Tapahtuu, mut ainaki mulla tooooosi hitaasti :/ :/Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Mites tää palsta näin pahasti tökkii...eilen ei avannut sivua ollenkaan, nyt sentään jotain tapahtuu...
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Pöö!
Juu eilen kaipailin palstalle minäkin, kun käkin itekseni valveilla muksujen nukkuessa....
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::wave:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Pöö!
Juu eilen kaipailin palstalle minäkin, kun käkin itekseni valveilla muksujen nukkuessa....
Mulla on sen verran turvonnu olo, ettei enää tee yhtään mieli.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Aikun tekis mieli täyskäriä
Pitäs pari viikkoo malttaa oottaa
Joo...onneks se oli vaan seinäAlkuperäinen kirjoittaja Muori::wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti::wave:Alkuperäinen kirjoittaja Muori:Pöö!
Hauska toi teidän crashtest-Vatanen.
Mul ei vielä...mut voin kuvitellaAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Mulla on sen verran turvonnu olo, ettei enää tee yhtään mieli.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Aikun tekis mieli täyskäriä
Pitäs pari viikkoo malttaa oottaa
Juu taitaa tääkin. Öitä, jos joku täällä vielä kukkuu/taustailee.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ei mut tää luovuttaa :wave: