liikuskele sängyssäAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Meidän poika nukkuu vieläkin Mitä ihmettä??!!
Poika onkin viimeiset 2 viikkoa heränny seitsemän molemmin puolin...nyt nukkui puoli kymmeneen :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja mammana:Nyt oon vähän kade Meillä herätään joka aamu n. 7.30 :/ Nukkuu kyllä sen 12 tuntia niin syvää unta, että ei paljon turhia liikuskele sängyssäAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Meidän poika nukkuu vieläkin Mitä ihmettä??!!
Nukkuis ees tohon saakka :headwall: Herätys tänäänkin 5.57, yleensä tossa 5.55-6.05 välilllä |OAlkuperäinen kirjoittaja mammana:Nyt oon vähän kade Meillä herätään joka aamu n. 7.30 :/ Nukkuu kyllä sen 12 tuntia niin syvää unta, että ei paljon turhia liikuskele sängyssäAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Meidän poika nukkuu vieläkin Mitä ihmettä??!!
Sama homma täällä, meinas tulla jo vieroitusoireitaAlkuperäinen kirjoittaja mammana::wave: Vihdoin tänne pääsee eilen en saanut kaksplussan sivuja auki koko iltana, meinas paniikki iskeä kun en päässyt juttuja lukemaan :headwall: Onko muut päässyt??
Voi ei! Meillä taas oli niin vilkas päivä, että poika nukahti saunan jälkeen jo ennen kasiaAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Muksut nukahti tuossa seiskalta eikä saatu niitä hereille millään aikaisemmin. Heräsivät äsken...mahtaa tulla megamagee yö!