***Helmikuun Helmet 2008*** vko 10

Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Vois kyllä nukkumaan alkaa mennä... :whistle:
Tää myös..
Mies lähti saunailtaan ja ite päätin että vois mennä kymppiin mennessä nukkumaan.. ja pyh...
:LOL:
Sitä ku ei aikunen ihminen osaa mitää tehä yksin :snotty:
Mut aikuisuus onkin ihan ylimainostettua! ;)
 
:wave:

zukun typykälle onnittelut :flower:

Yö oli taas iha persiistä |O
Meillä muute pojalla turpos jalka, se rokotuskohta, melko isoksi ja siihe tuli myös punanen iso läikkä. Nyt oli onneksi jo hieman laskeutunu ja punanenkaa ei ollu nii punanen enää. Mitä lie yliherkkyyttä tai jotain..

Huoh, tänään se alkais, nimittäin kämpän siivoaminen synttäreille ja leipominen ja kaikki :whistle:
 
Onnea kaikille 1-vuotta täyttäneille!!!!

Mulla on selkä mennyt yön aikana ihan jumiin, hyvä kun käveleen pääsee :/ No onneksi pikku-ukkelin naama alkaa näyttämään jo aika hyvältä, mutta vielä ois viikko antibioottikuuria jäljellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piglet08:
Hissukka, annoin tytsylle tänään lusikan käteen ja annoin syödä puuroa itse. Voi kiesus, mutta oli sitten puuroa joka paikassa :LOL: Pöydällä varmaan desin verran, lattialla, mun hiuksissa, tytöllä joka puolella....
Oon kyllä aiemminkin antanut lusikan, mutta nyt koitin oikein opastaa mitä sillä tehdään ja osashan se ottaa puuroa ja vivuta sen samaa vauhtia lattialle :LOL: Tai no, meni sitä kai pari lusikallista ihan suuhunkin asti :heart:
:LOL: Kuulostaa jotenkin ihanan tutulta! :D Meillä on nyt jostain syystä puurolakko, ainoa mitä huolii on Semperin purkkipuurot. Jostain syystä ne taas kelpaa hyvin. :p
 
Onnea Zukun 1-vuotiaalle! =) :flower:

Mä laitoin muuten vielä sähköpostia Hupalle ja kysyin että mistä voi tehdä nettitilauksia, niin vastaus oli että tuotteiden myynti netin kautta on lopetettu tällä kaudella. :( Mutta tuosta voisi päätellä, että joskus jatkossa nettitilausmahdollisuus olisi taas... tiedä häntä. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Meillä muute pojalla turpos jalka, se rokotuskohta, melko isoksi ja siihe tuli myös punanen iso läikkä. Nyt oli onneksi jo hieman laskeutunu ja punanenkaa ei ollu nii punanen enää. Mitä lie yliherkkyyttä tai jotain..
Meidän likalla turposi kans jalka ja oli parikin päivää turvoksissa. Näytti hurjan näköiseltä kun toinen reisi oli reilusti paksumpi kuin toinen. samoin se punainen läikkä oli pari päivää.
 
:wave: Mökiltä kotiuduttu, olipas mukavaa pitkästä aikaa :D siis ei oo totta miten paljon porukkaa on kipeenä, :hug: kaikille toivottavasti kaikki paranee nopeesti. Nii ja onnittelut kaikille sankareille :flower: Onkohan tämä oksutauti mikä riehuu niin rotaa vai mitä?? Mökillä kävin pitkästä aikaa hiihtämässä ja olihan mukavaa, käytettiin lapsia myös laskettelemassa joka on muuten aivan törkeen hintaista nykyään :whistle: Käytiinpä ostaan tytölle turvaistuinkin. Löytyi vielä kivan värinen ja mieluinen britaxin multitech(vai mites se menikään) ja hintakin oli ihan ok :D Niin ja tulipas mieleen kun olitte miettinyt sitä kuivumista, niin suun limakalvoilta huomaan myös helposti, tutti tms sellainen suuhun ja jos se ei ole yhtään kostea on kuivahtanut. Mitäs vielä olikaan käynpä selaan :wave:
 
Koti hohtaa nyt puhtauttaan -hetken- ja tyttö on vielä anopilla hoidossa. On ihan toimeton olo, kun en tiedä koska mies tulee tytsyn kans kotiin.. :eek:

Ne tuo tullessaan pizzat ja kyllä tässä onkin jo karjuva nälkä! :p :p
 
Onnittelut synttärisankareille! :flower:

Meilläkin yö oli sitten sieltä itsestään |O :( Poju oli tosi levoton, kuumelääke (Pamol-F) ei tuntunut helpottavan yhtään oloa :( Usein kävi myös niin, että heräsi itkemään ja sitten vähän ajan kuluttua tuli sarja pieruja ja sitten nukahti samantien takas. Äsken sitten tuli löysä kakka, joka pursusi vaipasta selkään :x Toivottavasti ei oo sitä jylläävää vatsatautia! Voikohan tuo lääke sekoittaa vatsan?

Miten muuten annatte tuon Pamol-F:n? Aika hankalaa on lusikalla yrittää saada menemään, kun poju ei tykkää siitä yhtään.

Päivä on ollut tosi itkuinen, kävimme neuvolassakin näytillä ja terkka sanoi, että jos ensi yö vielä huono ja aamulla samanlainen, ni sit pitää käydä lääkärissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Miten muuten annatte tuon Pamol-F:n? Aika hankalaa on lusikalla yrittää saada menemään, kun poju ei tykkää siitä yhtään.
Mä liuotin sen ja sitte imasin sen tuohon Panadol-lääkeruiskuun. Kuitenkin nopeasti aloin antamaan tuota nestemäistä Panadolia!!! On paremman makuista ja ainakin paremmin maistuu ipanoille. :wave:
 
Vaate galluppiin, mä pidän värikkäistä vaatteista ja kaikkien vaatteiden pitää ehdottomasti sopia yhteen päästä varpaisiin. Meillä isommat lapset jopa poikakin on todella tarkka mitkä vaatteet päällensä laittaa :whistle: Meillä on paljon merkki vaatteita mutta myös ihan peruskamoja. Kaikki menee kunhan ne on hyvännäköisiä, käytännöllisiä ja sopivat yhteen ;) Olen siis aika tarkka vaatteiden suhteen. Vaatteita ostan kaupasta ja kirppareilta jos löytyy käyttämättömiä tai siis vähän käytettyjä.Olen myös tarkka vaatteiden hajusta ja niiden pitää haista aina hyvälle, nuuskin kaikki vaatteet niin päälle puettaessa kuin pesukoneesta otettuinakin :LOL:
 
Yritän myös katsoa että vaatteet sopivat toisiinsa silloin kun mennään ihmisten ilmoille, muuten saattaa joskus olla aika sekametelisoppaa värien kanssa. Jos vaik collegeasusta sotkeutunut paita, voin vaihtaa sen toiseen vaik ei ihan väreihin sopiskaan.... =)
 
huoh, koskahan tuo poika paranee :/ Näytti jo aika hyvältä, söi aika hyvin (ei kyllä ihan niin hyvin kun normaalisti) ja löysät tuli housuun kerran päivässä. Tän päivän aikana en oo enää ees laskuissa monetko oon pessy :headwall: Ja ruoka ei meinaa kelvata, mikä on jo tosi outoa. Että tämmönen eka hoitoviikko meillä...
 

Yhteistyössä